Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Majo #101151:
Cito sa uz nevyraba.
Reakcia na: Majo #101162:
lenže tá tyč v Solarise je v strede dverí, takže cestujúci majú k dispozícii len 1/2 dverí..
V tom košickom tedome je tá tyč viac vpredu, a teda cestujúci majú k dispozícii minimálne 2/3 priestoru dverí..
Reakcia na: hoppusmark01 #101160:
inak sú to síce len detaily, ale myslím, že môžu o dosť pomôcť rýchlejšej výmene cestujúcich..
Reakcia na: hoppusmark01 #101160:
To je tam preto, aby tam nestáli ľudia, pretože by bránili vodičovi vo výhľade do spätného zrkadla.
Reakcia na: 810zssk #101152:
Zaujímavý máš názor na Mercedesy, keďže nové Citará a Citá už majú rovnaký design ako CapaCity.
Reakcia na: Majo #101158:
no len v Solarise je to trocha blbé, lebo aj tak je v priestore 1.dverí v strede tyč, a otvára sa len jedno krídlo dverí.. tá tyč v strede tam nemala byť..
Reakcia na: Majo #101158:
Teda mal som na mysli úplne oddelenú kabínu vodiča so samostatnými dverami.
Reakcia na: hoppusmark01 #101154:
Jasné, že vodiči by nesúhlasili. ? Ale ak si si nevšimol, od oddelenej kabíny vodiča v BA sa už upustilo (viď nové SORky, Solarisy, 25Tr).
Reakcia na: 810zssk #101149:
To s tým hrbom ako bezpečnostným prvkom mám tuším práve odtiaľto, spomínal to niektorý diskutujúci v čase, keď BN12 prišla na trh a Connex Praha ich kúpil pre linku 165. Ale nemám šajnu kto to bol a ani chuť prehrabávať sa cez tri roky archívu...
Reakcia na: 810zssk #101149:
Re #101150 ZloŠuk: Ty píšeš na túto diskusiu len s účelom provokovať a rýpať do niekoho? Lebo tak mi to pripadá... Čo má nový SOR NB 12 a 18 spoločné s výpravou?
k téme 3 verzus 4 dvere: úplne by stačilo, ak by kabína vodiča v BA nebola úplne oddelená, teda vodič by nemal polovičku 1.dverí pre seba, ale bolo by to tak ako to je napr. v košických Tedomoch alebo najnovších brnenských Citelisoch.. teda 1.dvere by boli celé určené pre cestujúcich a teda plnohodnotné..
otázka je, či by to chceli aj vodiči, keďže by to išlo na úkor veľkosti ich kabíny..
Reakcia na: irizar #101147:
Veď ja som nepísal, že chcem do BA 12-metrové busy v štvordverom vyhotovení. Súhlasím, že stačia 3, pre menšie mestá s nástupom cez predné dvere pokojne aj 2. I keď na druhej strane napr. na takej 99 by boli vhodné aj tie štvordverové.
Reakcia na: hoppusmark01 #101146:
A ja zas SOR ? pokial sa teda bavime o dizajne.. vynimka: CapaCity.
Reakcia na: hoppusmark01 #101146:
Ale keďže v BA rozhoduje o všetkom cena, musíš sa uspokojiť so SORom BN 9.5 a nie povedzme s MB Cito (to je skrátené Citaro, zodpovedajúce kapacitou našim SOR-kám).
Reakcia na: Majo #101143:
Hej a ovplyvnujes vypravu ? Kazdopadne, vo vyrobe este NIE SU. Bodka.
Reakcia na: Majo #101145:
K prvemu: Ty pises blbosti. K druhemu: Ja sa normalne pytam. Lebo ak mysli iny typ tak potom tam samozrejme ten hrb nemusi byt bezpecnostny prvok, lebo ten bus je pomerne odlisnej konstrukcie.
Reakcia na: irizar #101147:
Oprava: si ich prenajímajú...
Reakcia na: Majo #101138:
Ak myslíš DP Praha, oni ich zatiaľ nekupujú, iba prenajímajú. A na rozdiel od Prahy v Bratislave sólo linky jazdia hlavne na perifériu, kde výmena cestujúcich nie je až taká veľká - substrát sa pod novým mostom natlačí do 37 a v Záhorskej zase vystúpi. Neviem, ale myslím si že štyri dvere sú zbytočnosť.
Reakcia na: Majo #101136:
tak hej, záleží s čím to porovnávaš.. Jasné, že ak by som si mal vybrať medzi 20-ročnou Vrakosou a novou SORkou, vyberiem si SORku..
ale ak porovnám SORku napr. s Mercedesom, tak by som si vybral radšej Mercedes ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.