L94 je dosť využívaná od Blumentálu počas celého dňa. Ak by prišlo k jej zrušeniu ostala by tam iba L31 v intervale 20 min. (jazdíme častejšie ako metro).Budovanie tohto prestupného uzlu by stratilo potom aj zmysel.
Ja zvyknem cestovať párkrát do týždňa a kontrolu stretávam tak raz za mesiac. Väčšinou kontrolujú na AS na konečnej pri výstupe, ale už som ju zažil aj tak, že nastúpili na Brodnej, skontrolovali celý autobus a potom vystúpili na Pažítkovej.
V čase plánovaného odchodu spoja sa píše v PP, nie v čase príchodu vozidla. Jedno je Anička a druhé vanička.
Nezabúdaj na to, že na zastávke máš vždy zastaviť aj ak ešte nenastal čas odchodu podla CP bezohladu na to či tam sú nejakí cestujúci alebo nie a vyčkať do času odchodu.
Úprimne? To, že cestujúci má povinnosť byť na zastávke v čas a v čase príchodu vozidla byť pripravený na nástup je najhoršia vec, čo kedy kto vymyslel.
Neviem síce ako to bolo v spomínanom prípade, ale viackrát sa mi stalo, že keď som potreboval niekde prestúpiť, tak prvý spoj meškal, prišiel zarovno so spojom na ktorý som chcel prestúpiť a ten proste ušiel.
Vtedy keď som tú vetu počul, tak ma išlo roztrhnúť.
Ja nič nemiešam len nezaškodí trošku objektivity... V prvom rade ja netuším z toho komentáre že kde sa nachádzali cestujúci ktorí bežali za autobusom, ak ty to vieš tak ti gratulujem k vešteckým schopnostiam... Druhá vec je, že bez ohľadu na emócie je to porušenie prepravného poriadku keďže cestujúci má povinnosť byť na zastávke v čas a v čase príchodu vozidla byť pripravený na nástup, to je proste fakt... To ako by som sa ja v tom prípade zachoval neviem, nepoznám celú tú situáciu a celkom by ma zaujímali podrobnosti, kto ale mieša fakty s emóciami si ty, to tak proste je
Mal som predstavu, že by 94 jazdila v čase cca 5:30 - 8:30 a 14:00 - 19:00, pričom toto obmedzenie by sa týkalo prázdnin, cez školský rok by som ich nechal tak ako sú teraz. 93 by jazdila v intervale 6/7,5/7,5/7,5 (po 21 prechod na 10). Pozeral som, že teraz má cez prázdniny 93 celodenných poradí 6 a 94 ich má 4. Po novom by mala 93 celodenných poradí 8 (lebo by sa posilnil sedlový interval) a 94 žiadne. Čiže by sme z dvoch celodenných poradí spravili delené, čím by sme ušetrili dvoch vodičov. Otázne ale je, či by takéto šetrenie stálo za to, že by sa zhoršil interval na spoločnom úseku a zhoršila by sa obsluha Blumentálu (no na druhú stranu by sa zlepšila sedlová obsluha stanice, čo sa môže cez prádzniny, keď je viac turistov, hodiť).
Myslíš, že v sedle 7,5 minútový interval na spoločnom úseku 93 a 94 bude stačiť keď len nedávno sa posilňoval zo spoločného 6 (12 na každej linke) na 5 (10 na každej linke)?
Bola by to vôbec úspora keď by sa tým vlastne zlepšil interval na úseku kde ho netreba a zhoršil na úseku kde premávajú obe linky a je tam potrebná vyššia kapacita? A navyše by si tým výrazne zhoršil obsluhu Blumentálu, STU a okolia polikliniky na Mýtnej smerom z Petržalky/do Petržalky.
Linka 94 končí už teraz pomerne skoro, čo si predstavuješ pod zrušením večernej premávky? A teda v tomto čase by nebolo nijaké posilnenie intervalu na linke 93 ako náhrada za nepremávajúcu linku 94?
Pracovníkov ktorí nič nerobia treba mať rozložených po viacerých mestských spoločnostiach a zložkách. Keby všetci boli v doprvnom podniku bolo by to príliš okaté.
Už aj tak v podniku máme takých na administratívnych pozíciách až až...
Máš pravdu, nie som vodič, aj keď o tom snívam od malička. Ale existencia možných kolegov tvojho typu ma presviedča, aby som do toho nikdy nešiel, lebo by som sa musel za nich hanbiť.
To, že nastupujúci cestujúci "neďakujú" je jedna vec, nesplnenie si pracovných povinností (zastaviť na zastávke, keď na nej alebo v jej tesnej blízkosti stoja ľudia - viď #246469) je vec druhá. Nemiešajme to prosím.
Súhlasím, cez víkend ráno by sa mohol zriediť interval na viacerých linkách. Pridám aj ja zopár návrhov:
1. zrušiť sedlovú a večernú premávku linky 94, posilniť sedlo 93 na interval 7,5 min
2. linku 75 skrátiť po Cintorín Vrakuňa
3. linku 74 nerušiť, ale skrátiť do trasy Vlčie hrdlo - Bajkalská
4. na linke 95 dať v sedle interval 10 minút
Absolútne súhlasím a normálne by som sa stavil o veľké čapované že ani jeden z tých čo ti dali mínusko nie sú vodiči a v živote toto povolanie nerobili, zároveň mi je ľúto, že niektorých argumentačné schopnosti siahajú maximálne po možnosť dať niekomu palec dole, ja to tu nerobím už len z princípu aj keď s niekým názorom nesúhlasím, ale nevadí, k téme... Mňa ako vodiča vcelku poteší keď človiečik ktorý dobieha má toľko slušnosti zdvihnúť tú ruku a poďakovať, je to pre mňa znak toho že to neberie ako samozrejmosť a mám motiváciu potom zas pri ďalšej príležitosti počkať iných a toto bolo ešte nedávno vcelku bežné a nakoniec vodičovi počas tej 10 hodinovej služby dokáže viacero drobností zlepšiť deň... Lenže je tu jeden malý háčik a to ten, že takýto jav
prejavenia vďaky cestujúceho začína byť čím ďalej tým viac raritný, takže samozrejme že motivácia vodičov ľudí počkať je minimálna, ono by asi bol ideál začať vnímať fakt, že vodič nie je zrúda ktorého najväčším životným šťastím je ľuďom zatvoriť dvere na zastávke pred nosom ale ak sa to náhodou stane tak v absolútne drvivej väčšine to má svoje opodstatnenie.
Skor ako rusenie liniek, vidim priestor na redukciu intervalov vo vecernych hodinach. Mozno zrusenim polnocakov, aj tak vela dennych spojov ide v case prveho polnocaku.
Dalej napr. L83 cez vikend by stacil 10min.int. v case 9-20:00 riesenim jedneho poradia ziadakom, rano do 6:30 15min, potom 12min, vecer po osmej 12min, po 22hod. 15min. Ostatne vybrane linky vecer a rano 20min.
Cez tyzden po 21hod. takisto zredukovat interval z dovodu minima cestujucich.
30min listok urcite nerusit, ale dat ho na 1,-
Inak, furt sa hovorí o modernizácii zastávok a vozidiel MHD, ale kedy už konečne dokopú dopravné spoločnosti v BA a okolí správcov ciest ku oprave obratísk cestnej VHD? Už viackrát sa tu písalo, že niektoré vyzerajú žalostne(napr. x-krát spomínané Na Pántoch), nehovoriac už o tom, že v regióne sú aj obratiská, ktoré nie sú označené a teda vodiči IGK nie sú povinní nechať dostatočný priestor na normálne otočenie, viď napr. Cífer, železničná stanica, ale už som cestoval aj cez horšie.
Áno, cez 90% obratísk sa nejazdí s cestujúcimi a teda tým to môže byť šumafuk, ale obojsmerné autobusy ešte, myslím, nevymysleli, takže ešte dlho budú cestujúci nútení znášať dôsledky tohto stavu v podobe nemožnosti obslúžiť niektoré lokality, hlučnosti podvozkov, poruchovosti vozidiel...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
david11