Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Ike #187850:
Aj toto je celkom pekné na to, aké je to monštrum (aj keď som nebol zástanca tohto variantu)
http://www.casopiseurostav.sk/images/galeria_stavieb/slovensko/2010/estakada.jpg
Reakcia na: Ámos #187849:
Je to vec vkusu, ale toto je podľa Teba tiež škaredé?

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/f/ff/Hlubo%C4%8Depy_tram.jpg/800px-Hlubo%C4%8Depy_tram.jpg

Ja viem, že v BA estetika neznamená nič, ale myslím si, že keby to pekne zladili napr. s mostom Apollo, tak by to bolo pekné. V podstate ani novšie diaľničné estakády na D1 a R1 nie sú škaredé. A pritom stačí, keď sú bielej farby s farebným zábradlím.
Reakcia na: 810zssk #187846:
ano z estakadou sa da vyhrat. ja to nepopieram. uz len keby sa z nich urobili vysute zahrady, napriklad. so sedenim. no problem je, ze na slovensku sa taketo nedeje. a tak som apriori proti.
Ved uz len keby sa dnesne estakady v petrzalke dali obrast brectanom ci pavinicom. bola by to pastav pre oci miesto nechutneho betonoveho monstra, pod ktorym stavaju slapky.
Reakcia na: 810zssk #187845:
osobne si nemyslim, ze problem stania na zastave tak prilis brzdi elektricku.
Co je problem su krizovatky a nesmierne vlecuci sa prejadz centrom.
Ked idem rano pesi do prace a zo sturovej zbadam L9 pri divadle, tak ma predbieha pri dvoch levoch a niekedy az pri medickej.
K estakáde Artmedia, je otázka, aké bude reálne využitie priestoru pod ňou. V územnom pláne zóny je len jedna komunikácia, zvyšok bude parkovisko? Ak áno, tak to bude trochu drahé parkovanie. ?
Reakcia na: Ámos #187844:
Lenze mi nehovorime o estakade napriec Petrzalkou (osobne som skor za podjazdy, ci uz cestne, alebo elektrickove), ale o JEDNEJ estakade na jej kraji.

Bol som v mnohych mestach kde estakady maju v husto zastavanom uzemi (ostatne, je ich dost) a posobia prijemne.. Ked uz niekomu tak vadila esteticka stranka, mohol sa tam spravit nasyp a estakada by bola len v useku nad cestou.. moznosti bolo vela, vybrala sa najmenej vhodna.
Reakcia na: Ámos #187843:
Otazka je ci viac ludi presadne do aut, lebo sa im nebude chciet turistikovat na zastavku, alebo ich viac presadne lebo elektricka je desivo pomala.
Reakcia na: 810zssk #187842:
samozrejme ze sa da. No kedy boli architekti na slovensku prizvani na riesenie estakad? A ked ich k tomu verejnost vyzve, tak nejaky mostar sa vyjadri, ze most je dielo technicke a ziaden architekt nema do toho co hovorit.
No to si urcite povedali aj pri Millennium Bridge v Londyne.

okrem toho ked sa riesili varianty vedenia trasy v petrzalke, hovorilo sa aj o nejakej severskej studii aky zly vplyv maju na okolie estakady v zastavanych castiach mesta.
Reakcia na: aquila #187841:
Nie nie je, estakada je vzdy zle riesenie, pokial je to dielo cisto technicke.
Ne nevidim zle, Petrzalka je husto zastavane a osidlene uzemie. A tie zelene plochy. O to skor by sa vec mala riesit inak ako estakadou. Nic neznici park viac ako zelezobetonove monstrum. Ak nesuhlasis, postav sa na zapadny koniec sadu janka krala a presvedca sa.

Argumentuj a nenavazaj sa do ludi. To ze s niekym nesuhlasis, neznamena, ze musis urazat. Ono to vlastne takmer vzdy skor ukazuje nedostatok argumentov.
Ty zas navrhujes riedenie zastavok v Dubravke. Samozrejme elektricku to zrychly, ale ludia budu jazdit autom, lebo sa im nebude chciet "turistikovat" na zastavku.
Reakcia na: Ámos #187840:
Estakada sa da spravit esteticky a moze byt mestotvornym prvkom. Predovsetkym by to ale z funkcneho hladiska bolo ovela lepsie.
Reakcia na: Ámos #187840:
tak preco potom stavaju estakadu artmedia a nejde to po krasnom zelenenom nasype, vsak estakada je ciste zlo nie ? 🙂 jaaaj, ci to je pre dobro veci

ale prijde mi to ozaj usmevne, ze estakada bosakova, ktora by rapidne zlepsila vyuzitelnost elektricky ako nosneho systemu je zlo, ale tie betonove opachy co tam kmotrik, JT nastavaju su uplne nadherne 🙂 ci vlastne tie zelene travniky je ta husto zastavana oblast ? no neviem, asi zle vidim 🙂

no nic, aspon bude viacej ludi jazdit autom, to jedine co taki experti ako vlcik dosiahnu .. kedze pomala elektricka ludi uz teraz vyhana do aut .. dakujeme expertom ako vlcik a im podobni ..
Reakcia na: aquila #187838:
"supnu ta rovno tri CSS na bosakovu a namiesto toho aby urobili nieco zmysluplne pre ludi a presadili estakadu"
Nuz a normalny clovek, "nie betonofil", radsej bude mat v husto zastavanej oblasti preferenciu ako estakadu.
Reakcia na: VLK #187831:
heh, tak uz mi je jasne preco obhajujes ten tunel s menom zelena vlna za 100 milionov korun 🙂 aj ked mi je jasne, ze zrovna ty si sa na tej PB asi moc nenabalil 🙂

a taktiez preco pretlacas nezmyli typu preferencia elektriciek .. joj to sa fakt neoplati ani stavit o tu basu sampusu. to viem uz teraz ze vyhram, kedze ma len utvrdilo, ze ta akoze preferencia bude cista fraska, kedze to bude podobny superpredrazeny paskvil ako krizovatka v PB 🙂

kazdopadne hned to dava vacsi zmysel! no nic, aspon viem, preco to ide s dopravou do perdele .. a ked tam sedia taki ludia ako ty, ktori si masiruju ego na tom, ze sa vyhraju s nejakou CSS za brutalne prachy, ze inym akoze dokazu, ze ta sprosta preferencia na CSS bude fungovat, a supnu ta rovno tri CSS na bosakovu a namiesto toho aby urobili nieco zmysluplne pre ludi a presadili estakadu .. cize radsej nebud v praci, a prispeje to k lepsej doprave a skutocnej preferencii ..

ach jaj, toto je pre mna obrovske sklamanie 😞 teraz mi je jasne, ze kto stoji za tymi nezmyselnymi CSSkami .. a preco cely povodny docela dobry projekt elektrickovej radialy v petrzalky bude nejaky sebastrednym susnom dodrbany, lebo si chce dokazovat, ze preferencia bude fungovat 😞

p.s. kazdopadne len na porovnanie, preco este podstatne lepsi vysledok bol docieleny pri prerabke kruhovej krizovatky v obci radola na za brutalnych 133 tisic euro za CSS .. ako ten superprojet za 100 milionov ? take iste peniaze bohate stacili aj v PB s rovnakym efektom. ale to by sa niekto nemohol chciet nabalit... holt sme na slovensku ..
Trochu OT:
Ak si niekto plati za ECV (napr. BL-DEBIL) tak si moze zvolit aj prefix BA (teda BA-DEBIL), ak je dana kombinacia znakov s prefixom BA este volna?
Reakcia na: AAA #187835:
Zboznujem prispevky kde dakto prehlasi ze iny trepe, no obhajoba tohoto tvrdenia je akosi v nedohladne.....
Reakcia na: fanatikmhd #187834:
Obaja teraz trepete.
Reakcia na: Andreas.Papak #187833:
§1 nikdysatotaknerobilo

Stačí? Tak isto som už dávno hovoril, s polohami ZV vozidiel o napojení koľaje na šafku v ceste na to jedno sólo.
Tak isto by obratisko obojsmernych elektriciek na Pri krizi mohlo byt vlastne buduce predlzenie trate na Bory.

Ale zákony nás nepustia..... viz hore uvedený zákon
Reakcia na: S499.1023 #187750:
Hej, asi presne takto robia CP v DPB, a tak to aj vyzerá... Vtedy keď to meral tak tam asi ešte bola 50tka...

A, tak ma napadá, keďže pôjde o "modernizáciu" , nie o "rekonštrukciu" , nespraví sa náhodou obratisko pre obojsmerné električky?

A čo keby počas doby rekonštrukcie obnovili obratisko Hanulova 😃 😃 Ako kedysi, keď sa Dúbravka stavala 😃
Reakcia na: brefos #187830:
Nadherne zabery 🙂 Nikto myslim ze nepridal, a pekny ulovok!

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.