Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: david1 #194548:
L104 do Ovsišťa v 4 min. intervale nikdy nechodila.
Reakcia na: Marcelllooo #194544:
Len si zabudol doplniť že účelová bola pod číslom 120 iba v dobe ,keď chodila L83 ex 104 do Ovsišta v 4 min.int. v špičke.
Prázdna od SAV do Petržalky L84 rozhodne nechodila a ani nechodí.
Reakcia na: Marcelllooo #194531:
Áno Detvan stojí v Štubni z dopravných dôvodov. Lepšie ako keby stál niekde v poli. Podobne ako EC v Maďarsku v stanici Vác.
Reakcia na: Marcelllooo #194544:
Zlucenim 34 a 84 do 1 linky s cislom 84. A pokial sa nemylim, na oboch linkach byvalo po 8 poradi (tj 8+8 vozov za cely den), teraz ich je 12 tusim (cize 12 vozov za den)
Reakcia na: Marcelllooo #194505:
Sleduješ vôbec kam ráno smerujú najviac preťažené dopravné prúdy? Smerom von z centra som ráno zápchu napr. na Gagarinovej,Račianskej,Vajnorskej,Rožnavskej ešte nezažil. Stačí ti to takto ?
v princípe s tým skracovaním 83 po Dostihovú a zrušením 94 nejaký zásadný problém nemám. V skutočnosti ho de facto využívam. Smerom do mesta idem prvým autobusom (zväčša skôr príde 95) na Vlastenecké nám. a odtiaľ tým, čo ide ako prvé ďalej (88, 84, 83, resp. 92). V opacnom smere vlastne tiez. Takze pre mna osobne by to az taky rozdiel nebol. moje skusenosti tiez hovoria, ze 83 byva plnsia a vytazenejsia ako 84, ktorá býva zväčša od SAV do Petržalky skoro prázdna. Len hovorim, ze zmysluplnejsie a racionalnejsie je ponechat 83, lebo v Petrzalke obsluzi viacej ludi ako 84 a ide k vyznamnejsiemu cielu.

84 sa dakedy zriadila ako ucelova posiova studentska linka, ktorá jazdila ako expresný spoj od Ekonomickej univerzity na Pražskú, kde sú internáty EU.

Určenie grafikonu však treba robiť tak ako sa patrí a to určite nebudem babrať niekomu do remesla. Povedal som len svoju skúsenosť a názor. Možno sú aj lepšie rozloženia.

P.S. Roberto - môžeš pls. vysvetliť bližšie ako sa ušetrili 4 busy zriadením 84? Ď.
Reakcia na: Marcelllooo #194538:
Tie hlúposti sa nedajú ani čítať

Reakcia na: Marcelllooo #194534:
Dalsi odbornik na dopravu ?
Reakcia na: Marcelllooo #194538:
takže skrátime aj 83 naspäť po dostihovú, lebo ďalej kopíruje 95ku? ?
Osuského predsa obslúži aj L95 s hustejším intervalom ako 99 a doplnkovo aj 92/192 😉
Reakcia na: Marcelllooo #194538:
Tak zrusme aj L94, vsak aj ta ma vacsinu trate totoznu s L93 🙂
Reakcia na: Marcelllooo #194538:
už len tým že vznikla 84ka sa ušetrili 4 vozidlá !
Reakcia na: skeli #194536:
čo si asi vravím alebo nevravím nechajte na mňa, hovorcom sám sebe som len ja.

84 ide v 80% trasy rovnako ako 83. Je to zbytocna nakladnost ak sa dnes dopravny podnik bori vysokymi nakladmi, ktore treba udajne stale skresavat a stale nedostatkom autobusov, hlavne v spicke.

Ovsiste je a aj nadalej by bolo dobre obsluzene aj za takejto zmeny. 68,96,99 idu cez Ovsiste, maju aj 88 a 87. Mali by aj kvalitny a rovnako dobru obsluhu smerom do centra, Stefanikovu a Dubravku. Hej, s jednym prestupom.

Preco neurobit to tak, ze zrusime 83 a nechame 84? Jednoducho preto, ze 83 obsluzi viac ludi v tomto konecnom useku, na konci je Technopol, co je vyznamna budova a zaroven by neexistoval prestup smerom na Osuského a Romanovu.
Reakcia na: Sommelier #194535:
áno. ak to už nie je vymyslené, tak by sme to museli vyvinut a vymysliet my v spolupraci s inymi. no a?

ale mam za to, ze tieto prevadzkove tazkosti boli zvladnute, ked tento variant presadzovala EU aj prvy krat sa tento ideovy navrh objavil v 2003 v spolupraci MDPT SR a ministerstva priemyslu Talianska.
Reakcia na: Marcelllooo #194534:
Nie som z Ovsišťa,ale to čo navrhujete,je chobotina. Spomeňte si na nedávnu minulosť keď skrátili L83 po Dostihovú dráhu.To bolo haló,však.Teraz vy chcete dokonca zrušiť L84. A to nechodí cez vikend. Veď nevedie k Rovniankovej,tak ju treba zrušiť.Však nás to bolieť nebude.To si asi vravíte.No aj v Ovsišti žijú ľudia ktorí chcú mať spojenie na úrovni.Vo vašej pešej dostupnosti sú L68,L83,L92,L95,L96,L99.Čo tak 2-3 zrušiť alebo skrátiť po Dostihovú dráhu.To by bolo haló,čo?
Reakcia na: Marcelllooo #194519:
Určite by sa pri tom vo vsetych nasich ustavoch vyvinuli jedinečné riešenia a systémy. A koľko by to nakoniec stálo je už menej dôležité.. A to, že sa to všetko do tej dvojrúry nezmestí by nám došlo až potom, kedy by 'metro' zostalo stáť, keďže na filiálnom čaká regio na príchod tgv (máš aspoň základný prehľad o trakciach a zabezpecovacich systémoch ?) a ako na potvoru všetci využívajú tú istú rúru lebo splnomocnený oprávnene požiadal a myslel si, aké vynikajúce to bude. Všetci by na to kývli.
Reakcia na: Peon #194533:
toto je priklad uplne zbytocnej a nespravnej duplicity autobusov.

84 si pametam len ako posilovy autobus z Prazskej do Ovsista. mala by byt zrusena a jej kapacity vyuzite na posilnenie 83 a pripadne inych liniek.

Od Vlasteneckeho namestia do Ovsista je zabezpeceny prestupový spoj 99 s cca 8 minutovym intervalom.
NOVÝ PRÁZDNINOVÝ CP LINIEK 83 a 84

Dnes som si na zastávke Alexyho všimol, že CP liniek 83 a 84 tam majú uvedený už aj stĺpec pre školské prázdniny. Obe linky budú aj cez prázdniny (pracovné dni) v preklade od rána do večera.

Linka 83 pôjde v sedle v 15-minútovom intervale - čiže rovnako ako teraz cez školský rok a v rovnakých časoch. V popoludňajšej špičke bude 12-minútový interval - čiže to ako cez doterajšie prázdniny.

Linka 84 pôjde v sedle v 15-minútovom intervale - čiže tiež rovnako ako dnes. Poobede každých 12 minút.

Skvelé je aj to, že večerná premávka bude na linke 84 v oboch smeroch tak ako teraz do cca 22:40 h z centra mesta (rovnaké odchody ako cez školský rok). Akurát, že tam tú poslednú hodinu okolo 22 h je 30-minútový interval, takže preklad s 83-kou je rozbitý, ale stále je to lepšie ako 34-ka, ktorá končila už po 21 h (cez prázdniny už po 19 h).

ZHRNUTIE: Kým doteraz sme cez prázdniny mali v doobedňajšom sedle 83-ku s 12-minútovým intervalom (čiže rovnako ako cez víkend) a často to kapacitne nepostačovalo, po novom 83 s 84 vytvoria spolu 7,5-minútový interval. ?

Rannú špičku som nepozeral, ale odhadujem, že tam nenastáva zmena oproti doterajším prázdninám.
Reakcia na: Ike #194529:
ak pripúšťaš, že sa nejedná ani o interpoláciu ani o extrapoláciu, potom sa nejedná o matematický (štatistický) výpočet. lenže potom tvoje tvrdenia nemôžu byť ani interpretáciou štatistických dát - lebo tieto dáta a príslušné výpočty vravíš, že nie sú, ani si ich nerobil. Potom sa však pýtam, na základe čoho tvrdíš to čo tvrdíš.

áno, presné čísla existujú. na súčasných obvodných úradoch pre sestnú dopravu.

a ak sledujes dennu tlac, tak vies, ze celoslovensky je cca 100 000 aut, ktore su stale v evidencii (blokuju EČV) ale auta uz realne neexistuju, len je problem ich odhlasit.
Reakcia na: Dispecer #194530:
hej. ale Kysak chápem ako regionálny uzol a prestupný bod.

ale taký medzinárodný rýchlik Detvan stojí v Hornej Štubni. teda to je len medzinárodný expresný (zrýchlený) vlak.
http://www.cd.cz/spojeni/Route.aspx?trainnumber=220&date=
Reakcia na: Marcelllooo #194520:
Napr. v Kysaku. ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.