Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Majo #105689:
samotna trat ani nie... chybou bola ze sa zrusila... no myslim ze prestavanie krizovatky prazska-sancova by bolo trocha drahsie, kedze by sa tam muselo spravit viacero uprav...
navyse vedenie tejto trate by bolo zbytocne na HLST, mala by vyznam ak by viedla na zapad, popripade by pokracovala ako sme tu davnejsie s tr3mpom riesili... po prazskej v buspruhu az na patronku a tu napojenie cez polianky na dubravsku radialu... obavam sa ale ze na toto by 500 mil nestacilo ani nahodou... tolko by stalo akurat vsimne pre zucastnene strany ?
Reakcia na: Majo #105689:
Teda BUS-pruh by vyšiel lacnejšie (skoro nič ? ), ale na električku sa skôr dajú prilákať ľudia, ktorí dovtedy používali IGK a táto trať, ktorá by umožňovala rýchle prepojenie Hl. stanice, Kapucínskej a okolia a K. Vsi, podľa mňa chýba. Bolo absolútnym nezmyslom tú trať rušiť a nahradiť priečnou osou... Vďaka tejo trati by mohla byť po Zochovu skrátená napr. 93.
Reakcia na: Ike #105671:
"Riesenie by bolo keby bolicajti prisne sankciovali porusovanie" Jediné riešenie problému Štefánikovej ulice by bolo postaviť tam električkovú trať na samostatnom telese, po ktorom by zároveň mohli prechádzať aj autobusy MHD... POdľa mňa postaviť tam tú trať nemôže byť až taká hrozná "pálka" - odhadujem to na 500 mil. Sk.
Reakcia na: Nodes #105686:
No mne ide na relativne novej masine wap.imhd.sk v pohode.
Reakcia na: Ike #105685:
A ty zase nepoučuj a neusmerňuj. ?
Reakcia na: pixliacik #105653:
Na starych telefonoch nebol problem. Novsie to nevedia nacitat. Zeby kvoli novsej verzii wapu?
Reakcia na: ivanbuto #105683:
nesnivaj, preber sa a pozri sa na realitu BA ciest 🙂
Reakcia na: eripmav #105675:
Na Hodžovom nám. sa zablokovanie križovatky niekedy deje už v súčasnosti... buď kvôli Palisádom (autá od Staromestskej prejdú na zelenú a potom zablokujú smer od Štefánikovej doľava k Tatracentru) alebo opačne, smer od Štefánikovej doľava stojí, niektorí však ostanú trať v zákrute a zablokujú autá od Staromestskej.
Reakcia na: Ike #105671:
Hlavne, že ešte sa to nevyskúšalo, ale už vopred (niektorí) "viete", ako by to spôsobilo kolaps dopravy...
Reakcia na: Emo #105650:

Možno sa mýlim, ale nie je povinnosťou dispečerov zavolať políciu, keď im vodič v takejto situácii zavolá? A pokiaľ ide o cestujúcich vo voze - možno by stačilo im len vysvetliť, že je to v záujme ich vlastnej bezpečnosti.

Z vlastnej skusenosti "POVRAZNICKA, NAM.1.MAJA, CSU a.v.i " sa neoplati volat ani DD ani policiu ,nakolko DD Ti odpovie "to je problem dlhodoby,alebo sukromny pozemok,alebo...." a nic sa neriesi

Re #105638 Eripmav: Precitaj si vyssie,resp policia si robi tiez holubnik z predpisov,hlavne na nam.1.maja,zapne vystrazne blikace a ide si nakupovat.
Reakcia na: N/A #105647:
Nema moznost dalsieho pohybu,jedine,ak by si odrazil zrkadlo
Reakcia na: zakaznik #105679:
Je to individualne. Niektore spoje su naozaj povinne miestenkove a listok treba kupit v predpredaji. Ale tie spoje ktore su potencialne pouzitelne na cestu do prace / skoly su vacsinou "volne".
Reakcia na: Max #104792:
nie, lístok predávajú slovenské čiary pre úsek Hainburg - Bratislava aj u vodiča
Reakcia na: eripmav #105675:
To je samozrejme kec a spôsobuje to problémy iba vodičom so zníženou sociálnou inteligenciou. Ono to je cítiť aj na spôsobe jazdy tej kolony,že kedysaasi zastaví. V Praha napr. stále stoja vozy na magistrále krížom cez križovatku na I. P. Pavlova, čím blokujú električky v priečnom smere. Keď vidím, že to drhne, tak proste zastavím na stopčiare pred križovatkou a hrubokrčec za mnou sa môže aj utrúbiť a ublikať.
Reakcia na: eripmav #105675:
no pri jazde za kamiónom alebo autobusom sa VÝNIMOČNE môže stať, že si nevšimneš, že nemôžeš pokračovať za križovatkou. Ale vzhľadom na to, čo si popísal, odpoveď je jasná. Vráť prosím vodičák, nie si schopný viesť motorové vozidlo.
Reakcia na: eripmav #105675:
alebo riesenie by bolo ze etapa kedy maju vsetky auta cervenu by trvala dovtedy,kym sa nevyprazdni krizovatka... 🙂

a neviem ake su problemy s pouzivoanim toho zakona, ja to tak robim vzdy ze ked mam zelenu a predomnou je kolona, tak tam zostanem stat... nie vzdy sa stretnem s pochopenim, ale zakony su na to, aby sa dodrziavali
Reakcia na: Ike #105671:
to je pekny paragraf ze nevojst do krizovatky, ale treba si povedat ze v KOLONE - suvislej jazde je to dost nerealizovatelne, resp. by to sposobovalo znacne problemy... lebo pri suvislej kolone vodic nevidi ci mu situacia dovoluje/dovoli pokracovat vjazde aj za krizovatkou, teda vzorova - podla predpisov situacia je - ze ked ide kolona, tak vzdy kazde jedno auto zastane pred krizovatkou a pocka kym to auto pred nim prejde celu krizovatku - co v pripade Hodzovho namestia je peknych par desiatok metrov, cize z bezpecneho odstupu v kolone napriklad 5 metrov (pri pomalej rychlost kolony) sa stane 25 metrovy odstup a priepustnost krizovatky je 1/5 ?
teda riesenie samozrejme je - a pouziva sa vo velkych mestach - a dokonca v Bratislave mame uz kopu dopravnych kamier - ale tie sa samozrejme absolutne nepouzivaju - ci uz na pokuty, ale ani na riadenie dopravy... pretoze idealne riesenie je, ze sa krizovatka INTELIGENTNE RIADI - ci uz policajtom na mieste, a to modernejsie riesenie - dialkovo podla kamier a dialkovym riadenim (vsetko toto mame na vacsine velkych krizovatiek) - teda ze sa nepusti tolko aut, aby koniec kolony stat v krizovatke - ono to niekedy ide nacasovat aj do pevneho cyklu, aby prepustala krizovatka len tolko, kolko prepusti krizovatka dalej - a niekedy to treba samozrejme kontrolovat kamerou... ale to ze auta budu blokovat krizovatku nie je problem, ked sa vie ako riadik krizovatky vo velkomeste 21.storocia... a nie s pouzitim toho blbeho paragrafu, ktory je tak vhodny do dopravy 19. storocia a skorej ?
Reakcia na: N/A #105647:
Nevykladaj tu zákony beusáckym spôsobom... Ja som si takýchto dementných výkladov zákona na školení v DPB vypočul neúrekom. Tuším najlepšia perla bola od JUDr. Štannera: Keď zrazíte chdca, ktorý prechádza na červenú, bude to vaša vina, lebo ste ho zrazili na priechode pre chodcov a tam má prednosť.
Reakcia na: N/A #105617:
Prečo by myl cestujúci, zákazník, ktorý ´ta platí, živí, jednak priamo, jednak zo svojich daní, poznať nejaké interné predpisy DPB??????????
Reakcia na: bwd #105668:
Sorry.. malo to byt negativne spravy 😃 ..al. negativne postrehy ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.