Ked v takej budapesti mohla elektricka stat 8 minut na zastavke a medzitym naberat ludi bez problemov, tu by to tiez nebol problem (hlavne by bolo potrebne naucit vlciakov na to)
A teraz ich stat plati sam sebe tiez. Akurat namiesto toho aby ich poslal rovno do ZSR putuju zbytocne cez ZSSK. O sumu o ktoru znizi dotaciu na ZSR musi navysit dotaciu ZSSK. Skratka, kravina na ntu.
turnikety na nástupištia na železničných staniciach v rámci BID či perspektívne na vlako-električko ten-tea. Na zváženie je prípadne na niektorých zastávkach / linkách zavedenie nástupu prednými dverami s kontrolou na čítačke u vodiča.
Ked uz nic ine tak ze to zobralo vlakom dost cestujucich. Na tom dobre vidno, ze ak ponuknes kvalitnejsiu alternativu tak cast cestujucich sa ti rychlo zo smradlavych Bciek presunie.
Dôvody prečo nie:
ok dnes dojde 95ka ak nie na čas odchodu tak minútu max dve pred odchodom. Ale ide sa predlžovať chrono, po novom keď budú vodiči stíhať, budú tam mať dajme tomu 4min. Aby stál 4minúty na nastupišti... napr., ľudia nastúpia a cvaknú si lístok.. rakoviny budú kričať že "prečo nejdeme?!!?"
Zrovna na Šafku dnes platí že tam ľudia zo Štúrovej dobiehajú nonstop a vodiči tam otvárajú dvere stále...či to bude lepšie keď tam bude autobus stáť 3 min..
A v MBCC s tou fotobunkou je pri prvých dverách problém.. 2 či 3 sekundy nikto nejde a zavrú sa automaticky..ale cestujúci ich ešte vidí otvorené tak nemačká dopyt.. a ide nastúpiť a tesne pred nim že "buch" a dvere sa zavrú, dobreže mu nepricviknú nos ? takýchto situácií tam bude bývať plno...
Aby bolo jasné ja nehovorím že sa to nedá, len z praxe píšem aké budú problémy tohto... zatiaľ čo mi napadá funguje združené výstupište a nástupište, kde vozidlo čaká dlhšie do odchodu iba na OD Slimák pri 98...
jasan, a k tomu papieru s ochrannými prvkami niekde rozbehnúť výrobu Tam-Busov či niečoho podobného že ? ? Ja ti neberiem tvoje zástanectvo konzervatívneho old-schoolu z 20teho storočia, ale stačí si uvedomiť, že existujú lepšie karty a lepšie čítačky, s ktorými je naopak proces kontroly oproti sledovaniu dátumov na papieri rýchlejší a komfortnejší. Nehovoriac o tom, že s tou papierovou metódou sa v rámci automatizácie a napr. tých turniketov čo som spomínal nikam nedopracujeme, že áno !? ?
Inak na margo tych vodicov - ja som takych zazil aj an elektrickach. Taketo veci sa v zapadnych krajinach riesia okamzitym prepustenim. Hodinovy vyhadzov! Napr. vo Viedni.
No ale tu mame komunisticky DP...
Ked spojit L3,8 do L16 tak jedine okruhom cez Obchodnu a Spitalsku. Zlepšenie obsluhy centra bez navysenia vozokm. Aj po 22,00 by bolo spojenie z Obchodnej smer Raca a Ruzinov.
Na stanici by ostali L2 a 13 co bohate staci.
A nebolo by odveci keby (aspon pokusne) zaviedli moznost nastupit do voza pocas statia na konecnej na Safku pre L95... dovody preco prave tam:
- Vodici tam nemaju ani pracovnu ani bezpecnostnu prestavku, navyse tie statia tam su kratsie
- Vystupiste by mohli byt tam kde nastupiste = kratsi presun na elektricku
- Jedina linka /neblokoval by ostatne vozy/
- Vozidla plne klimatizovane a vybavene fotobunkou (vr. automatickeho zatvarania dveri) = vela ulava oproti cakaniu v lete na bus
- Vzhladom na charakter linky a zastavky tam narazovo nastupuje vela ludi - dnes im rozhodne pristresky nestacia, co napr. v dazdi moze byt problem, tento krok by problem zredukoval (hoci uplne mu nezabranil)
Melies ty, OP nepisal o nahradeni 3ky a 8ky, ale o vzniku 16 ako novej linky.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Sommelier