Ten 49 € lístok v Nemecku zaviedli od 1.5.2023 (počas minuloročných letných prázdnin mali jeho obdobu za 9 €). Zaviedlo ho spolkové ministerstvo spolu s jednotlivými krajinami s tým, že táto cena je masívne dotovaná - hovorí sa o 3 mld. €. Takže porovnávajme porovnateľné.
L75 ak chcú skrátiť tak iba kvôli dlhému súbehu s nosnými trolejbusmi. Súhlas, že by sa tam uživilo aj sedlo no s kraťasmi.
L67 ak predĺžiť tak po Vajnorskú pre prepojenie radiál. Do centra fakt súbeh robiť netreba.
L31/39 treba fakt riešiť teraz v prázdninovom režime je síce papierový preklad 10 min. no v reále to ide v lepšom prípade 15/5 v horšom aj 17/3 smer CSU pre meškanie L39.
L74 okrem návozov na smeny nejazdí nejak vyťažená. V špičke od Bajkalskej jazdí posilnená L61 v 7,5 min.int.
L83+84 určite je priestor na redukciu hlavne večer. Ani L34 ani L84 pred reko karloveskej radiály nejazdili tak dlho. L34 do 21h a L84 do 22h z osekaným intervalom. Potom nám L4 vozí od Karlovky ďalej večer vzduch..
Inak my si tu jazdíme od kovidu stále v prázdninovom režime pri električkách okrem hodinky ráno v prac.dni.
Večer po 21h. dokonca v horšom. Nový prázdninový netreba ani komentovať. Okrem špičky víkendový režim.
V niečom súhlasím a v niečom nie.
Nesúhlasím, tebou navrhované, skrátenie linky 75. Zjavne tou linkou necestuješ, (iba dedukujem), inak by si vedel, že od Čiližská je cestujúcimi, využívaná. Ja by som jej zaviedol celodennú a celotýžďňovú premávku s tým, že v sedle každých 20 min. Ona má veľmi dobrú trasu, len je nevyužitá.
Ďalej, linke 67 by som trasu upravil, lebo je tiež nevyužitá. Linku 39 by som zrušil, náhrada by bola linka 31, z lepším intervalom a končila by Trnavské mýto/pripadne Jelačičova. Miesto linky 39, v úseku Trnavské mýto-Astronomická, by som predĺžil linku 67 a tým by sa možno, pritiahli cestujúci.
Linku 74 by som nechal tak, jak je!
Linka 83 už mala mať dávno lepší interval ako ho má dnes. Bezohľadu na to, že má výpomoc, linku 84.
Ono v DPB majú zvláštne myslenie. V Nemecku, v čase Covidu, zaviedli 49€ lístok na veškerú dopravu a majú to dodnes. V Mníchove v rámci šetrenia, linky nerušili, iba predlžovali interval.
To je rozdiel medzi nami a nimi.
Ak by v médiách (a je úplne jedno či v lokálnych alebo celoštátnych) pracovali profesionáli, tak by k tejto správe okamžite prišiel aj analytický materiál obsahujúci zhodnotenie stavu v DPB a.s. podľa dostupných zdrojov, analýzu príčin a sadu odborne podložených a formulovaných otázok s cieľom získať relevantnú reakciu.
Bohužiaľ, tento prístup som v rámci médii už dlho nezažil. Preč sú časy Gavrila Gryzlova, Slava Kalného, Jána Čomaja, Milana Vároša či Hany Ponickej.
ADD3. Linka 70 nejde na zastávku Bajkalská. Ono, kombinácia 70+98 je v pohode, len neviem, či je v čase striedania zmien Slovnaftu v 70 ešte voľná kapacita.
20. deň pokuty sa neráta Arrive, čo mi nereaguje na mail o vyvalenom označníku, a teda absentuje akákoľvek informácia na zastávke Senec, Boldocká cesta, pričom podľa zmluvy to má byť do 24 hod. napravené.
L94 je dosť využívaná od Blumentálu počas celého dňa. Ak by prišlo k jej zrušeniu ostala by tam iba L31 v intervale 20 min. (jazdíme častejšie ako metro).Budovanie tohto prestupného uzlu by stratilo potom aj zmysel.
Ja zvyknem cestovať párkrát do týždňa a kontrolu stretávam tak raz za mesiac. Väčšinou kontrolujú na AS na konečnej pri výstupe, ale už som ju zažil aj tak, že nastúpili na Brodnej, skontrolovali celý autobus a potom vystúpili na Pažítkovej.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.