HM: to je iba jeden tunel (od Polianok alebo už od krematória) do Rače a dalej estakádou ponad trať až na Galvaniho, to aby si nemusel ťahať tranzit zo západu cez celú Petržalku cez už teraz kapacitne kolabujúci Prístavný most
Okrem toho by bol potrebný aj tunel od Patrónky po zvárak ktorý by riešil vnútromestský tranzit, lebo severná tangenta (ST) v navrhovanej trase nerieši nič.
Moje výhrady voči ST sú aj v príspevkoch #9976 #9985 #9988 #9991
Okrem toho by bol potrebný aj tunel od Patrónky po zvárak ktorý by riešil vnútromestský tranzit, lebo severná tangenta (ST) v navrhovanej trase nerieši nič.
Moje výhrady voči ST sú aj v príspevkoch #9976 #9985 #9988 #9991
hm
Ked sa mala riesit tranzitna doprava, juzny tah (Mlynska dolina - Einsteinova - Pristavny most) bol uprednostneny jednoducho preto, lebo riesi tranzit pre vsetky prijazdove smery - teda aj z Rakuska a Madarska. Podiel dopravy smerom na CR totiz klesa. Samozrejme negativom riesenia je, ze cely tranzit sa bude sypat cez Einsteinovu.