Hej, už som si chvíľu myslel, že nadobro už sa celý EMtest premenoval, ale keď som zistil, že emtest.biz bol (po dlhej dobe) upgradnutý do novej podoby, pochopil som, že sa premenoval iba distribútor. ?
A ak sa ti pokazia topánky, budeš to riešiť priamo s vedením výrobnej fabriky v Číne?
Nie, vždy všetko riešiš s tým, kto ti službu / tovar predal. Ako to má ten zmanažované, to teba ako zákazníka nemusí vôbec trápiť (a to myslím v dobrom).
K tvoju formuláru majú prístup ako v TransDate, tak aj v BID. V čase verejnej testovacej prevádzky môžu veci technického charakteru riešiť zamestnanci TD aj priamo, zrýchli to odstraňovanie nedostatkov.
Tak potom nerozumiem ako je mozne, ze na idsbk.dopravnakarta.sk (pravdepodobne aj na konto.idsbk.sk) ked zakaznik klikne na "Technicka podpora", tak ked tam vyplni kontaktny formular, ten sa odosle do TransData. Viem to, lebo pred zopar tyzdnami som mal technicky problem s prihlasenim a odpisali mi z TransData.
Ja som v poslednych dnoch nenavysoval kredit cez internet na EP. Dnes sa mi v stave kreditu konecne zohladnila moja prevcerajsia podvecerna jazda busom Slovak Lines, ale v pohyboch EP sa zatial nezobrazuje. To moje navysenie kreditu o 1€ v automate na ZST Nove Mesto sa mi zatial nezobrazuje v stave kreditu ani ako pohyb na EP. Uvedene plati pre eshop SL aj idsbk.dopravnakarta.sk
Inak ak mas cestu okolo nejakej zeleznicnej stanice, tak sa zastav pri lubovolnom oznacovaci listkov (na Vinohradoch a Novom Meste tiez automate) a po nacitani karty, napr. cez funkciu info by sa ti kredit mal zapisat.
Cakajuca operacia znamena, ze operacia nie je zapisana do karty (caka na zapis), bohuzial tak klasicky Transdatacko dopravacky je to uplne tragicky vysvetlene. Teda sedenim doma sa ti ta operacia nezapise a bude cakajuca aj naveky Normalne by cakajucou mala prestat byt v momente ked prilozis kartu k oznacovacu - co sa ale u DPB minimalne vcera nedialo.
Ak mi to bolo spravne vysvetlene, oznacovace funguju v dvoch rezimoch: sietovom vo vozoch kde je novy palubak (a primarne vsetko riesi PP, ktory to len rozposiela do oznacovacov), alebo autonomnom vo vozoch kde je stary palubak a synchronizaciu a podobne veci si zabezpecuje sam.
Mozne je to tak, ze DPB ma nieco zle nastavene. Kedze BID automat tu transakciu zapisal, je zrejme ze SL ju do synchronizacie poslal spravne. Len DPB to nejak neprevzal, resp. do vozov a automatov nestahuje data.
inak spustat cokolvek v sviatok, a vo sviatok pred vikendom... ?
to je take... predpokladam ze IT oddelenie ju v plnej pohotovosti, bolo vcera, bude dnes a cez vikend urcite tiez bude ? ?
"Veď keď jedni aj druhé označovače aj automaty vyrobila a reálne servisuje TransData (len správcom jedných je DPB a druhých BID), tak nerozumiem tomu."
V Dúbravke o 9:17 h (čas a dátum je vidieť priamo na tej fotke, lebo ho zobrazuje automat). ?
Aha, tak dobre si pamätám (už som začal o sebe pochybovať), že automat BID na ŽST Nové Mesto mi aj zobrazil, že tlačí potvrdenku o transakcii a ja som ju [aj na základe toho] márne hľadal... DPH sa po novom odvádza pri plnení EP, dobre si pamätám?
V čom je v hrbatej SOR-ke označovač autonómny a prečo? Mne v električke na linke 3 jeden označovač nevedel prečítať BČK, ale ďalší bez problémov.
K tvojmu predposlednému odstavcu: Ako sú možné takéto rozdiely? Veď keď jedni aj druhé označovače aj automaty vyrobila a reálne servisuje TransData (len správcom jedných je DPB a druhých BID), tak nerozumiem tomu.
Inak nerozumiem prečo Slovak Lines ani ZSSK ani dnes v deň spustenia na svojich webstránkach neinformujú o eCL. Veď sa to týka aj ich...
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.