Vysvetlil by mi niekto načo bude X14 premávať po tak komplikovanej trase? Na Vazovovej, pred Račkom a na Legionárskej nachytá len meškania akurát. Nebolo by lepšie ju od Krížnej nasmerovať na Trnavské mýto a po Miletičovej naspäť? Ešte by som chcel vedieť či autobusy budú musieť chodiť po ceste alebo budú môcť v úseku od Slovanetu po Astronomickú ísť po električkovej trati?
Peon
Okrem toho zriadenia zastávky "Vápencova" pre 23-ku sa mi páči aj zriadenie zastávky "Vlárska" aj v smere na Autobusovú stanicu pre 206-ku. Už dávnejšie som tu na fóre vyjadril počudovanie, ako je možné, že tá zastávka je tam zriadená iba v smere k SÚSCH. Pritom som teda asi správne odhadoval, že tá zastávka sa tam dá zriadiť aj v opačnom smere. ?
K presmerovaniu 180-ky viac cez starú Petržalku - to bol, myslím, že tiež vynikajúci nápad. Len trochu ma prekvapilo (nie v zlom), že bude pomenovaná "Dargovská" podľa ulice na ktorej sa nachádza, a teda nie "Nábrežná" podľa ulice, s ktorou sa križuje. Žeby bolo dôvodom to, že taký názov by ľudí zmiatol, keďže tam nie je žiadne nábrežie ani jazero či rieka? ?
K vytvoreniu zastávky "Vlčie hrdlo - záhrady" sa neviem vyjadriť, lebo tam to poznám iba trochu. Ale predpokladám, že si to vyžiadali cestujúci a 77-ku to určite nejak príliš nespomalí, takže asi ďalšia zmena k lepšiemu. ☺