Reakcia na: Ike #105671:
to je pekny paragraf ze nevojst do krizovatky, ale treba si povedat ze v KOLONE - suvislej jazde je to dost nerealizovatelne, resp. by to sposobovalo znacne problemy... lebo pri suvislej kolone vodic nevidi ci mu situacia dovoluje/dovoli pokracovat vjazde aj za krizovatkou, teda vzorova - podla predpisov situacia je - ze ked ide kolona, tak vzdy kazde jedno auto zastane pred krizovatkou a pocka kym to auto pred nim prejde celu krizovatku - co v pripade Hodzovho namestia je peknych par desiatok metrov, cize z bezpecneho odstupu v kolone napriklad 5 metrov (pri pomalej rychlost kolony) sa stane 25 metrovy odstup a priepustnost krizovatky je 1/5 ? teda riesenie samozrejme je - a pouziva sa vo velkych mestach - a dokonca v Bratislave mame uz kopu dopravnych kamier - ale tie sa samozrejme absolutne nepouzivaju - ci uz na pokuty, ale ani na riadenie dopravy... pretoze idealne riesenie je, ze sa krizovatka INTELIGENTNE RIADI - ci uz policajtom na mieste, a to modernejsie riesenie - dialkovo podla kamier a dialkovym riadenim (vsetko toto mame na vacsine velkych krizovatiek) - teda ze sa nepusti tolko aut, aby koniec kolony stat v krizovatke - ono to niekedy ide nacasovat aj do pevneho cyklu, aby prepustala krizovatka len tolko, kolko prepusti krizovatka dalej - a niekedy to treba samozrejme kontrolovat kamerou... ale to ze auta budu blokovat krizovatku nie je problem, ked sa vie ako riadik krizovatky vo velkomeste 21.storocia... a nie s pouzitim toho blbeho paragrafu, ktory je tak vhodny do dopravy 19. storocia a skorej ?
Ike
a neviem ake su problemy s pouzivoanim toho zakona, ja to tak robim vzdy ze ked mam zelenu a predomnou je kolona, tak tam zostanem stat... nie vzdy sa stretnem s pochopenim, ale zakony su na to, aby sa dodrziavali