Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Salomon #194564:
ano.
Reakcia na: Ámos #194578:
Tak to je v poriadku, bola iba druhá v poradí
Reakcia na: Ámos #194575:
Každá nemusí zastaviť pri označníku! Iba vtedy musí znova zastaviť ak je tretia v poradí. Súprava sa počíta za jeden vlak.
Reakcia na: Mike #194576:
no bola na L2 a stala za L5 cize za supravou.
Reakcia na: mr.lenin #194574:
Vdaka, toto uz dava zmysel.
Reakcia na: Ámos #194575:
Malo by platiť to isté ako u autobusov: čiže tretia a ďalšia už musí opätovne. 7118 je K2S, ak stála za sólom alebo inou K2S, tak nemusí. Ak stála za súpravou, bola tretia a teda musí.
Chcem sa spytat, pravidlo pre elektricky, ze kazda musi zastavit pri oznacniku, ked pridu na zastavku naraz uz neplati?
Lebo ak plati, tak na florianskom na to vodici pekne seru. Napr. vcera okolo 10.00 - 7118.
Reakcia na: david1 #194573:
Ide o to, ze keby neparny Zr, Ex Hornu Stubnu obec prechodil, tak by o tie dve-tri minuty ZBYTOCNE dlhsie postal v Harmatanci jaskyni, kde pravidelne krizuje s protiiducimi Zr, Ex. Tot vsio
Reakcia na: 810zssk #194570:
Ved som ti písal ,že nie tam ,ale vo výhybni,kde by čakal .Takto pobytuje v Hornej Štubni a cez výhybnu už ide bez zastavenia. Čo je na tom také ťažké pochopiť.Takto to bolo vysvetlené. Presne preto ,že má asi tie isté križovania ako Os. Podobne to majú EC vo Váci ,kde je už v prevádzke iba jedna kolaj.
Reakcia na: david1 #194560:
Jednokoľajka tam je, to máš pravdu.
A terazky by si nám nechcel popísať technológiu takého križovania v jednokoľanej zastávke na šírej trati?Aby sme sa i my, čo sme ešte vlak nikdy nevideli mohli priučiť a získať nejakú predstavu o tom, ako to funguje...
Reakcia na: 810zssk #194570:
Že na takéto nezmysly vôbec reaguješ...
Samozrejme, že to je zastávka na šírej (JEDNOKOĽAJNEJ) trati a preto tam nič s ničím križovať nemôže. Teda môže, len potom bude treba pomocné nehodové prostriedky a asi aj veľa sanitiek.
Pobyt z dopravných dôvodov v zastávke, ktorá súčasne nie je dopravňou je tiež len nejaký šotomýtus, nemá opodstatnenie. Zastavovanie tam je "do taktu" so Zr.
Najbližšie možné miesta na križovanie sú Čremošné a Odb. Dolná Štubňa.
Reakcia na: david1 #194567:
Ja len nechapem ako sa moze vykrizovat v zastavke s jednou kolajou 🙂 podla mna tam stoji proste preto ze tam stoja Zr.
Inak ako je to s tými trvalými opatreniami k ETM? Lebo bus pruh a ani víkendovo neprejazdnú Štefánikovu nevidím. Bude to vôbec?
Reakcia na: Valec #194558:
Môže byť asi sa naozaj mýlim,ďík ?
Reakcia na: 810zssk #194563:
Čítal som to na niektorom fanwebe železníc ,keď začali rozpitvávať zastavovanie ,kvôli poslancovi Smeru. Bolo vysvetlené že radšej ho nechali stáť v stanici ako vo výhybni mimo nej.
Reakcia na: Salomon #194564:
Pravdu máš. Tiež sa mi zdalo že ešte bolo medzi nimi jedno číslovanie.Každopádne L120 chodila dookola cez Bajkalskú a Šancovú.
Reakcia na: Marek1978 #194554:
A Ovsište potrebuje úsek Ovsište-Jungmanova s intervalom 4 min.? Na Ovsište sa nenapájajú žiadne linky zato k Nám. Hraničiarov ide 88 a 95 a k Hrobákovej 68 a 96
A je blbosť že Ovsište má interval 4 a prestupná časť 8
Reakcia na: david1 #194548:
Trošku ťa opravím...
Nie je náhodou 84 ex 67,či sa mýlim?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.