Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: fobust #33796:
Už okrem hodnotenia technickej zvrátenosti si aj jediným odborníkom tejto diskusie na estetično? Však to je obyčajná anakonda inowowana.
Reakcia na: Sarko #33795:
Čumáky dostaneš aké len chceš - klasické Kardaus, Koxxtas aj Bulwa.
Reakcia na: Mike #33794:
Reprák zvuk nezosilňuje a nešíri ho ďalej ? ? .
Reakcia na: Zdenko #33809:
Elektronické znehodnocovače začínajú v PO plošne fungovať už od 1.9.2004...
Reakcia na: Sarko #33811:
oprava - ...otočné podvozky...
Reakcia na: fobust #33807:
Ale zabúdaš na výhody ako cena a napr. otočné čapy, ktoré pri 1000mm za normálnu cenu asi nedosiahneš. A za cenu menšieho opotrebovania tratí by možno bolo jednoduchšie opraviť tie kolízne miesta. Ale jasné, to sa nedá a tak BA bude ešte dlho posledným mestom v býv. ČS, ktoré nemá jedinú NP električku.
Reakcia na: TeBeCe #33806:
A co take sa stalo? ? Inak nadherne sa v nich lupu tyce ?
Reakcia na: Valec #33700:
Elektronicke oznacovace budu mat aj v PO tusim od 1. 1. 2005.
Reakcia na: Spectre #33802:

Ani v roku 1994 by to nebolo prevratne. Vsak plne nizkopodlazne tramvaje existuju uz of roku 1990, dokonca aj na metrovom rozchode. Neviem ci neboli nejake aj skor. To vozodlo malo prijst v 1980-tych rokoch, nie teraz. Mozno ho kupia niekde do Ruska.
Neviem naco sa tu hadate o tej CKD oblude, lebo aj tak tu nikdy nebude. Dovody:
1. Rozchod 1000 mm.
2. Vzdialenost otocnych capov 7.5 metra, nehovoriac o tom cele. V oblukoch by sa to pozrazalo nielen s inymi vozmi, ale aj so stplmi, obrubnikmi a pod.
3. Je to konstrukcne aj moralne zastarane, to ako keby sme isli kupovat Ikarusy C80. Aj ked Taky Ikarsu C80 je stale lepsie vozidlo, napriek tomu ze je to smradobus.
Reakcia na: Mikimaus #33805:
hej, pravidlo je take, ze ked sa nieco dodr**, tak sa poradie obrati 🙂 ale 7904+7903 maju inu historiu.
Az minule som si vsimol ze je spriahnuta T6 suprava 7904-7903 pritom valna vacsina suprav je spriahnuta ze mensie cislo je vpredu a vacsie vzadu. Je nejake pravidlo?
Reakcia na: Spectre #33802:
Ale však tá tramvaj vychádza práve z KT8D5. Tak ako ako sa dnes vyrábajú T3R s karosériou VarCB3 a pritom nie sú vôbec NP! To už fakt radšej Kvatro. Taká T3LF tiež nebude žiadna výhra, keď bude všade v oblúkoch zasahovať do profilu.
Reakcia na: bmko #33801:
Keď nie sú prachy na štandardné NP električky, prečo nemať aspoň aj tých 20% NP. No a tie predne dvere sa mi tiež nepáčia, ale keď si spomeniem na KT8D5N, ktoré mali mať kotasové čelá a nakoniec vychádzajú presne z pôvodnej, len trochu vylepšenej verzie.
Reakcia na: bmko #33801:
No koncepcne je na tom tato tramvaj asi tak, ze sa niekto viezol v KT8D5N a zrazu ho osvietilo 🙂 Pred 10 rokmi by sme sa na to pozerali inak, ale v dnesnej dobe je svetovy standart predsalen trochu vyssi.
Reakcia na: Spectre #33800:
ja by som to bral ako mozny variant, nevravim ze na 100 percent ale tiez to ma nieco do seba. Hned ked niekto navrhne koncepciu tak ju poslete do prdele a zavrhnete, ved ta tramvaj je este len na papieri, kto vie co t bude robit v skutocnosti ked to postavia. A inac aj ciastocna nizkopodlaznost v elektrickach by stacila, ved tych invalidov tolko nieje a ak je vela rakovin prosim v strede si nastupte a vyjdu si to potom vo vnutri. Mne je osobne jedno co pride, ale tiez by to nebolo zle, i ked tie predne dveru su zvrhlost
Reakcia na: bmko #33788:
Zhovadilost... Miesto takychto blbosti radsej zopar NORMALNYCH np tramvaji (ci uz 100%, alebo menej s tym, ze taketo vanickozvrhlosti prakticky za np tramvaj nepovazujem)
Reakcia na: J #33782:
Pochopitelne, drevo je vyborny zvukoizolant 🙂 ... inak by sa z neho nerobili bedne na repraky ? . Dakujem inak za podporu tejto teorie ?
Reakcia na: Dispecer #33797:

To je este vo hviezdach. Ale urcite vsetko co teraz jazdi cez Stary most, lebo ten sa uzavrie. Monzo aj 68. Idealne by bolo keby aj trolejbusy.
Včera som sa dozvedel, o tom, že budú točiť 5. diel mostu Košická (9.-14.9.2004) a v súslosti s mostom sa vás chcem spýtať:
Aké zmeny sa stanú v doprave MHD a ktoré linky budú jazdiť cez tento most Košická?????

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.