Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: 810zssk #106016:
a to si nevedel, ze Branko dokaze vsetko? ?
No Branko je super manager ked dokaze zabezpecit aby sa vozidla MHD presuvali v case:
http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=3023ef2f302523ea&l=9001&x=227371 - pozrite zastavky Sabinovska a Bajkalska ? ? ?
Reakcia na: intony #106014:
Jedine ak, tak natiahnut elinovu trat Ba-Trnava popri vlaku, pretoze tam je najviac cestujucich. (podobne ako natiahnut Bratislavske MHD busy popri fungujucemu spojeniu SL).
Inac Tvoj napad pojde zrealizovat tak, ze vypravime vsetky busy MHD co tu mame a Bratislavcanom zostanu sluby o novych busoch, elektrickach...
Reakcia na: Max #106012:
Električková trať Myjava - Brezová pod Bradlom - Hradište pod Vrátnom - Osuské - Jablonica - Cerová - Prievaly - Plavecký Peter - Plavecký Mikuláš - Plavecké Podhradie - Sološnica - Rohožník - Kuchyňa - Pernek - Jablonové - Lozorno - Stupava - Mást - Záhorská Bystrica - Lamačská Brána - Dúbravka - Karlova Ves - ... ?‍☠️ ? miesto železnica Zohor - Plavecký Mikuláš
Reakcia na: kecho #106006:
a na krizovatke pred budovou PRDellu sa tiez jazdi na cervenu - ale s doplnkovou smerovou sipkou pre smer rovno a doprava.
Reakcia na: Beus #106007:
je to sice sci-fi, ale ked uz, tak vo velkom:
ja zase snivam o vybudovani trolejbusovej siete Jablonica - zahorie - BA - Trnava, pripadne aj Nitra (vratane zavedenia trolejbusovej MHD v ramci Trnavy a Nitry, na hl. prepravnych tahoch)

Mali by sme tak najdlhsiu trolejbusovu siet na svete a zapisali by sme sa do Guinessovej knihy rekordov ?
Reakcia na: Beus #106007:
Sci-fi, obavam sa..
Reakcia na: Mikimaus #106002:
DPB patri za tuto reakciu velka pochvala, navyse v situacii kedy staznost asi nie je opodstatnena... super, len tak dalej!
Reakcia na: Mikimaus #106002:
Ja by som bol za takú jazdu vďačný... ? ?
Reakcia na: Ike #105988:
Dobre, že píšeš. Dnes som mal ísť kupovať letenky do Moskvy, no toto bude lepšie. ?
Reakcia na: Mike #106005:
Heh, ja mať zbytočné miliardy na rozhadzovanie, tak tú trasu zatrolejujem ? Len by bol problém zohnať toľko 9Tr aby som tam udržal aspoň nejaký interval 🙂 Jedine si ich podľa pôvodnej dokumentácie vyrobiť 😉 Samozrejme s nejakou modernou výzbrojou, pohodlným ovládaním, slušným interiérom a rýchlym diferenciálom, ale s pôvodnou hnacou nápravou 🙂

Inak ale, vzhľadom na pomerne silný prepravný vzťah BA-NR (Turancar tam premáva minimálne každú hodinu s 15m vozmi) a absenciu rozumného koľajového prepojenia by možno bolo skutočne rentabilné na túto trasu natiahnuť drôty, a voziť ľudí rýchlymi trolejbusmi (kdesi som čítal kohosi z Inekonu, že uvažujú o Solarise Trollino s Vmax vyše 100km/h, ak by bol oň záujem) 🙂 To by bola trolejbusová prevádzka! 🙂
Reakcia na: Mikimaus #106002:
na to, že "bola rada, že vystúpila" si dokázala zapamätať EČV... ? 94kou chodievam dosť často, ale na jazdu na červenú som tuším ešte nenatrafil... aj keď v odpovedi tuším zabudli spomenúť križovatku hore pri električkách na Karvaša v smere doľava ?
Reakcia na: Ike #105988:
A ešte modifikácia linky 501/60 1(v zmysle oblastného označovania) 1501, či 1601 trolejbusova linka Bratislava - Košice - Simferopol - Jalta s tým, že by bola obsluhovaná 25Tr a úsek medzi mestami bez trolejov by šla na pomocný dieslový pohon... ☺
Reakcia na: Majo #105976:
Zda sa mi, ze tento clanok je inspirovany diskusiou tu na imhd, co vnimam v podstate pozitivne. Skoda len, ze ho neinspiruje aj kritika na jeho adresu, zvlast za "novu" nocnu dopravu a kecy o komercnej linke do rakuska.
Reakcia na: Ike #105988:
Máš tam chybu, 902 je číslo vyhradené pre linku do Rakúska. ? Linka do Vladivostoku by mala podľa oblastného označenia skôr číslo 501 alebo 601. ?
Reakcia na: 810zssk #105938:

no keď som to čítal, tiež mi trvalo, kým som pochopil, o čo im ide... reku že či na Kuklovskej náhodou nevybudovali električky niekde smerom na DD (namiesto pseuduobusov) a nikto o tom zatiaľ nevie ?

Re #105976 Majo: zvažuje? veď bohovrovne tvrdia, že preferencia funguje ? "by sa totiž mohlo
stať, že by osobná doprava veľmi rýchlo skolabovala" nech sa to stane čím skôr, aspoň zistia, že cesty nemôžu pre igk rozširovať donekonečna...

Re #105988 Ike: to si nemal ❗, ešte sa toho niekto chytí ?
Reakcia na: ivanbuto #105996:
Veru... ja by som to ani nenazval zobudením, ako skôr blúznením zo sna 😉

Re #105990 Majo: Len kto zafinancuje postavenie dielne DPB a plničky na CNG aspoň každých 100 km? 🙂 Keďže mnohé z našich tzv. autobusov dlhšie bez opravy nevydržia (a pre tie ešte horšie by v každej dielni stála zázračná Liazka) 🙂
Reakcia na: mrcheef #105993:
Na všetkých stránkach nájdeš poväčšine elektronické CP, avšak môťžeš si svoju trasu vyexportovať aj do PDF.

Klasické PDF cestovné poriadky jednotlivých liniek nájdeš napr. tu: http://www.postbus.at/de/Fahrplan/Fahrplandownload/index.jsp (kraje Niederoestereich a Burgenland).
Reakcia na: Emo #105981:
A prečo? Ja nehovorim o uzavreti tunelu ale tych priehladov...

Re #105983 Ike: asi vybagrovanim. ja neviem ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.