riko>
Neveim presne, ale cital som to. Tusim 8%. Zalezi od typu. Vezmi si, ze vozy K2, kotre ako jedine v Bratislave nemaju vsetky napravy hnacie maju stupavost tusim 8%. Ale to mas tak, ze do svahu so stupanim 8% musi vzjst v nahorsich miznach podmienkach:
- plne obsadena
- za kazdeho pocasia (cize aj za dazda, snehu a protivetru)
- musi pred sebou vytlacit dasi prazdny voz rovnakeho typu - teda dalsiu kacicu K2
To su fakt extremne podmienky. V Lisabone ci kde jazia elektricky do svahu 12%. V Linzi je zase el. vlacik, ktory adhezne prekonava tusim 11%. Iba taka mala poznamka na zaver: Ziaden z usekov na Dlhe diely nema vacsi sklon ako 8% (alebo 7%, ani presne neviem )
Neveim presne, ale cital som to. Tusim 8%. Zalezi od typu. Vezmi si, ze vozy K2, kotre ako jedine v Bratislave nemaju vsetky napravy hnacie maju stupavost tusim 8%. Ale to mas tak, ze do svahu so stupanim 8% musi vzjst v nahorsich miznach podmienkach:
- plne obsadena
- za kazdeho pocasia (cize aj za dazda, snehu a protivetru)
- musi pred sebou vytlacit dasi prazdny voz rovnakeho typu - teda dalsiu kacicu K2
To su fakt extremne podmienky. V Lisabone ci kde jazia elektricky do svahu 12%. V Linzi je zase el. vlacik, ktory adhezne prekonava tusim 11%. Iba taka mala poznamka na zaver: Ziaden z usekov na Dlhe diely nema vacsi sklon ako 8% (alebo 7%, ani presne neviem )
tr3mp
Trolejbus by sa mohol na Prokopa Velkeho tocit aj cez nejaku susednu ulicu, hoci aj tam su dost ostre zakruty, ale myslim si, ze by to bolo mozne.
Ja mam este lepsi napad ako riesit dopravu v okoli Kalvarie: elektrickou, ale na sposob San Francisca, teda skor pozemna lanovka (lano by bolo pod povrchom vozovky). Trat by viedla po Hlbokej ulici a koncila pri Funuse (pre neznalych - krcma). A dalsie miesta na elektricku su Novosvetska a Zamocka ulica a cesta na Kamzik (ku slamenej bude). ;-))))) Samozrejme srandujem