Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Peon #100808:
Krížna hej Košická nie.
Reakcia na: enumaelish #100806:
Napríklad vo Zvolene zaviesť trolejbusy, zvolenskí SADisti by boli tomu určite stopercentne naklonený ? ?

Keď sme už pri tom, vedel by som si predstaviť krátku regionálnu železničnú trať z Pezinka do Modry. ?
ZASTÁVKY L83 POČAS MARATÓNU

To, že bude stáť na Račianskom mýte a na Moste Apollo ešte chápem, ale na čo aj na zastávkach Krížna a Košická, ktoré sú hneď za nimi? Čo sú to nejaké významné prestupné body?

A správne rozumiem tomu, že autobusy pôjdu (bez zastavenia) po Viedenskej ceste tak ako pred časom bežne premávala 82-ka?

Vodiči dotknutých liniek budú mať vďaka presmerovaniu kratšie prestávky alebo sa navýšenie vzkm a jazdnej doby dobehne navýšením počtu vozidiel?
Reakcia na: enumaelish #100806:
Nie vzdy mesto potrebuje ine druhy dopravy.
Reakcia na: 810zssk #100805:
hej, ak chce mesto ponúknuť dačo viac tak treba premýšľať aj nad inými druhmi dopravy.
Reakcia na: enumaelish #100804:
Ako? S autobusmi? Tak sa da dlho existovat 😃 V mnohych mestach je to idealne riesenie.
Reakcia na: 810zssk #100803:
Je to tak jak si napísal ale navždy nejde tak existovať, nie?
Reakcia na: enumaelish #100801:
Konkretne 131 a 141 su uplne narvate. Cim netvrdim ze to nie je velmi dobra vec.

Elektrickovu a trolejbusovu miniaturu treba aj zaplatit. Nase mesta az take bohate nie su.
Reakcia na: 810zssk #100798:
Však stojí to za shit, škoda, že v BA sa s tým nezačalo ešte keď bolo dosť autobusov. Nemám teraz na mysli lístky na čas ale skôr redukciu liniek a vytvorenie nosných liniek. Len by sa také dačo patrilo aplikovať aj v električkovej doprave u nás lebo interval 12min v pracovné dni a 20cez víkendy je na zaplakanie.
Reakcia na: JamaVOku #100800:
Však ale sú na svete rôzne trolejbusové a električkové "minatúry" s jednou alebo dvoma linkami? Každé mesto ktoré má záujem poskytnúť komfort v doprave mestom musí byť ochotné nerobiť len tzv. robotnícke spoje ktoré budú plné a chodiť budú len v špičke ale aj mimo ten čas a častejšie aj čo určité zvýši atraktivitu MHD. Konkrétne v BA by som ukázal na zavedenie liniek 131 a 141 uľahčujúce študentom dopravu na internáty alebo posilnenia liniek 28, 29, 37 a 43 cez víkendy kapacitnejšími vozidlami a ešte aj vložením potrebných spojov. Funguje takéto dačo aj inde na Slovensku?
Reakcia na: enumaelish #100797:
Ono by v princípe tam trolejbusy mohli byť, ale jednoducho sa to z finančných dôvodov neoplatí. Tam by sa dali prevádzkovať tak 3 trolejbusové linky.
Reakcia na: JamaVOku #100795:
V Prešove trolejbusy úspešne fungujú, takže by fungovali aj v málo menšej Trnave. Teoreticky. Len tam je tá MHD tak domrvená dlhou domrvovacou tradíciou, že sa tam ľudia už naučili autom ísť pomaly aj smeti chodiť vysýpať.

Takže tam je už pravdepodobnejšia možnosť, že sa MHD TT zruší, než že prídu nejakí vizionári a zavedú trolejbusy. ?
Reakcia na: enumaelish #100797:
V prvom rade treba vyskusat reakciu ludi na prestupny system. To znamena, zaviest prestupnu tarifu, zmenit linkovanie. Ak si na to ludia zvyknu (a tym padom sa zisti ze tento system MA buducnost) tak sa moze zvazovat trolejbus.. aby sa nestalo ze sa postavi trolejbusova trat, zmeni sa system MHD, zisti sa ze ludom sa to nepaci a trolejbusova trat bude na.... samozrejme, zalezi aj na postoji mesta ci sa necha odradit tym ze uz na zaciatku budu ludia frflat (vid Kosice, kde sa nove linkovanie totalne znicilo), alebo bude verit v spravnost systemu a casom coraz viac ludi uzna ze je to lepsie (vid Bratislava).
Reakcia na: JamaVOku #100795:
Prečo v Trnave trolejbusy nie? V špičke sú intervaly zo sídlisk do centra ráno 10min a v sedle 20min v pohode a cez víkendy 30min. Kukni si mixované CP viacerých liniek. Keby sa tam odstránil ten spôsob liniek odvšadiaľ všade tak by trolejbus v pohode fungoval ? a na veľkosti mesta nezálží ale na ochotnosti bodovať eko-dopravu.
Reakcia na: Joj #100790:
Len mi povedz co ti tak velmi vadi ked MHD prevadzkuje SADka?
Reakcia na: Joj #100790:
Trnave by boli trolejbusy nanič. Veď tam nič neni. Tam kľudne stačí to čo tam je. Trnava je pomerne malé mesto a malým počtom obyvateľov. Aby sa tam oplatili trolejbusy, museli by mať interval minimálne 20 minút v špičke a hodinu v sedle a cez víkend a to sa v Trnave nikdy nestane.

Malú kremnickú električkovú dopravu by som bral, aj keď by mohlo kľudne ísť len o turistickú linku ?

V nitre si električky neviem predstaviť. Trolejbusy ešte hej, ale električky ? ?
Reakcia na: Joj #100790:
ja som to robil rok až dva nazad dokiaľ som nedošiel nato ako skutočne v zadku je väčšina DP na Slovensku ?
Reakcia na: Ike #100792:
On založil a potom ju sám vyštudoval ?
Reakcia na: JamaVOku #100791:
taka tam nie je 😃 Fakultu matematiky, fyziky a informatiky
Reakcia na: 810zssk #100785:
A ešte vyštudoval biologickú fakultu UK, preto sa musí do všetkého rozumieť a musí byť najmúdrejší ☺

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.