Ale zabúdaš na výhody ako cena a napr. otočné čapy, ktoré pri 1000mm za normálnu cenu asi nedosiahneš. A za cenu menšieho opotrebovania tratí by možno bolo jednoduchšie opraviť tie kolízne miesta. Ale jasné, to sa nedá a tak BA bude ešte dlho posledným mestom v býv. ČS, ktoré nemá jedinú NP električku.
Ani v roku 1994 by to nebolo prevratne. Vsak plne nizkopodlazne tramvaje existuju uz of roku 1990, dokonca aj na metrovom rozchode. Neviem ci neboli nejake aj skor. To vozodlo malo prijst v 1980-tych rokoch, nie teraz. Mozno ho kupia niekde do Ruska.
Neviem naco sa tu hadate o tej CKD oblude, lebo aj tak tu nikdy nebude. Dovody:
1. Rozchod 1000 mm.
2. Vzdialenost otocnych capov 7.5 metra, nehovoriac o tom cele. V oblukoch by sa to pozrazalo nielen s inymi vozmi, ale aj so stplmi, obrubnikmi a pod.
3. Je to konstrukcne aj moralne zastarane, to ako keby sme isli kupovat Ikarusy C80. Aj ked Taky Ikarsu C80 je stale lepsie vozidlo, napriek tomu ze je to smradobus.
Az minule som si vsimol ze je spriahnuta T6 suprava 7904-7903 pritom valna vacsina suprav je spriahnuta ze mensie cislo je vpredu a vacsie vzadu. Je nejake pravidlo?
Ale však tá tramvaj vychádza práve z KT8D5. Tak ako ako sa dnes vyrábajú T3R s karosériou VarCB3 a pritom nie sú vôbec NP! To už fakt radšej Kvatro. Taká T3LF tiež nebude žiadna výhra, keď bude všade v oblúkoch zasahovať do profilu.
Keď nie sú prachy na štandardné NP električky, prečo nemať aspoň aj tých 20% NP. No a tie predne dvere sa mi tiež nepáčia, ale keď si spomeniem na KT8D5N, ktoré mali mať kotasové čelá a nakoniec vychádzajú presne z pôvodnej, len trochu vylepšenej verzie.
No koncepcne je na tom tato tramvaj asi tak, ze sa niekto viezol v KT8D5N a zrazu ho osvietilo Pred 10 rokmi by sme sa na to pozerali inak, ale v dnesnej dobe je svetovy standart predsalen trochu vyssi.
ja by som to bral ako mozny variant, nevravim ze na 100 percent ale tiez to ma nieco do seba. Hned ked niekto navrhne koncepciu tak ju poslete do prdele a zavrhnete, ved ta tramvaj je este len na papieri, kto vie co t bude robit v skutocnosti ked to postavia. A inac aj ciastocna nizkopodlaznost v elektrickach by stacila, ved tych invalidov tolko nieje a ak je vela rakovin prosim v strede si nastupte a vyjdu si to potom vo vnutri. Mne je osobne jedno co pride, ale tiez by to nebolo zle, i ked tie predne dveru su zvrhlost
Zhovadilost... Miesto takychto blbosti radsej zopar NORMALNYCH np tramvaji (ci uz 100%, alebo menej s tym, ze taketo vanickozvrhlosti prakticky za np tramvaj nepovazujem)
Včera som sa dozvedel, o tom, že budú točiť 5. diel mostu Košická (9.-14.9.2004) a v súslosti s mostom sa vás chcem spýtať:
Aké zmeny sa stanú v doprave MHD a ktoré linky budú jazdiť cez tento most Košická?????
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.