Reakcia na: Peon #164617:
1. Využívanosť L35/135 na Veternicovej a Hlaváčikovej bola taká, že to jednoducho nepustilo a linka tam ostala premávať. Aj ja som sa divil, že tam vždy niekto vystupoval/nastupoval.
2. Bez Polianok nemá tá linka moc zmysel, keďže práve kvôli nim bola L36 zavedená
3. Jediný dôvod prečo nesú Šaštínska a Sološnícka obsluhované je vozovka ako ementál, keď vozidlá na L135 museli po zjazde od Sološníckej ísť v protismere čo bol pravý pruh smerom ku Kuklovskej rozbitý totálne tak, že keby po tej strane šofér šiel ako mal tak by ľudí vyhádzalo zo sedadiel. Zachádzka cez Šaštínsku a Sološnícku by však zmysel mala, lebo ešte od Sološníckej ľudia šlapali hore na vrch ulice,ktorý sa spája do slučky.
4. Súčasná trasa L35 je úplne v poriadku, tie dva minibusy pre Dlhé diely sú úplne v pohode. To čo je tu furt navyše zbytočne je L27 a úsek Siemens-Jaskový rad a zachádzka na L.Dérera na L44 + iné zbytočnosti. To som však spomenul iba prípady kde vyhadzujeme výkony na minibusových linkách. Ušetrené minibusy by mohli byť na L58 a 89.