Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Dopravák #31468:
Aký dôvod ťa vedie k tomu, aby si nenapísal jeho názov?
Reakcia na: Max #31465:
Nechápem, čo má spoločné dostavba trate do Wolfsthalu s tým, aký lístok tam platí. Však toto čo hovoríš by sa dalo zaviesť aj na trati cez Kittsee, nie? Čím by to bolo iné, keby si šiel cez Wolfstal a nie cez Kittsee?
V istom programovom týždenníku je v rubrike "DOBRÝ WEB" odkaz na www.imhd.sk...
Webmastrom gratulujem!!! ? ?
Reakcia na: fobust #31447:
Nie je to nahodou tak, ze:

Trolejbus s pomocnym pohonom je dvojsilove vozidlo, u ktoreho dieselgenerator napaja tie iste elektromotory, ako prud z troleja.

Duobus je dvojsilove vozidlo, ktore bude fungovat aj po vybrani elektrickej casti, pretoze dieselmotor zenie priamo napravu. Je to kompletny trolejbus plus kompletny autobus.

V tom pripade sice 24 Tr jazdi na diesel dost rychlo i obratne, ale stale zostava trolejbusom 🙂
Reakcia na: galiyosha #31464:
čo sa ti na tom dizajne nepáči? Trocha atypické to je, ale má to červený vlnitý plech, tak aký rozdiel? ?
Reakcia na: galiyosha #31460:
Presne tak som to myslel. Trasa Ba - Viedeň by bola zvýhodnená formou lacnejšieho cestovného. Tak isto to je pokiaľ viem aj na trati Blava - Marchegg - Wien, kde spiatočný lístok stojí "len" 7,7 Euro preto, že je čiastočne dotovaný štátom - opravte ma, ak sa mýlim. A neviem, prečo by mali rakušania nadávať a sťažovať sa. Oni si to zo svojich platov môžu dovoliť - kúpiť si aj drahší cest. lístok, navyše keď by ich cesta autom vyšla drahšie. A to vlakové spojenie by predsa potom mohli využívať aj oni - za smiešnu sumu. Takže pokiaľ by sa podarilo presadiť ako jazdný doklad klasický lístok Wiener Linien, trvám na tom, že by to využívané bolo. To si musia zvážiť sami rakúšania, čo sa im viacej oplatí, či drahý lístok a pár cestujúcich, alebo lacný lístok (s ktorým by boli viacmenej stratoví) ale mali by hromadu cestujúcich. Vlaky S7 by jazdili rovnako ako doteraz, iba s tým rozdielom, že by nejazdili takmer prázdne ako je tomu teraz, ale vozili by ľudí.
Reakcia na: J #31463:
Ono ani tym ruskym elektrickam nemozno upriet istu netypickost, a aj tak som rad, ze nam to tu nejazdi. ?
http://photo.tramvaj.ru/images/volchansk/3w.jpg
Reakcia na: galiyosha #31460:
? ? ?
Neboj, nemyslím to vážne. Ale priznám sa niečo ten voz do seba má. Teda jeho vzhľad. Je nejaký iný, netypický.
Stále však nemá na toto: ?
http://www.imhd.sk/transport/?w=372f2833232930ef392b342f26ea&styl=8&u=f2f5f0edf4f0f0f2&no=10&id=27302aeef1f021f8f0f3262421ef372f2b21322b
Reakcia na: Papyr #31409:
Presne tak, vždy bude treba aj banánové investície. Sám som sa čudoval koľko dnešných deviatakov nemá ambíciu ani len na školu s maturitov. Ak by som to mohol vyčísliť z mojich dojmov tak by to bolo okolo 25%. A tí, ktorí hcú ísť na SPŠ tak z tých chce možno polovica pokračovať na VŠ. Na vidieku to bude asi ešte horšie. Jednoducho stále sú ľudia čo si myslia, že iba tzv. podstivé remeslo ťa uživí.
Reakcia na: galiyosha #31460:
Ospravedlnujem sa za hrubku.
Reakcia na: Max #31457:
"Pritom by stačila nejaká výnimka, aby na celej trase S7 platil cestovný lístok Viedenského DP už z Bratislavy Petržalky a potom by to už využívané bolo, a ako!" Ako to myslis? Tak, ze by sa zastavka S7 Bratislava-Petrzalka zaradila do piatej zony VOR? V tom by som problem nevidel. Cesta S7 z Bratislavy do Viedne by ta na jednorazove listky vysla puhych 7,5 euro. Jednym smerom. Dotovany spiatocny vlakovy listok Bratislava - Vieden v sucasnosti stoji 7,7 euro. Spiatocny. Este stale si myslis, ze by to bolo az take vyuzivane?

Ci ako si to myslel s tou vynimkou? Ze by sa do Bratislavy dalo odviezt na jednozonovy cestovny listok za 1,5 euro, pripadne k ceste tam a spat pouzit 24-hodinovy listok pre Kernzone za 5 euro? Uz vidim s akym pochopenim by sa to stretlo u vsetkych pouzivatelov VOR, ktory pri ceste z Viedne domov musia poctivo cvakat za vsetky prejdene zony...

Re #31459 J: Pre kristove rany, nestras!
Okrem toho by to bolo určite prínosom pre obe krajiny - pomohlo by to cezhraničnému cestovnému ruchu, obyvatelia dedín po trase S7 by určite radi privítali príliv turistov a hlavne by privítali, ak by sa zredukoval počet gumokolistov prechádzajúcich cez úzke hlavné ulice v ich obciach. Chcelo by to len vôľu a cestu, teda trať. Veď dohromady chýba snáď 4 alebo 5 km. Z toho asi 2 na rakúskej strane a na našej strane stále stojí pôvodný žel. násyp a dlhý kus starej trate. Keby veľmi chceli, tak to zvládnu dostavať, keď už tu máme ten EÚ región... ?
Reakcia na: galiyosha #31455:
Tá trať by sa napojila na trať Petržalka - Kittsee a vlaky by zachádzali do žst. Petržalka na 1. koľaj.
Zrejme by to bolo prínosom viac pre obyvateľov Wolfstahlu a Hainburgu, ktorí by mali v prípade potreby Blavu na skok. Občas by to možno využili aj nejakí tí slovenskí turisti idúci na výlet do Rakúska. Pritom by stačila nejaká výnimka, aby na celej trase S7 platil cestovný lístok Viedenského DP už z Bratislavy Petržalky a potom by to už využívané bolo, a ako! Ludia by si kúpili (v predajni, alebo automate na žst. Petržalka) napr. 24 hod. lístok za 5 EUR a môžu sa prepravovať po Viedni koľko by chceli.

A ja osobne chcem mať znovu Pressburger Bahn, aj keď len po Petržalku, ale po pôvodnej trase!
Reakcia na: fobust #31447:
Aj ked je 24Tr koncepcne povazovana za trolejbus s pomocnym pohonom, to, co bolo prezentovane v Zline, malo vlastnosti skor ako duobus. Ludia zo Skodovky tvrdili, ze nadrze pouzivaju plnohodnotne z autobusovej verzie Agory a 20 to veru mimo troleja urcite neslo. Skor je to asi o tom, aky agregat si do toho odberatel objedna, kedze konfiguracia prezentovana v Zline bola v tomto smere asi ta najvyssia (a najdrahsia) mozna.
Reakcia na: Max #31454:
Bolo by to sice pekne, ale: poprve neviem, ako by to zrealizovali (potiahli by do Bratislavy na dalsej trati 15 kV alebo by nebodaj jazdili dvojsystemove S-bahny?), podruhe nechapem prakticky vyznam -- snad len spojenie prihranicnych obci s Bratislavou. Ved jazdna doba S7 Wolfsthal - Wien Mitte je uz teraz 75 minut a cestovne cez tych 7 zon (ci kolko to do Wolfsthalu je) stoji viac, nez pre nasinca spiatocny zeleznicny listok Bratislava - Vieden.
Reakcia na: Andy #31451:
Na dostavbu tej S-bahnovej trate čakám dlhé roky... ?
Reakcia na: Sarko #31444:
Ale v inom meste ako Košice by si takýto mix nepočul. Viem o čom hovorím 😉
Reakcia na: TeBeCe #31436:
diky za info ,ten skoro nocny spoj by som vedel urcite parkrat vyuzit z inych zastavok .Kde vsak zobrat istotu ,ze na letisku niekto nastupi ?
Reakcia na: COLOR #31445:
Asi myslia len dostavbu železnice...

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.