ani nehovor. Ja si to osobne neviem a ani nechcem predstavit. Ani len svoje pocity tu nemozem vyjadrit, lebo by som dostal hned dozivotny BAN. S krizovatkou na Safku na vsetky smery + tramvaj do toho + dokonceny River park a Euroveľa = kolaps dopravy. A nespomalime tymto riesenim len autistov, ti mi mozu byt ukradnuti, ale hlavne na to zase doplati MHD a nas skvely napapieriexistujuci (neu)nosny system ?
Na Šafku sa nič nemení oproti pôvodným plánom, aspoň toto si dopraváci presadili. Teda napojenie na starý most bude IBA pravým odbočením z Vajanského Nábr, aby to nemalo vplyv na riadenie križovatky a zjazd zo St. mosta bude iba doprava, zrejme na tú rampu za umelkou čo je...
Tak premýšľam, či má ešte vôbec zmysel za týchto okolností stavať električku do Petržalky. Na každom konci mosta budú kolízne body (keďže električka má byť umne vedená v strede, budú ju musieť na petržalskej strane autá idúce do centra križovať - či už pôjdu od Farského, alebo od Krasovského). Na Šafku sa bude zdržiavať, pretože cyklus križovatky sa ešte skomplikuje ďalšou fázou - lebo zelená pre električky z mosta na Štúrovu a naopak sa bije so všetkými súčasnými fázami a tak to zostane aj po prípadnom zrušení busov na Šafku. A o upokojovaní Štúrovej nebude už ani reči. Kam sa tam vlastne napchá koľaj v smere do Petržalky? Posunie sa súčasná koľaj opačného smeru k chodníku a do Petržalky sa bude jazdiť po jej mieste?
zmyslom linky ma byt zrejme kompenzacia neexistujuceho VHD spojenia medzi dedinami pri Pressburgerbahne s Bratislavou. V obciach ako Wolfsthal a Hainburg a.d.Donau zije ci pracuje dost vela slovakov, podobne ako v kupelnom meste Bad deutsch-Altenburg. Je pravdepobobne ze aj v inych, ale tam to nepoznam. v sucasnosti vacsina z tychto ludi pri ceste do BA pouziva automobil, autobusove spojenie vytvori dobru alternativu a pri skoordinovani s vlakmi OEBB v zst. Wolfsthal vznikne dalsie spojenie Viedne a Schwechatu s BA. Nehovoriac o tom, ze cez vikendy je tu velky potencial vyuzitia tento linky na rekreacne ucely - moznost prepravy bicyklov.
Pri dostatocnom a hlavne pravidelnom intervale a za predpokladu, ze ceny listkov nebude nejako dramaticky rast, povazujem toto spojenie za dobry krok, a dufam v buduce rozsirenie BID aj do dalsich rakuskych prihranicnych obci!
A to ze MHD v BA nefunguje tak ako by mala a asi ani nikdy nebude, to je vec druha, ale co sa tohto problemu tyka, pricina bude zrejme niekde inde.
Pretoze absolutne nie je dovod aby tato linka existovala, specialne ked nefunguje MHD v Bratislave. Dalsia vec je ze pri tej cene tym aj tak nebude nikto chodit.
Keby im tak slo o linku pre Slovakov co ziju v pohranici a chodia sem casto tak ju zavedu do Rajky a za normalnu cenu. Toto je vsak evidentne linka pre deti Cilekovych kamaratov.
ale chapeme sa, vies co tym myslim a definiciu autistickeho pacienta poznas - a ta sa dokonale hodi aj na vodicov aut - pacient vyhybajuci sa kontaktu s ostatnymi ludmi (tlacenica v MHD), zijuci sam izolovane vo svojom vlastnom svete (vlastny IGK, v ktorom sedi zasadne sam), pri kontakte s ostatnymi sa sprava bud agresivne, alebo spanikari a takto pomaly a neveselo preziva kazdy den (v dopravnych zapchach) ☺
Ale od ktorej? ☺ podľa aktualít ww.dpb.sk: Oznámenie pre cestujúcu verejnosť ,,linka Bratislava – Wolfstahl“
Dopravný podnik Bratislava oznamuje cestujúcej verejnosti, že po dohode so zástupcami rakúskej strany sa spustenie pravidelnej linky Bratislava Nový most – Wolfstahl presúva na sobotu 24.05.2008.
napr. tých 30 miliónov na rozšírenie Harmincovej sa mohlo použiť na tieto rekonštrukcie.. ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Max