Pomohlo by to vyprázdniť lepšie križovatku a aj zvyšok Lamačskej sa dá prestaviť-tak to bolo aj pred rokmi a fungovalo to. No tak či tak by bolo potrebnejšie teraz namaľovať nanovo od svetiel pri bývalej Vojenskej nemocnici po Patrónku vodorovné dopravné značenie, lebo to čo je tam teraz vytvára zbytočne kolízne situácie-t.j. teraz je ľavý pruh odbočovací pruh na Kramáre. A inak to odbočenie ráno/dopoludnia je tam zbytočne dlhé, aj tak je sme Kramáre zablokovaný a veľa aút sa vopchá do križovatky....
Dubová nie je prestavená na 50-tku, ale ostala nastavená na 70-tku a je tam dopyt ako píšeš-ostal v signálnom pláne, ale zelenú pre chodcov dá len po stlačení a len "v správny čas"
Zelená z Brnianskej (z mesta) je naviazaná na zelenú v križovatke s Cestou na Červený most. Následne ešte prejdú na zelenú aj vozidlá od Mlynskej doliny doľava smer Lamačská. Takže nemyslím si, že prehadzovanie smerov na Patrónke je dobrý nápad a že by to niečomu pomohlo.
Inak v súvislosti s Patrónkou ma fascinuje ako sa podarilo dobabrať ten semafor na Dubovej. Mal by byť dopytový, ale mne sa skôr zdá, že "dopyt" spočíva v tom, že sa do fixného signálneho plánu zaradí fáza pre chodcov, pretože je nelogické, že po stlačení čakám rôzny časový úsek. No a dnes som si to vyskúšal aj z pohľadu IAD, pekne som si dal tempomat na 50 km/h a ako jediný (zároveň jediný idúci predpisovo) som na Dubovej nestihol zelenú.
Koľko sa platí za vydanie BČK – SeniorPasu v DPMB? Našiel som len informáciu, že je to v zmysle cenníka konkrétneho dopravcu. Takže v prípade DPMB je to 7 €? Vydáva tieto dôchodcovské karty nejaký iný dopravca v rámci IDS lacnejšie?
Alebo ísť po vzore Paríža a spraviť tam štvorpruhovú okružnú križovatku s víťazným oblúkom v strede. Víťazný oblúk by oslavoval víťazstvo nad zdravým rozumom
Viem, že je to asi dosť scifi, ale nepomohlo by Patrónke, keby sa tam vybudoval podjazd v smere z Brnianskej na Lamačskú cestu ako na Hodžovom námestí? Križovatka by sa tým o dosť zjednodušila.
Tam by som skôr videl priestor na rozšírenie medzi Patrónkou a Kauflandom na plnohodnotné 2 pruhy a úpravu ostrovčeka...
Nech zvýšia priepustnosť križovatky bez zmeny signálu..
Proste by sa z prostého ľavého odbočenia z Kramárov stal pruh pre odbočenie ľavo+rovno (5-6aut navyše v každom cykle by prešlo)
+Bonus odstránilo by sa úzke hrdlo kedy je 1 pruh na ceste a v prípade uzavretia Sitiny by sa dala regulovať križovatka tak aby nebol blokovaniu smer Lamač -Zoo
Tá križovatka už teraz nestíha a nemá priepustnosť. Pridať ďalší smer by znamenalo predĺžiť červenú v inom smere. Na Mlynskú dolinu sa dá odbočiť sj skôr na tzv. Husákovej odbočke (Hroboňova) a vyjsť pri Habánskom mlyne, kde už funguje signalizácia a dá sa tam odbočiť doľava. Patrónke by skôr nateraz aspoň trocha pomohla zmena signálneho plánu ako bol pred rokmi s tým, že zelená von z mesta by išla po zelenej z Kramárov a nie ako je to teraz po zelenej z Lamačskej, kedy sa to upchá a z mesta sa nedá prejsť. Plusom by aj bolo premalovať radenie pruhov na Lamačskej v smere z mesta a to tak, že by priebežne pokračovali rovno a nie ako teraz jeden rovno a druhý končí nezmyselne odbočkou na Kramáre. A ešte zrušiť by sa malo ľavé odbočenie z ulice pri Suchom mlyne na Kramáre-okrem občasnej MHD. No pri tomto množstve aút aj tak Patrónka nestíha a a ni nebude....
Existuje dôvod, prečo na Patrónke nie je vybudované ľavé odbočenie z Pražskej smerom na Mlynskú dolinu? Priestor tam je, ohromne by to pomohlo Kramárom.
§ 14
(1) Názov zastávky linky musí byť
a) stručný z hľadiska počtu znakov,
b) nezameniteľný s iným názvom v rámci systému liniek a
c) výstižný vzhľadom na orientáciu cestujúcich.
Nespomínam si, že by si Žilina stanovila pravidlá, ktoré by sama porušovala, prípadne v iných prípadoch nadužívala.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.