Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: stevo #102073:
To je vec názoru. Ja to, že máme v Bratislave vozidlá bez klimatizácie, vnímam ako pozitívum. Keď je leto, má byť predsa teplo, nie?

Naviac to, že sa človek neustálen zdržiava v klimatizovanom prostredí, v konečnom dôsledku oslabuje jeho schopnosť vyrovnávať sa s vyššími teplotami prirodzene (keď kolegovia v lete prechádzajú z klimatizovaného domu do klimatizovaného auta, alebo z klimatizovaného auta do klimatizovanej kancelárie, tak sa tvária, že idú zomrieť) ?
Reakcia na: Lubomir #102074:
Vedla vo Viedni je predsa rovnake pocasie a zastavky tiez nie su redsie nie? a tam im klima funguje 😉
Reakcia na: Emo #102072:
Usporiadanie sedadiel je dane moznymi konfiguraciami od vyrobcu a je limitovane maximalnym povolenym zatazenim naprav a dalsimi faktormi. A pokial si vozidlo dodatocne upravis, mozes ohrozit zaruku.
Reakcia na: stevo #102073:
Klimatizacia v MHD je v nasich podmienkach zbytocna... pri tak castom otvarani dveri sa vzduch vo vozidle ani nestaci ochladit ?
Pre oneskorený príchod leta, teda tento rok až 11. apríla, sa dnes začína pol-roka trvajúce horúce peklo v prostriedkoch MHD v hlavnom meste členského štátu EU v roku 2008.
Klimatizacia je špeciálne v Bratislave zbytočná. ?
Dnes sa robia tendre na nové vozy, tak sa kompetentní z klimatizovaných kanceláríí a klimatizovaných autíčiek spamatajte!
Reakcia na: Lubomir #102071:
Usporiadanie sedadiel si každý dopravca môže určiť sám. ?
Reakcia na: Ámos #102006:
Ten rozdiel nie je 2 ludia ale viac a to presne z dovodu, ktory spomenul Enumaelish v prispevku #102014 - ine usporiadanie sedadiel. Tolko ludi co do B732 do Sorky 10,5 nenarves.

Suhlasim, ze by sa kapacita mala riesit zkratenim intervalov, ale na to nie je podnik pripraveny ani financne ani personalne. Takze by sme asi nemali chrlit teorie a poucky, hovorit o fiktivnych a nerealnych rieseniach, ale skor hovorit o realnych a moznych rieseniach sucasnej situacie v sucasnych podmienkach.
Reakcia na: Ike #102026:
Suhlasim s tebou, SPP je otras. A hlavne to evokuje busy zo Ziliny. Ked uz ma mat tolko vozov tu istu reklamu, tak to mali aspon prisposobit mestskym farbam. A koniec koncov mna osobne ako cestujuceho nikdy nezaujimalo ci to jazdi na CNG alebo naftu, dolezite ci to islo alebo nie. SPPcka vyzeraju ako uplne nezavisli dopravny podnik na rozdiel od ostatnych, rovnako ako ten experiment so 71xx.

Preco vlastne BA nemala nikdy jednotny nater vozidiel? Ked tak uvazujem spatne, ak sa mylim ma opravte, ale jednotny nater tu tusim nebol nikdy.
Reakcia na: hoppusmark01 #102037:
LBC by som nenazyval reklamou. Je tam sice ww mesta, ale kedze mesto je vlastnikom DPB, tak by som to nepovazoval za reklamu. Mne osobne sa ten nater celkom paci. Nevadilo by mi, keby boli v tomto prevedeni vsetky vozy.
Majo, ja som len porovnaval, co nam tu jazdi (lo) subezne spolu a aky je (bol) rozdiel v tych vozoch pre cestujucich. to, ze ide o ine generacie, to je ina tema. ok?
Reakcia na: drink #102064:
tss ? ? ? dobre ☺
Reakcia na: aquila #102051:

ULF NENÍ vhodná tramvaj pro Prahu. Škoda 15T bude 100% nízkopodlažní (jako ULF), ale bude mít narozdíl od ULFu všechny podvozky otočné. Dále má ULF obrovské nápravové zatížení, které by mělo katastrofální důsledky na pražské tratě (60% BKV) (15T má čtyři podvozky na 30m). Takže ještě jednou - ULF se do Prahy naprosto nehodí. Najdi mi jinou tramvaj pro Prahu, která bude mít kapacitu dvojice tramvají T3, 100% nízké podlahy, 6 dvoukřídlých dveří, čtyři (všechny) podvozky hnané a otočné. Ať budeš pátrat jakkoliv, nejspíš marně - Citadis, Flexity, Combino, ULF, Končar a mnohé jiné tramvaje výše uvedené parametry nesplňují.
Reakcia na: Ámos #102042:

Pak se odvíjí špatně. ULF i Combino NEJSOU tramvaje vhodné do Prahy. Důvody tu byly již několikrát vysvětleny.
1) Si nemyslím, že 66 mil. je moc
2) 15T je tramvaj ušitá na míru. A vše zakázkové je dražší
Reakcia na: AAA #102058:
chcek the e-mial please.
Reakcia na: aquila #102055:
už som to nasiel. 2,3 metra sirka a 27,02metra dlzka.
Reakcia na: AAA #102058:
Malo byť: budeme voziť ešte aspoň 15-20 rokov
Reakcia na: Ámos #102056:
Som dúfal, že povieš, že ten nový t-bus bude dačo iné, ale tak čo už. Úprimne, podľa mňa sa 14Tr(M) budeme voziť aspoň 15-20 rokov. ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.