Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: 810zssk #101436:
Leasingovka ich prenajme, kto iný by ich prenajímal? Čo je na to zvláštneho?
Reakcia na: S499.1023 #102101:
"...si radšej over veci, než niečo kategoricky prehlásiš."

Som sa už ospravedlnil: #101265
Netušil som to a zdalo sa mi to neuveriteľné. Aj sa mi to také stále zdá, ale zdanie často klame.
Reakcia na: Ámos #101432:
A na to si ako prišiel? Mesto si chce prenajať aktuálne práve jednu várku autobsov. Nikdy nikto nikde nepovedal, že to už bude jediný spôsob financovania. Takisto zvyšok tvojho príspevku je nezmysel - prečo by autobusy museli byť zaplatené práve do troch rokov?
Reakcia na: Solider #101425:
Stíhačky sú prúdové lietadlá tak prečo by sa mali inak chovať?
Reakcia na: eripmav #101420:
Hm, a keďže vodiči sa na službách "točia", ako to pán humanista tolerantný vyrieši?
Reakcia na: hoppusmark01 #102107:
Ten rozdiel medzi 48' Bratislavou, 49' Presovom a 50' Prahou nie je az taky velky. Najvyssie teploty vsade dosahuju 36-38 stupnov. Okrem toho, nezabudaj - cim si v lete viac na sever, tym dlhsie tam svieti slnko 😃 V lete je 30 stupnov aj v Laponsku.
Reakcia na: Papyr #102109:
No, vsak nemuselo by to byt inverzne.. aj ten Devin by mohol byt "normalne" na ciernom pozadi 🙂
Reakcia na: 810zssk #102106:
U vas nie je inverzne zobrazenie vyhradene pre dojazdy do vozovne, odklony a tak podobne?
no a vo Viedni doteraz tiez klimu nemali, ale bolo to dost kritizovane, takze od minuleho roka sa vsetky nove vozidla objednavaju uz s klimou.. metro, elektricky, aj autobusy...
Reakcia na: hoppusmark01 #102105:
a ked uz porovnavame Bratislavu s Presovom a napr. aj Prahou, tak treba brat do uvahy, ze tieto mesta su geograficky polozene viac na sever, takze aj teploty su tam nizsie..

Mozno mi niekto povie, ze v Budapesti, ktora je viac na juh, klimu nemaju, no ale zrejme tam maju taky management DP, podla ktoreho je tiez klima zbytocna.. no a ked tam teraz strajkuju vodici, to tiez o niecom svedci..
Maly navrh na zobrazovanie konecnej HRAD DEVIN pri L29:
http://i32.tinypic.com/2ed2zwz.jpg

Nebolo by to takto lepsie? Ide mi predovsetkym o to ze aj cudzinec pochopi ze ten spoj ide k Hradu Devin.. ja som povodne zvazoval ze by to mohlo byt s hradom, ale to by sa mylilo s logom BA 😃
Co sa tyka klimatizacie tak som jednoznacne za. Este som nezabudol na minule leto, ked sa nedalo v MHD vobec cestovat.
Ono aj ked je vonku takych 30 stupnov, tak vovnutri vozidiel je este o niekolko stupnov viac, rozhoruceny je cely interier..

Jasne, ze minuly rok to bol extrem, ale vzhladom na globalne oteplovanie budu podobne extremy stale castejsie. Napr. aj dnes bolo dost teplo, a to je len april..

Okrem toho klimatizacia by aj eliminovala potenie a teda aj zapach, ako to tu uz bolo napisane.

No a takisto je pravda, ze s klimou by sa to nemalo prehanat a nemali by sa z vozidiel robit chladnicky.. to tiez nie je zdrave. ale zdrave nie su ani horucavy, takze klimu jednoznacne treba, k tomu samozrejme DOPYT, a zaskolenie vodicov aku teplotu budu moct nastavit a aku uz nie..

Co sa tyka vetracich okien, tak niekomu zas nerobi dobre prievan.. Okrem toho ked stoji vozidlo v zapche (vid novy update o lamacskej a stefanikovej), tak nepomozu ani dokoran otvorene okna..
Reakcia na: aquila #102100:
Maju vo Viedni ekvivalent Chotkovej ulice? Neviem, preto sa pytam. V Prahe su obluky smerove velmi casto zaroven s oblukmi vyskovymi.
Reakcia na: Ámos #101270:
Komu sa neľúbi, nebude požadovať lístok bez štátnych dotácií ale sadne do IGK bez štátnej dotácie.
Ku Kooperatívnemu námestiu si zaujímal taký istý postoj?
Pojazdný bordel by nemali prevádzkovať, keď majú zarábať na všetkom, na čom sa dá?
Reakcia na: Ike #102092:
Presovsky DP zacal na Citelisoch a spol. menit okna na vacsie, pretoze v nich bolo v lete nedychatelno. Zo zaciatku sa velke okno dava na lavu stranu za kabinu vodica plus na lavu stranu za klb, aby od nich isiel prievan pokial mozno na co najvacsiu plochu interieru.

Vsimnite si velku vetracku vedla malych vetraciek:

http://img89.imageshack.us/my.php?image=snmka011vn6.jpg
(25Tr DPMP ev. c. 708, fotene pred 10 minutami)
Reakcia na: bwd #101261:
Názvy vlakov v Rakúsku sa PREDÁVAJÚ. Mám ťa z inteligenta, tak si radšej over veci, než niečo kategoricky prehlásiš.
Reakcia na: m@rtin #102063:
ULF B ma 7 dveri, 4 podvozky a 8 motorov .. a o 20 cm nizsiu podlahu 🙂 nastupna hrana je 18 cm vs. 32 cm 😉 teda ta prazska ma skoro 2x tolko nastupnu hranu .. a to tu ULF jazdi od nejakeho 1992 v prototype ...

ale jasne, tie trate su zjavne problem .. a o namahani oblukov ti nevie, ale vo W su hoodne klukate trate 😉
A este jeden Lubomirovi: Autoskola DPB potrebuje nutne nielenze nove vozy, ale aj novych instruktorov. V kurze od 7.1. nas bolo 38 a zapotili sme sa vsetci. Nemyslim si ze tie vozy sa nevyuziju. Ak nie na vycvik vodicov (a takisto si myslim ze jeden klbak by tiez nebol od veci) tak na zajazdy sa to vyuzije.
Reakcia na: stevo #102076:
hm vo viedni tych klimatizovanych autobusov, elektriciek a aj metier spocitas na prstoch dvoch ruk 😉

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.