tak preco potom stavaju estakadu artmedia a nejde to po krasnom zelenenom nasype, vsak estakada je ciste zlo nie ? jaaaj, ci to je pre dobro veci
ale prijde mi to ozaj usmevne, ze estakada bosakova, ktora by rapidne zlepsila vyuzitelnost elektricky ako nosneho systemu je zlo, ale tie betonove opachy co tam kmotrik, JT nastavaju su uplne nadherne ci vlastne tie zelene travniky je ta husto zastavana oblast ? no neviem, asi zle vidim
no nic, aspon bude viacej ludi jazdit autom, to jedine co taki experti ako vlcik dosiahnu .. kedze pomala elektricka ludi uz teraz vyhana do aut .. dakujeme expertom ako vlcik a im podobni ..
"supnu ta rovno tri CSS na bosakovu a namiesto toho aby urobili nieco zmysluplne pre ludi a presadili estakadu"
Nuz a normalny clovek, "nie betonofil", radsej bude mat v husto zastavanej oblasti preferenciu ako estakadu.
heh, tak uz mi je jasne preco obhajujes ten tunel s menom zelena vlna za 100 milionov korun aj ked mi je jasne, ze zrovna ty si sa na tej PB asi moc nenabalil
a taktiez preco pretlacas nezmyli typu preferencia elektriciek .. joj to sa fakt neoplati ani stavit o tu basu sampusu. to viem uz teraz ze vyhram, kedze ma len utvrdilo, ze ta akoze preferencia bude cista fraska, kedze to bude podobny superpredrazeny paskvil ako krizovatka v PB
kazdopadne hned to dava vacsi zmysel! no nic, aspon viem, preco to ide s dopravou do perdele .. a ked tam sedia taki ludia ako ty, ktori si masiruju ego na tom, ze sa vyhraju s nejakou CSS za brutalne prachy, ze inym akoze dokazu, ze ta sprosta preferencia na CSS bude fungovat, a supnu ta rovno tri CSS na bosakovu a namiesto toho aby urobili nieco zmysluplne pre ludi a presadili estakadu .. cize radsej nebud v praci, a prispeje to k lepsej doprave a skutocnej preferencii ..
ach jaj, toto je pre mna obrovske sklamanie teraz mi je jasne, ze kto stoji za tymi nezmyselnymi CSSkami .. a preco cely povodny docela dobry projekt elektrickovej radialy v petrzalky bude nejaky sebastrednym susnom dodrbany, lebo si chce dokazovat, ze preferencia bude fungovat
p.s. kazdopadne len na porovnanie, preco este podstatne lepsi vysledok bol docieleny pri prerabke kruhovej krizovatky v obci radola na za brutalnych 133 tisic euro za CSS .. ako ten superprojet za 100 milionov ? take iste peniaze bohate stacili aj v PB s rovnakym efektom. ale to by sa niekto nemohol chciet nabalit... holt sme na slovensku ..
Trochu OT:
Ak si niekto plati za ECV (napr. BL-DEBIL) tak si moze zvolit aj prefix BA (teda BA-DEBIL), ak je dana kombinacia znakov s prefixom BA este volna?
Stačí? Tak isto som už dávno hovoril, s polohami ZV vozidiel o napojení koľaje na šafku v ceste na to jedno sólo.
Tak isto by obratisko obojsmernych elektriciek na Pri krizi mohlo byt vlastne buduce predlzenie trate na Bory.
Ale zákony nás nepustia..... viz hore uvedený zákon
vidím že o tom, čo všetko sa tam urobilo nemáš ani najmenšej potuchy... ale akosi mi to ide dohromady s tvojou povahou a vyjadrovaním...
k VÚD to ponechám bez komentára... a - vlcik.sk už ide, ďakujem za info ?
nie som vsevedko, ale kedze sa to tyka dialnic, tak viem kusok viac aj o zakulisi toho tunelu, ktory akosi volaju vsetci zainteresovany "zelena vlna za 100 milionov", a ked uz aj palcak zo zilinskeho VUD povedal, ze to bola zbytocna investicia a nema ani len realnu schopnost vyhodnocovat aktualne informacie, tak o co to je ? a pritom palcak ide vyslovene na ruku SMERackej mafii a obhajuje vladnu liniu ..
btw. keby si si nevymslal, riadili ju viac krat, alebo si nespominas na to kvantum vypadkov tejto super zelenej vlny ?
inak teraz co s vyhodenymi 100 mio euro na necele 3 roky?
doprava padla na 7tisic/24hod a prioritny je smer z rajca kolko viliek si zato niekto zase postavil ?
@S499.1023: keby nahradili BDE hocicim, tak by to bola zmena, ale nie za 100 milionov. jedine co sa urobilo, ze sa dala na smer BA - ZA maximalna priorita tot vsjo.
Hm. Cez tú križovatku v PB som jazdil v tých časoch minimálne raz mesačne a zmena po výmene radiča (a ďalších veciach, to nebola len výmena radiča) bola VEĽMI výrazná do pozitíva. A vždy, keď sa tam zjavili zlepšujúci policajti, tak to len domrvili.
a) nemyslim si ze by sa zabili prestupu na autobusy, bolo by to o linkovani a ci by sa tam urobil prestupny uzol, ci sa posunie o 300 metrov hore dole je jedno.
b) ked tam JT dostavia to co chce na tych darovancyh pozemkoch, tak by boli aj tam budovy co generuju dopravu .. am ozno este viac
c) ani nebola, stale by to bolo asi 300 m, skor od dalsej by bola docela daleko.
ale hej, je to otazne ako by sa potom rozdelili zastavky, kazdopadne skoda povodneho navrhu a zadubenosti ludi co sa isli pochlebovat kmotrikovi, JT ale vykaslali sa na normalnych ludi. odobrat peciatku a diplom.
krizovatka v povazskej bystrici je podla mna jedno z najvacsich fiask v dopravnej infrastrukture, vyhodilo sa doslova 100 milionov korun za akoze inteligentny krizovatku, ktora aj tak nefungovala poriadne. vsak to bol vysmech. a najma za tie peniaze, to bol cisty tunel SMERackych goril na cele s vaznym. to ze vymenili stary radic BDE za novy od tej firmy zo zlina za superpredrazenu cenu to uz je len uspech .. hlavne ze sa na tom nabalili a za tu sumu mohli mat pomali aj prelozku cesty I/61
a tam sa tou krizovatkou ozaj temer nic neporiesilo, vsak jedine co sa urobilo, ze sa dala maximalna preferencia pre hlavny smer a tvarilo sa to, ze to to sem tam pusti niekoho od rajca/orloveho a aj tak tam museli zasahovat vacsinou policajti. s tym by som sa teda zrovna nechvalil.
p.s. na stranke vlcik.sk nie je nic.
Forbidden
You don't have permission to access /vlcik/ on this server.
Viedeň je nefunkčnosťou preferenci električiek známa už roky. Skús Mníchov, Norimberg, Brémy...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
fanatikmhd