Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
z najnovsieho cisla Bratislavsky novin:

DPB prevezme od juna odtahovu sluzbu v BA. auta bude skladovat na Bazovej.

Pocas vystavby dalsieho pruhu na nabrezi sa v lete bude prekladat aj vodovod, IS a trolejove vedenie...cize elektricky tadial jazdit zrejme nebudu pocas rekonstrukcie....
vsak ja nevravim ze (uplne) suhlasim s cestovanim nacierno, ale tam sa aj ine spomina
Jedno je isté, bezrozdielu na to, ako dopadne audit, vedenie by malo odstúpiť ak má kúsok rozumu, alebo by malo byt odvolané...

http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=3825242e29ef2f2e3222ef392b2e212c23ef34322f30332e213234efeeee

V tomto článku je to krásne vidiet pomer dotácie/strata resp. zisk a potom nech si každý odvodí ešte úroveň.....je to nezvratné......... ? ? ?
Reakcia na: NN #40351:
jezis to je *****ienko na baterky... ze moze niekto s takymi nazormi existovat... a dokonca si dokaze aj stranku zalozit ... kam sme se to podeli ...
Reakcia na: NN #40351:
Je síce pravda že cena vôbec nekorešponduje s kvalitou cestovania a už vôbec nie v porovnaní s okolitými krajinami kvalita/cena ale chodit na čierno a znižovať prijímovú časť z lístkov DPB tiež nie je riešením ?, je to skôr cesta k ešte väčšiemu problému s DPB.........ktorý sa ale aj tak asi blíži
2 d3k0: Mal by som jednu poznámku Na stránke www.prazsketramvaje.cz je vyhlásená foto-súťaž, objavil som ju dost neskoro ale do 30.1.2005 sa dá ešte všeličo zaslať e-mail-om. Ide o dáku zaujímavu fotku tramvají alebo niečoho čo s tým súvisí, písal som im tam a vraj to nemusia byt nutne fotky iba z Prahy ale že možu byt aj z BA. Takže či by si nemohol do hlavného menu strelit o tomto krátky text-dakde medzi aktuality - myslím, že zviditelnit bratislavské električky by bolo celkom fajn ked už nič iné, som si istý že vela fandov o tom vie, ale predsa ak niekto nepočul o tom ? ? ?
Reakcia na: Vrtacik #40337:
len nech krušné chvíle DPB prežíva, možno svitá na lepšiu buducnost a koniec tomuto vedeniu!
Reakcia na: AAA #40347:
A kam by tadial chodil ?
Ste si istí, že autobus č. 26, nechodil začiatkom 90-tych rokov cez Štúrovú ulicu, lebo ja si pmätám, že tam krátky čas autobus v tomto období chodil a neviem či to nebola práve 26.
? ?‍☠️ ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ?‍☠️ ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ☠ ☠ ❤ ? ? ? ? ? ? ❓ ? ? ? ? ☺ ? ? ? ? ? ? ?
Reakcia na: Vševedko #40342:
takze karolko dojde rozrype vylesti a mozeme jazdit ? ? ?
Reakcia na: Vrtacik #40339:

Nebudem radsej komentovat, Pacherova... Ze sa pod to podpisala, staci.
Reakcia na: Vrtacik #40340:
Ak je to naozaj 5 halierov, tak to by som nerobil ani ja. Podľa mojich informácií napr. v PRahe má predajca-trafikant maržu 4-8%, čo by pri základnom 14,- SKK lístku znamenalo 0,56 SKK až 1,12 SKK. To zase vzhľadom k možnému obratu nie je tak zlé.
Reakcia na: Vrtacik #40339:
Nevytrhali, sú pod asfaltom, zasadené v drevených kockách...
Reakcia na: tr3mp #40336:

1. To je dobre.
2. To je jasne - ale podla mna by ju potrebovali aj devinskovestania, dubravcania, racania, dolnohonci... 😉
3. To je zle. Odbocka zo Safka na Pribinovu, pripadne trat Vajanskeho - Pribinova si to doslova pyta !
Lístok nad zlato

(26.01.2005; Večerník; s. 2; Matej Novák)

Určite sa aj vám stáva, že ráno, keď sa ponáhľate do zamestnania či školy a pred nástupom do vozidla mestskej hromadnej dopravy si chcete kúpiť cestovný lístok, zostáva pri chcení. Márne sa snažíte vopchať zopár drobných do automatu - je upchatý, alebo jednoducho nefunguje. Žiaden problém! Po chvíľke rozčuľovania vykročíte k blízkemu novinovému stánku, že si tam kúpite bilet na "emhádečku". Veď vždy ste ho tam kupovali. Razom vám ale zmrazí úsmev na tvári predavačka, ktorá povie, že lístky už nepredáva, prípadne nemá a asi ani mať nebude. S hnevom i úžasom odchádzate od stánku, samozrejme, aj bez novín, ktoré ste si zabudli v tom strese kúpiť. Potom pretrpíte v mukách desaťminútovú cestu hrôzy načierno. Po výstupe z autobusu si pokus zopakujete. A znovu tá istá pesnička. Lístky nepredávame. To, samozrejme, už nahnevalo aj mňa, preto som sa predavačky v novinovom stánku spýtal, či majú nejaký problém s distribúciou. Na to mi milo odpovedala, že nie. Ibaže kto by už v dnešnej dobe predával tovar, na ktorom je stratový. Lebo vraj za jeden cestovný lístok "zarobia" v stánku päť halierov. To im, pochopiteľne, nepokryje náklady ani na vytlačený blok z registračnej pokladne, posťažovala si predavačka. Stánkári kritizovali najmä to, že Dopravný podnik Bratislava síce stále zdražuje cestovné, ale stánkari musia trpieť už viac ako desať rokov smiešny zárobok päť halierov. To väčšinu z nich viedlo k tomu, že prestali cestovné lístky predávať. A tak nám, cestujúcim, ostávajú už len automaty. Na tie sa však nedá vždy spoľahnúť. Preto by bolo možno múdre, ak by dopravný podnik zvážil a prehodnotil svoj vzťah k predajcom. Veď v konečnom dôsledku každý predaný lístok je zisk. A o ten by v tejto ťažkej dobe dopravca asi nerád prišiel.
Koladovo puzzle

(27.01.2005; Pravda; príloha Bratislava, s. I; Soňa Pacherová)

Magistrátny Don Quijote sa bratislavskú rýchlodráhu chystá pozliepať po kúskoch. Zoženie peniaze, urobí kilometrík. Za ďalšie pridá druhý. Stavať bude ponad Dunaj, s úzkym rozchodom. Ale ak on či jeho následníci neskôr opäť nájdu nejaké bubáky, ísť pod rieku a rozšíriť koľajnice nebude nemožné. V centre mesta spočiatku trať tiež nepôjde pod zem, ale ak by to raz financie dovolili, dá sa to. Možno aj namiesto rýchlovozňov budú najprv jazdiť iba tie staré. Keď zarobíme, kúpime nové. Alebo aj nie. Veď s čarom dočasnosti máme skúsenosti... Ak by Kolada nebol taký tvrdošijný, podľa vzoru svojich predchodcov by vybudoval veľké nič. Ak sa nevzdá, no ani radní, ani štát ho nepodporia, postaví zrejme zase iba obyčajnú električku do Petržalky. Presne takú, ktorej koľaje sme ani nie pred polstoročím zo Starého mosta z rozmaru vytrhali.


🙂
Reakcia na: Vrtacik #40337:
Tak kedy to Kolada predlozi svoj navrh opatreni? V pondelok, alebo 27. januara? Ja som pocul, ze dnes.
Magistrát chce ozdraviť verejnú dopravu. Dopravný podnik prežíva krušné chvíle pri audite

(26.01.2005; Večerník; s. 5; Matej Novák)

Po zrušení štátnej účelovej dotácie hrozí kríza verejnej dopravy. Jediný akcionár Dopravného podniku Bratislava, a. s. - hlavné mesto - zadalo v priebehu novembra a decembra minulého roku vypracovanie viacerých auditov podniku. Spracované podklady reálneho stavu DPB, rozbor nákladov, plánov financovania a rozpočtu chce mesto využiť pri ozdravení mestskej hromadnej dopravy.

Je nám jasné, že dopravný podnik je podvyživený a vozový park nevyhnutne potrebuje razantnú obnovu," povedal primátor Bratislavy Andrej Ďurkovský. Mestské zastupiteľstvo nechce odďaľovať riešenie krízového stavu, ale pred sanáciou a rozvojom MHD chcelo mať k dispozícii nezávislé analýzy. Dopravný podnik si dal vypracovať tri samostatné audity, ktoré robili špecializované firmy z Prahy, Ostravy a Bratislavy. "Všetky spoločnosti majú skúsenosti z realizácie podobných auditov v dopravných podnikoch v Prahe, Brne, Ostrave, či Liberci," uviedol A. Ďurkovský. Už v pondelok 27. januára na rokovanie mestského zastupiteľstva predloží námestník primátora Karol Kolada návrh opatrení na zvýšenie efektívnosti činnosti DPB v tomto roku. "Medzi opatreniami sú aj redukcie v pláne nákladov a výnosov podniku, v oblasti ľudských zdrojov, tarifnej oblasti a oblasti prevádzky techniky," vysvetlil Milan Vajda, hovorca primátora Bratislavy.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.