Reakcia na: ivanbuto #100192:
Aha - tak to je ale nieco ine - to je otazka konkretneho spracovania. Lebo v principe su mimourovnove krizovatky to najlepsie co mozeme mat na cestach typu Bajkalska, Vajnorska, Dolnozemska atp.
Potom v hustejsie urbanizovanych lokalitach treba kruhove objazdy. Su dostatocne priepustne a plynule, ale zaroven sluzia ako retarder a teda neda sa speedovat. Umoznuju taktiez pesi prechod a v centre kruhu umiestnit sochu, monument, ci len kvety.
Re #100193 ivanbuto: Ano, nestratilo sa.
Vidim, ze v ohlade riesenia zapadnej strany mesta nemame zasadnejsie rozpory, i ked tu som sa do takej hlbky neponaral.
Len upozornujem, ze Elina nemoze sluzit ako hlavna spojnica do centra alebo dalej, na to je moc pomala. Jedine, ze by sa dostatocne zrychlila. Lenze tu potom vychadza taka priemerna rychlost...
hoppusmark01
Inak tiež si myslím, že BUS-pruhy by na Pražskej mali zostať, veď električka by nahradila len L83 a 34.. Všetky zvyšné trolejbusové+autobusové+SAD-linky by tadiaľ jazdili aj naďalej..
Preto by bol hĺbený tunel pre električku lepší.. Okrem toho by sa dal priamo napojiť na obratisko pod Hlavnou stanicou (teda ak sa zrekonštruuje Predstaničné nám.)