Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Solider #226519:
Hej , takto by to malo byť. Riešili sme to tu X krát. Písal som aj na DPB. Odpoveď že sa na to pozrú. Následne to šupli až do Rače. No rozostupy ostali po starom. Je to ešte z čias vedenia na L.Štúra a obojsmerne cez Obchodnú. Vtedy išla správne pred L5.
L3 je najsilnejšia či najplnšia vďaka novým vozom a novej trase do Petržalky. Obmena cestujúcich prebieha postupne a nie nárazovo v centre.
Reakcia na: Pajo #226515:
Podľa môjho osobného názoru by mala linka 7 poobede premávať v meste opačným okruhom. Keďže najvyťaženejšou linkou na Račianskej radiále je v súčasnosti linka 3, je účelné linkou 7 odľahčovať práve vyťaženú trojku, čiže ráno voziť ľudí do mesta a poobede z mesta priamo po Špitálskej.

Pokiaľ ide o rozostup ráno v smere do mesta, idú linky v nasledujúcom poradí: najvyťaženejšia linka 3 ide štyri minúty po linke 5, za tento čas sa na zastávkach nahromadí veľký počet ľudí, čo linku 3 zdržuje a bežne dosiahne meškanie 2 až 4 minúty, čím zdržiava linku 7 a linku 5, ktoré idú dve minúty po sebe, a tým pádom linka 3 berie cestujúcich, ktorí čakali na linku 7 a 5. Ideálnejšie by bolo, ak by išla linka 7, za ňou dve minúty linka 3, tri minúty linka 5 a tri minúty ďalšia 7 (prechod zo 4-2-2 na 3-3-2). L7 by odľahčila L3 a zároveň by nedochádzalo k preplňovaniu L3 po štyroch minútach bez obsluhy.

Poobede, s otočeným okruhom cez mesto, by to mohlo byť podobne. Čiže pred L3 by išla L7 a za nimi L5 (tiež 3-3-2 namiesto 4-2-2).
Reakcia na: Pajo #226515:
Do mesta ide v závese L3.
Ja si na ňu vždy počkám pokiaľ nieje veľký hic...
Reakcia na: david1 #226513:
Áno, je to možné si overiť aj na cestovnom poriadku tu na imhd. Prakticky rozdiel je v tom, že tú jednu minútu má linka 5 pridanú až za Pionierskou. Horšie jazdné doby si za ostatné roky nepamätám.
Reakcia na: Ámos #226512:
Možno to ešte nezistil pán Topoľský.
Radšej keby niekto riešil tie ťahajúce poloprázdne 7 čo idú minútu za narvanou 5 z mesta... To sa fakt oplatilo voziť vzduch nielen po Vinohrady, ale až do Rače ?
Reakcia na: Solider #226508:
Račianske mýto - Riazanská 6 minút tak to je fakt sila. To je minimálne na dobrovoľné jedno kolo pri zváračskom... ?
Reakcia na: Solider #226508:
L3 má jazdnú dobu Ursíniho - Pionierska 3 min. Aspoň čo som videl na jeho palubáku...

Šofér sa vliekol a zámerne nestihol volné gule pri Zváračáku.
Reakcia na: Solider #226504:
Kolko potrebuje DPB mesiacov, aby nahral nieco do palubnych pocitacov? Ved ta krizovatka tam je uz vybudovana dost dlho.
Reakcia na: johnnyjanko #226507:
V pohode, mňa už viackrát aj tu na imhd lyncovali za použitie singular they. Alien sa viacerým zrejme spája s filmom votrelec. Každopádne by to malo byt jednotné a ni raz alien a inokedy foreign police. Ale v tomto je DPB nevinne skôr MV SR v tom má brothel.
Reakcia na: johnnyjanko #226507:
A pritom to tu bolo už x krát vysvetľované.
Reakcia na: Valec #226505:
Hmm, v smere do mesta ani mne sa nestava, ze stojime, ale v smere z mesta, sa mi to zatial nestalo iba v 1 pripade (chodim tadial 2x denne kazdym smerom). Moznoze len blba zhoda nahod.
Reakcia na: si #226502:
V prvom rade zdržanie električiek vzniká na základe strašidelného grafikonu, napríklad pri linke 5 je nasledujúca jazdná doba: Kapucínska –> Poštová 2 min., Poštová –> Vysoká 2 min., Vysoká –> Blumentál 2 min., Blumentál –> Račianske mýto 3 min., Račianske mýto –> Ursínyho 2 min., Ursínyho –> Pionierska 2 min., Pionierska –> Riazanská 2 minúty. Však na bicykli by som bol za ten čas už aj v Rači.
Reakcia na: Joyki #226490:
Chápem, že niekto pozná slovo "alien" len z filmov o mimozemšťanoch, ale ono to v skutočnosti znamená "cudzinec". https://en.wikipedia.org/wiki/Alien_(law) V USA sa úplne oficiálne používa na označenie cudzích štátnych príslušníkov na území USA. Rozlišuje sa medzi "legal alien" (to je ten, kto má platný pas a víza), alebo "illegal alien" (kto prekročí hranicu nelegálne alebo zostáva aj po vypršaní víz). V iných anglicky hovoriacich krajinách je to veľmi podobné.

Čiže DPB to preložil veľmi dobre. Kto sa na tom smeje, akurát verejne demonštruje svoju neznalosť angličtiny.
Reakcia na: akela #226498:
Ty si ale tupý debil, Chodec.
Reakcia na: Jak44 #226501:
Vždy? Ja som tam dnes ráno nestál ani raz (ani v jednom smere).
Reakcia na: david1 #226503:
Treba sa opýtať magistrát, prečo súhlasil so zapnutím svetelnej križovatky bez zapnutia dynamického riadenia s preferenciou, ktorá by bola nahraná so vozidiel. Okrem Vinohradov by mohli doladiť aj Peknú cestu, kde už preferencia ani veľmi nefunguje, hlavne v smere do mesta.
Reakcia na: si #226502:
Ešte pribudnú na križovatke s Kominárskou... čiže s nefungujúcimi Vinohradmi to bude cca. + 4-5 min. jazdná doba do rače z Račianskeho mýta.
Reakcia na: Jak44 #226501:
presne tak ako pises, zdrzanie elektriciek vdaka zbytocnym semaforom o ~2 minuty)
Uz asi tyzden funguju semafory Racianska x Legerskeho, samozrejme s pevnym cyklom, co znamena, ze vodici 3,5,7 z centra si tam vzdy postoja cca 20-30 sekund. Same o sebe to nieje az take strasne, lenze kym doteraz vodic, co rychlo odbavil R.myto aj Ursinku, stihal volno napocas Pionierskej sposobom, ze ani nezastavil ( 90% pripadov), tak teraz mu stoj padne rovno pred nosom a teda tam musi elektricka stat cely cyklus, co realne znamena omeskanie elektricky o cca 90 sekund.

Preferencia MHD v praxi.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.