Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: 810zssk #165126:
Idea je demonopolizovať a liberalizovať osobnú železničnú dopravu a to sa dá len tak, že pre všetkých budú platiť rovnaké podmienky. Ak ZSSK nebude platiť za dopravnú cestu, nebude tak trochu zvýhodnená oproti potenciálnej konkurencií? To podľa teba vypadne z kalkulačného vzorca pre výpočet nákladov položka za dopravnú cestu alebo sa bude viesť nejaké "špeciálne" účtovníctvo? Ako potom môže konkurenčný dopravca predložiť výhodnejšiu ponuku, ak on musí rátať aj s nákladmi na dopravnú cestu? Alebo potom sa budú ponuky vyhodnocovať tak, že sa k nároku na dotáciu ZSSK pripočíta ešte ŽSR? To, že to ŽSR a ZSSK vlastní štát je z tohto pohľadu úplne irelevantné.
Na 7135 linka 8 mal vodič záľubu v pieskovaní na zastávke. Zaprášil hustým bielym prachom ľudí a aj vo voze bola "hmla". Robí DPB dostatočne psychotesty?
(Bolo sucho a listy nepadali...)
Reakcia na: 810zssk #165125:
Ak efektívne a bez zdržania skontroluješ tarifné vybavenie všetkým, ktorí prídu na Hlst, Nové Mesto či Petržalku -to je hlúposť ? A samozrejme nie je nič lepšie ako unavovať vodičov sledovaním a rozlišovaním dátumov namiesto jasnej zelenej/červenej diódy či jedného/dvojitého zvukového signálu. A to prvé nie je rýchlejšie ako druhé a oveľa už ani blbou náhodou.
Reakcia na: Solider #165124:
neviem ako samo, ale ja si myslim ze ZSSK mala byt sprivatizovana, ZSR statna a objednavat dopravu by si mal kraj dotujuc ZSSK, alebo ineho alternativneho dopravcu...

lebo ZSSK je drahy statny moloch a pritom je uplne jasne ze s peniazmi nehospodaria koser...
Reakcia na: Mike #165114:
Ked v takej budapesti mohla elektricka stat 8 minut na zastavke a medzitym naberat ludi bez problemov, tu by to tiez nebol problem 🙂 (hlavne by bolo potrebne naucit vlciakov na to)
Reakcia na: Solider #165124:
A teraz ich stat plati sam sebe tiez. Akurat namiesto toho aby ich poslal rovno do ZSR putuju zbytocne cez ZSSK. O sumu o ktoru znizi dotaciu na ZSR musi navysit dotaciu ZSSK. Skratka, kravina na ntu.
Reakcia na: Sommelier #165123:
Mat turnikety na niektorych staniciach je podla mna, odpust, hlupost. Prave kvoli kontrole vodicom (v BID) chcem papiere, ktore su OVELA rychlejsie..
Reakcia na: 810zssk #165121:
Keby osobnú dopravu naďalej prevádzkovala ŽSR, komu by platila poplatky za dráhu, sama sebe?
Reakcia na: 810zssk #165118:
turnikety na nástupištia na železničných staniciach v rámci BID či perspektívne na vlako-električko ten-tea. Na zváženie je prípadne na niektorých zastávkach / linkách zavedenie nástupu prednými dverami s kontrolou na čítačke u vodiča.
Reakcia na: S499.1023 #165117:
Ked uz nic ine tak ze to zobralo vlakom dost cestujucich. Na tom dobre vidno, ze ak ponuknes kvalitnejsiu alternativu tak cast cestujucich sa ti rychlo zo smradlavych Bciek presunie.
Reakcia na: S499.1023 #165116:
Co?
Reakcia na: S499.1023 #165115:
Ano, je.
Reakcia na: Mike #165114:
Akceptuje sa 🙂
Reakcia na: Sommelier #165113:
Nie som zastancom old-schoolovych rieseni a uz vobec nie konzervativny, ale nemam rad pokrok pre pokrok.

Turnikety s tym maju co? Pripravujeme sa na zavedenie bratislavskeho metra?
Reakcia na: 810zssk #165039:
Hej? Čo v tom vidíš jasného? Mohol by si to rozviesť?
Reakcia na: 810zssk #165038:
Ale má.
Reakcia na: 810zssk #165041:
Nie, nie je.
Reakcia na: 810zssk #165109:
Dôvody prečo nie:
ok dnes dojde 95ka ak nie na čas odchodu tak minútu max dve pred odchodom. Ale ide sa predlžovať chrono, po novom keď budú vodiči stíhať, budú tam mať dajme tomu 4min. Aby stál 4minúty na nastupišti... napr., ľudia nastúpia a cvaknú si lístok.. rakoviny budú kričať že "prečo nejdeme?!!?"
Zrovna na Šafku dnes platí že tam ľudia zo Štúrovej dobiehajú nonstop a vodiči tam otvárajú dvere stále...či to bude lepšie keď tam bude autobus stáť 3 min..
A v MBCC s tou fotobunkou je pri prvých dverách problém.. 2 či 3 sekundy nikto nejde a zavrú sa automaticky..ale cestujúci ich ešte vidí otvorené tak nemačká dopyt.. a ide nastúpiť a tesne pred nim že "buch" a dvere sa zavrú, dobreže mu nepricviknú nos ? takýchto situácií tam bude bývať plno...

Aby bolo jasné ja nehovorím že sa to nedá, len z praxe píšem aké budú problémy tohto... zatiaľ čo mi napadá funguje združené výstupište a nástupište, kde vozidlo čaká dlhšie do odchodu iba na OD Slimák pri 98...
Reakcia na: 810zssk #165106:
jasan, a k tomu papieru s ochrannými prvkami niekde rozbehnúť výrobu Tam-Busov či niečoho podobného že ? ? Ja ti neberiem tvoje zástanectvo konzervatívneho old-schoolu z 20teho storočia, ale stačí si uvedomiť, že existujú lepšie karty a lepšie čítačky, s ktorými je naopak proces kontroly oproti sledovaniu dátumov na papieri rýchlejší a komfortnejší. Nehovoriac o tom, že s tou papierovou metódou sa v rámci automatizácie a napr. tých turniketov čo som spomínal nikam nedopracujeme, že áno !? ?
Reakcia na: dopravak123 #165102:
ok

6.4.2011 - okolo 13:16 zastávka Červený Kríž - linka 207/6286 smer RD
20.4.2011 - okolo 17:00 zastávka Radvanská linka 207/6281 smer RD

?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.