Pekné foto z Autotec-u ?
Do BA by som vybral SU 18 ... (byť na mne ? ) Sor 18 síce prešiel pekným faceliftom, ale stále bude mať u mňa nálepku "hrkalky".
Po 17h smer peetrzka to vyzeralo v pohode, normalna klasicka zapcha, nic mimoriadne, tak na 2-3min. Ale rano to bolo hotove peklo, tak ako aj dnes. Auta stali v smere z Petrzky uz pri TPD. Cesta busom na ASMN tak 30min.
vcera som mal cest vyskusat si tu druhu fazu "preferencie".
Isiel som v 12ke, nikde nikto (rozumej ziadne auta, ani eliny vychadzajuce a vchadzajuce do obratiska)... dojdeme k semaforu a stojime asi 1,5 minuty a potom sme sa pohli...
Dalej som ratal prejazd krizovatkami Molecova a Devinska s nastupom a vystupom na Molecke...
Trvalo to 5,5 minuty
takto dobre nastavenu preferenciu som este nevidel... V takto skvelom meste
nemyslel som krizovatku Dellu, ale tú ďalšiu v poradí - tam je to bez šipiek a práve tú zabudli spomenúť ?
Re #106024 810zssk: presne tak. teraz je vidieť, aké sú električky vlastne nebezpečné, taký ľahký vlak by určite nezbrzdil dopravu ?
Re #106025 Lubomir: aspoň nebude treba kupovať nové busy, keď chcú prepravovať iba spokojných...
Re #106026 Mike: veď nosí v batohu vlastnú klimatizáciu a zabudol ju vypnúť ?
Re #106047 Majo: podľa mňa to nakoniec dopadne tak, že sa bude hrať v Ružinove, alebo druhá alt. presunú termín na zimu (ale musí mrznúť) a bude sa hrať na Draždiaku, prípadne Štrkovci... alebo radšej prepusťme termín '11 Maďarom a vezmime od nich nejaký 2040...
To je typické "záhradnícke" myslenie. Len bezohľadný záhradník si môže myslieť, že linka U2 dokáže nahradit starú dobrú 21! Pri takomto myslení by bolo najlepšie, keby bola jedna zastávka na jednom konci mesta a druhá na druhom medzi nimi nič. Vlčáci predsa majú nohy, no nie? V Bratislave to už pomaly realizujú...
Linie 21:
# Praterstern S U (ÖBB Regionalverkehr, S-Bahn Stammstrecke, U1, O, 5, 80A)
# Venediger Au
# Perspektivstraße
# Messeplatz (Ans.-Z.: Prater Messezentrum)
# Elderschplatz (11A)
# Offenbachgasse
# Pensionisten-Wohnhaus Prater
# Meiereistraße (84A, 80B)
# Stadion (Stadion/Engerthstraße beim VOR)
Linie U2:
# Praterstern (ÖBB Regionalverkehr, S-Bahn, U1, O, 5, 80A)
# Messe-Prater
# Krieau (11A, 80B)
# Stadion (77A, 84A, 80B)
Že Ťa huba nebolí ? ? Vidieť, že o viedenskej doprave asi prehľad veľmi nemáš... V úseku Taborstrasse - Stadion je električková linka 21 metrom U2 nahradená len čiastočne, keďže dochádzková vzdialenosť k staniciam sa zväčšila. Ale dobre, to by nebol problém, horšie je ale to, že v úseku Stadion - Praterkai bola električka nahradená nie metrom, ale autobusmi (a premávajú tam článkové autobusy, ktoré jazdia naozaj dosť plné)! Okrem toho v tomto úseku možno očakávať v súvislosti so zrušením tramvajovej trate degradáciu územia. Bezdôvodne zrušili trať, ktorej nič nebolo. Keď už silou mocou nechceli, aby viedla električka súbežne s metrom, mohli trať Elderschplatz - Praterstern ponechať ako manipulačnú (využiť by sa dala napr. pri výpadku metra) a naopak úsek Praterkai - Elderschplatz, ktorý s metrom viac-menej nie je súbežný, predĺžiť pozdĺž Dunaja až k Stadtbahnu U6 na Handelskai. Vzniklo by tým perfektné rýchle prepojenie Praterkai - Handelskai (prepojenie S-Bahnov medzi sebou a S-Bahnu so Stadtbahnom U6) a nahradila by sa ekologickou formou dopravy vyťažená autobusová linka 11A. Oni však radšej zrušia trať, vyradia zopár starých E1 a c3 a nahradia ich "ekologickými" autobusmi. Toľko môj postoj k tomu, ako by sme si mali brať príklad z Viedne.
Re #106066 hoppusmark01: Ak by o tú električku na Praterkai nebol záujem so strany obyvateľov Viedne, prečo by potom vznikala obrovská petícia za jej zachovanie? Myslíš, že tie tisíce ľudí, čo ju podpísali, boli všetko šotouši?
veď teraz ide v_úplne_rovnakej_trase_U2. Tou električkou by sa nikto nevozil...
Okrem toho stanice metra U2 sú v takmer rovnako dobrej pešej dostupnosti ak boli zastávky električky, a aj interval je o dosť lepší..
"dufat ze sa aspon trochu z dopravneho hladiska inspiruju Viednou" - a rovnako ako Viedeň zrušia v súvislosti s majstrovstvami jednu električkovú trať. ? Nie, ďakujem, ale Viedňou by som sa radšej neinšpiroval.
Re #106057 drink: Slovko "počtu" mi tam akosi vypadlo... ?
No ved to je jasne. Ale tie majstrovstva budu TOTALNY trapas. Parkovat sa tam poriadne neda ani ked tam neni hokej. A teraz sa tam natlacia tisicky ludi, budu chciet parkovat (kedze neocakavam ze sa najde taki tupec co sa tam odvazi ist nasou MHDckou po prvom zazitku)... dufat ze sa aspon trochu z dopravneho hladiska inspiruju Viednou.
"Stačí v smajlíkovi #vomit# vymeniť jednu hlavičku za BA-logo." - tú zvracajúcu, však? Ako charakteristika postoja vedenia mesta ku svojim občanom a voličom
Už dávnejšie som vravel, že jednoducho stačí zorganizovať majstrovstvá o dva mesiace skôr a môže sa hrať buď na Kuchajde, alebo na Štrkovci. V prípade teplej zimy je tiež možné rozložiť tú plastovú "ľadovú" plochu. Hoc aj priamo na Hviezdoslavovom námestí.
Re #106051 810zssk: V Bratislave doprava skolabuje, aj keď sa žiadne majstrovstvá organizovať nebudú. A vôbec by som sa nečudoval, keby to bolo skôr ako v roku 2011. Kedy že sa to má dokončiť bujará výstavba v lokalite Mlynských nív?
Re #106054 Max: Stačí v smajlíkovi #vomit# vymeniť jednu hlavičku za BA-logo. ?
Zrušili sa. Prestávky sa teraz po novom vyriešili inak. Po starom bol totiž ten problém, že sa ráno do obratiska nezmestili všetky prestávkujúce 9-tky a blokovali vjazd doň, tak sa dve z nich poslali prestávkovať so striedačom do Dúbravky. Keďže sa teraz už zmestia, netreba ich nikam posielať
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Valec
Re #106051 810zssk: V Bratislave doprava skolabuje, aj keď sa žiadne majstrovstvá organizovať nebudú. A vôbec by som sa nečudoval, keby to bolo skôr ako v roku 2011. Kedy že sa to má dokončiť bujará výstavba v lokalite Mlynských nív?
Re #106054 Max: Stačí v smajlíkovi #vomit# vymeniť jednu hlavičku za BA-logo. ?