samozrejme, ze dostanu reklamu SPP a mozes aj prasknut od jedu a milionprvykrat sem dat navrh na zmenu mestskeho nateru, aj tak sa nic nestane a v obehu ostane ako SPP tak aj LBC.
a to mam odkial vediet, ale predpokladam, ze rozsah modernizacie bude rovnaky.
Ak Zahradnik neklame a kupia do 3-4 rokov 240 novych klbovych autobusov, tak Ikace na modernizaciu nepojdu.
Preco tam vsak idu Karosy mi je zahadou. Jedine logicke riesenie by bolo, na preklenutie obdobia a nasledneho vyuzitia tychto busov ako zalozne vozidla pre mimoriadky v elektrickovej doprave. To by som vsak osobne posielal radsej tie Ikace na GO. Su novsie, modernejsie, spolahlivejsie.
"Projektova dokumentacia sa vyuzije ta, co je hotova a co si uviedol ako link v dalsom prispevku... "
Nezmysel. Projektová dokumentácia pre električkovú trať sa NEMÔŽE použiť na budovanie vlakovej trate. Dôvodom je napríklad rôzny prechodový profil vlaku a električky, ak ti to niečo hovorí.
"Takze ja byt na magistrate, tak by som bol na veducej pozici a dal by som jasny prikaz: Najdite riesenie na preferenciu busov na tychto ulicach a vypracujte mi studiu. Potom by sme sa pohli dalej."
A nemohol by si rovno prikázať, aby našli riešenie na to, ako sa na bicykloch dostať z Devínskej do centra za 10 minút? To by bolo najlacnejšie, najekologickejšie.
Poručíme větru, dešti.
"mesto zaplati a zorganizuje Safko - Bosakovu, ZSR zrealizuje trat cez Petrzalku."
Zrealizuje neznamená, že aj zaplatí. Zateplenie vášho paneláku zrealizovala firma, ale vy ste ho zaplatili.
" napajanie je vacsim problemom ako profil kolajnice"
Kapitálna volovina. Existuje obrovské množstvo elektrických hnacích vozidiel, schopných prevádzky s viacerými napájacími systémami. Tvar okolesníka je podstatne ťažší oriešok.
ja osobne si myslim, ze to postavaju po etapach-teda ze to nejak vyrazne nenarusi prevadzku.. tak to bolo za posledne obdobie pri vacsine podobnych projektov..
http://en.wikipedia.org/wiki/Wien_Hauptbahnhof - Hovori sa tam o demoliacii Sudbahnhof - aky to bude mat dosah na zeleznicnu dopravnu, pripadne aj mestsku. Dotkne sa to aj vlakov Bratislava-Wien?
Čím ďalej tým lepšie píšeš:
"Projektova dokumentacia sa vyuzije ta, co je hotova a co si uviedol ako link v dalsom prispevku"
To, čo som uviedol, nie je rozhodne projektová dokumentácia, ale zámer podľa zákona o posudzovaní vplyvov na životné prostredie.
Sám v inom príspevku #100236) uvádzaš:
"Presna projektova dikumentacia sa bude spracuvat - vychodiskovy odhad nakladov je tych 8mld, co sa pouzil pre polozapusteny variant elektricky. Presnejsia predstava zatial nie je."
Takže keď to dám dohromady, podľa Teba sa presná projektová dokumentácia nie je (bude sa ešte len spracovávať) a použije sa zámer podľa zákona o posudzovaní vplyvov na ŽP.
Vidím, že si správny manažér na správnom mieste. Nič pre Teba nie je problémom zrealizovať, aj keď problematike vôbec nerozumieš, jediné, čo potrebuješ, sú ľudia, čo to za Teba spravia.
Prirodzene, že petícia je právne relevantná, čo by právny expert Fosterovej 14 mal vedieť. Pomôcka naštuduj inštitúty celoštátneho a miestneho referenda.?
Re #100179 Marcelllooo: Odkiaľ si prišiel na to, že trolejnus je rýchlejší ako električka?
Re #100186 enumaelish: A tá kvalita trolejového vedenia a tie úžasné rýchlosti na mnohých vzdušných križovatkách a výhybkách, škoda rečí.
Re #100234 hoppusmark01: T-busové obratiská máš pri Patrónke 2 (Valašská, Vojenská nemocnica). Ale ako nad tým uvažujem asi máš pravdu.
Re #100262 Marcelllooo: Špeciálnym stavebným úradom na stavbu dráhy mesto nemôže byť, lebo nie je dráhový správny úrad.
On predovsetkym zabudol ze zatial co elektricku uviedol aj s nakladmi na vozidla, tak trolejbus bez nich. Ucelove klamanie. Nereaguj na neho, nestoji to za to.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
AAA