"...signalny plan na tom prechode je uplne dementny..."
Jediný problém je ten, že ľudia sú dementní a nikto nestlačí tlačidlo dopytu. Práve predvčerom - v piatok popoludní som tam vynadal asi dvadsiatim dementom, ktorí stáli, stáli a stáli - videl som ich už z diaľky a keď som prišiel k prechodu, tak dopyt nebol stlačený. Tí blbci tam stáli možno aj dva cykly, pretože keď nikto nestlačí dopyt, zelená nikdy nebude. Iná vec je, že tieto dopytové tlačidlá sú úplne zbytočné a to riešim zase v inom dnešnom liste Magistrátu hl. mesta Bratislavy, pretože nie je dôvod na ich používanie. Ak by bola fáza s oknom pre chodcov naprogramovaná fixne, bez dopytu, vôbec by to neovplyvnilo plynulosť dopravy, pretože autá smerom do Rusoviec aj tak musia zastaviť na križovatke so Ševčenkovou, teda po zelenej pri ŽST pokračujú plynule - kým tam prídu, majú tam už zelenú. V opačnom smere ide o zdržanie zanedbateľný počet áut, ktoré by prišli zo Ševčenkovej, pretože hlavný smer do mesta má v čase okna pre chodcov červenú.
inac aj ten signalny plan na tom prechode je uplne dementny.. auta maju zelenu 5 minut ak nie viac, a chodci potom 10 sekund.. cize chodci sa nacakaju jak blbi... ale to sa uz netyka DPB a ani MHD..
velmi dobry napad! tiez nechapem, preco je to tak blbo umiestnene.. Keby bola zastavka pred semaforom, tak by autobusy mohli cakat na semafor a zaroven mozu nastupovat a vystupovat ludia.. a pristresok tam uz je, ako si napisal.. aspon by sa dal do normalneho stavu a niekto by sa o to staral, lebo teraz je to tam strasne spinave, a to plexisklo cele posprejovane a este aj prelepene plagatmi.. ?
Prosím o vysvetlenie dôvodu, prečo je zastávka ŽST Petržalka v smere z mesta umiestnená vonku, niekoľko desiatok metrov od východu z podchodu pod ŽST - na voľnom priestranstve. Cestujúci sú zbytočne nútení ísť na zastávku týchto niekoľko desiatok metrov po daždi, či vo vetre. Východ z podchodu pod ŽST pritom ponúka priam ideálny priestor pre umiestnenie zastávky. Nedokážem si predstaviť žiadny dôvod, pre ktorý by táto zastávka nemohla byť umiestnená v priestoroch východu z podchodu, preto Vás žiadam o vysvetlenie, prečo je to tak. Navyše, pri presunutí zastávky pred semafor, by sa zvýšila aj plynulosť dopravy, pretože autobus by zo zastávky odchádzal na zelenú, čím by vždy a za každých okolností stihol zelenú na ďalšom semafore na križovatke Ševčenkova - Panónska. Teraz autobus odíde zo zastávky a väčšinou musí hneď zastaviť na červenej na tomto semafore.
Mail, ktorý som dnes poslal na vnutorna.kontrola@dpb.sk
Poďakovanie vodičovi:
dňa 12. apríla 2008 o 13:52 nastúpila do autobusu L93/11 na Hlavnej stanici osoba ženského pohlavia, ktorá šírila okolo seba neznesiteľný zápach. Vodič autobusu po upozornení na túto osobu okamžite zasiahol a slušným spôsobom ju vylúčil z prepravy. Rád by som mu tlmočil aj touto cestou svoje poďakovanie za príkladný výkon služby.
klima do primestskeho/dialkoveho autobusu skutocne nestoji vela, pocul som aj o sume 100 000 Sk. V autobuse MHD je to trocha zlozitejsie, ak ma byt klima ucinna.
A kolik by stálo udělat 80 kilometrů? Včetně mostů, silnic s provozem IAD a dalších? Byly do toho započítané i peníze za náhradní dopravu? Podotýkám, že nejsem proti debekávizaci v Praze. Jen se snažím naznačit, že to rozhodně není levná záležitost, a že to rozhodně nebude otázkou pěti let, ale několika dekád.
Nie, myslel som ze ak sa budu kupovat sola tak tiez s klimou.. to okrem prenajmu bolo myslene tak ze ci sa okrem prenajmu budu aj nejake kupovat. Ale myslim ze ani tie prenajate ju mat nebudu..
Za to kradnutie veci by som utal ruky a to najma dielenskym. Urcite by sa oplatilo namontovat do dielni kamery. Kamaratovi ukradli este aj zo zamknutej skrine kazety a plysoveho psa. Teda - pochybujem ze samotni vodici by si rozkradali remene v klimatizaciach. O tychto kradeziach v DPB by sa tiez mohla rozprudit diskusia. Takisto na stanici CNG - ja si myslim ze by to nemal byt "onosatoneda" problem namontovat nad kazdy stojan kameru. Vodic odide z busu pre potvrdenie aby mu medzitym stihli nieco slohnut? Ako keby tych problemov nebolo uz dost.
Jedna z rekonstrukcii v Dubravke kde sa vymienali BKV za klasicky zvrsok na betonovych podvaloch s vymenou strkoveho lozka stal 600m obojkolajne cca 30 mil. SKK. DPB to robil vo vlastnej rezii.
Re #102275 810zssk: preco okrem prenajmu. To ci sa vozidlo prenajme alebo kupi ma vplyv na funkcnost klimy?
...len pokiaľ ide o prestávku v práci v zmysle zákona č. 462/2007, inak nie.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
bwd
Jediný problém je ten, že ľudia sú dementní a nikto nestlačí tlačidlo dopytu. Práve predvčerom - v piatok popoludní som tam vynadal asi dvadsiatim dementom, ktorí stáli, stáli a stáli - videl som ich už z diaľky a keď som prišiel k prechodu, tak dopyt nebol stlačený. Tí blbci tam stáli možno aj dva cykly, pretože keď nikto nestlačí dopyt, zelená nikdy nebude. Iná vec je, že tieto dopytové tlačidlá sú úplne zbytočné a to riešim zase v inom dnešnom liste Magistrátu hl. mesta Bratislavy, pretože nie je dôvod na ich používanie. Ak by bola fáza s oknom pre chodcov naprogramovaná fixne, bez dopytu, vôbec by to neovplyvnilo plynulosť dopravy, pretože autá smerom do Rusoviec aj tak musia zastaviť na križovatke so Ševčenkovou, teda po zelenej pri ŽST pokračujú plynule - kým tam prídu, majú tam už zelenú. V opačnom smere ide o zdržanie zanedbateľný počet áut, ktoré by prišli zo Ševčenkovej, pretože hlavný smer do mesta má v čase okna pre chodcov červenú.