kedze to prezentuju ako linku MHD, tak tam musi platit standardna tarifa MHD, cize aj elektricenky. navyse tam budu jazdit vozidla, ktore boli zakupene pre MHD.
Automaty na CL pod Novým Mostom - jeden je špeciálne na euro ? A v popise je úplne na spodku papiera napísane "Woflstahl" A ostatné 2 automaty majú poslednú a predposlednú voľbu ako 25 a 50 Sk lístky
Inak jedna otazka: Vlaky a v sucasnosti premavajuce autobusy niesu "hromadna doprava osob"? Kedze: "Ide o prvú medzinárodný spoj hromadnej dopravy, ktorý začína premávať po páde železnej opony v Československu v roku 1989."
Si mu mal na to "Ano?" odpovedat "Nie" Mna raz jeden nechcel prepravit tak som zostal stat na schodoch az do momentu kym sa ma neuracil zobrat. Niekedy treba aj takto na nich.
Nesúhlasím s Tebou. Už sa pred nedávnom ukázalo, že vylúčenie IGK zo starého mosta doprave celkovo by len pomohlo. **ať tam dokonca štyri pruhy by výrazne znehodnotilo centrum mesta ako také. Veď už teraz tam nie je kde parkovať.
?
Dnes 10:35 h (keďže by som musel dlho čakať na 21-ku a práve išiel z Račianskeho mýta Slovak Lines s cieľom Malacky), som ho vrámci BID v smere na Záhorie využil.
Vodič mi pri kúpe lístka na moju kartu s príplatkom BID povedal: "Do Lamača ide odtál!" a ukázal na zastávku MHD na Račianskom mýte. Keď ja som mu na to nijakým spôsobom nezareagoval, tak po vydaní lístka mi povedal: "Áno?!" ?
Ani 63-ka vtedy v dohľadnom čase nemala ísť. Podotýkam, že autobus bol viac-menej prázdny! Ale teda odviezol som sa a na "ŽST Lamač" som dokonca stihol aj 23-ku do Dúbravky, čo mi padlo vhod. ?
Ja Slovak Lines v BID využívam len občas, a to obvykle len z Lamača smerom na ASMN v časoch, keď autobusy nie sú plné. V smere na Záhorie sa mi to väčšinou nehodí aj preto, že nastupuje veľa ľudí cestujúcich na Záhorie, čo dosť zdržuje.
Keď majú niektorí vodiči problém prepravovať cestujúcich vrámci BID a to aj tak, že nezastavujú na niektorých zastávkach v Bratislave v smere na ASMN, tak potom aké to už môže byť na trasách vrámci Bratislavy zatiaľ nezahrnutých do BID?
vec nezmyselnej dopravnej politiky je, ze bratislava nema dopravny generel .. velke kvantum stavebnych uzaver este zo 70tych rokoch pre dolezite dopravne stavby bolo zrusenych a zastavanych niecim cim sa efektivne rusi moznost zmenit tieto veci ..
potom su tu extremy typu, ze mesto vyhodi z uz schvaleneho projektu dialnice zatrolejovanie, alebo MUK saratovska . . dalej si rozsiri z vlastnych penazi relativne nepotrebne harmnicovu ..
v pripade velkych stavieb v zone pribinova/chalupkova neriesi s investormi podzmenu elektricku ...
pri projekte filialka mesto absoutne nespolupracuje, nema viziu nic . ..
To nie je vec vkusu, ale nezmyselnej dopravnej politiky, robiť Starý most na 2 + 2.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
S499.1023