Škoda, že ten zoznam nie je kompletný - chýba mi tam napr. Martin, Ružomberok, Liptovský Mikuláš, Trnava, ...
Možno nie sú k zohnaniu odtiaľ údaje, no zaujímalo by ma to.
suhlasim ze je neadekvatne nahradzovat 17 metrove vozy 12,8 metrovym. Len neviem aky mas problem so samotnym Axerom. Cim sa z hladiska udrzby lisi od Karosy C 954, ktorych maju plno? Nevidim problem. Poznam vodicov co si zasadne kupuju vybehove modely (Skoda 125, Favorit, Felicia, ...) prave kvoli vychytaniu vsetkych much.
Dotácie na MHD v roku 2005 v Sk/na 1 obyvateľa:
Bratislava 2820,- Sk
Košice 1805,- Sk
Prešov 767,5 Sk
Žilina 517,- Sk
Nitra 400,- Sk
Banská Bystrica 319,5 Sk
Poprad 242 Sk
Trenčín 204,- Sk
Považská Bystrica 0,- Sk
Samozrejme keby som do toho bral počet cestujúcich, ktorých MHD prepraví je to ešte zaujímavejšie. Možno v budúcnosti ?
na stranke SAD Bratislava maju moju UKRADNUTU fotku 1632 z imhd, ktoru nestiahli ani po upozorneniach ? ale je to ich vizitka.... http://www.eurolines.sk/default_sad.asp
Žeby vzor pre DPB? V článku sa píše:
" I keď k polroku minulého roka evidovala SAD Bratislava stratu 20 mil. Sk, ku koncu roka dosiahla zisk vo výške 1 mil. Sk. Pod tento výsledok sa podľa spoločnosti podpísala najmä pokračujúca reštrukturalizácia od vstupu nového investora v júli 2005."
Ale aj tak nechápem, ako sa taká pozitívna finančná zmena dá dosiahnuť...
A novými autobusmi by sa podľa mňa mohli pochváliť aj na svojej webstránke, ktorá je dosť o ničom a mohli by ju prerobiť... Nechápem ako hneď v jej úvode môžu prezentovať akúsi starú polorozpadnutú Karosu...
Ja by som to napisal aj na bratislavskeho revizora ak by sa jednalo o situaciu v BA. Vobec to nebolo myslene tak, ze to bolo z KE, aj ked mam na zostatok Slovenska svoj nazor.
Tie este nastastie nezapli, ale akonahle sa zacne na nabrezi stavat, tak ich zapnu. Otras, otras, otras !!! Napiste sem niekto mena zodpovednych ! Normalne plne mena !
No su tam 3 brzdy: elektrodynamicka, kotucova a magneticka. Magneticka su tie klady medzi kolesami, ktore sa prucucnu ku kolaji. Puziva sa ako nudzova brzda. Laicky vysvetlene, ale snad staci.
Podla mna ubiforma jednoznacne svedci o vyssej firemnej kulture. Inak je zaujimave, ze nejake firemne oblecenie maju zamestnanci skoro vsetkych vacsich firiem, okrem DPB.
No dnes som si vyskusal semafor pri Botanickej. V danej oblasti som sa drzal poctivo na presnosti grafikonu (siel som presne na 0), ale zo 6 prejazdov 5x som chytil "stoj". Samozrejme, ze z tych 5x som 4x prefical dalej, raz na mna cumeli fizli jak na zjavenie. 1x som si povedal, ze zastavim. Skocilo mi to dost blbo (smer do mesta), takze pouzil som magneticku brzdu. Nech ludia vidia a citia, co im magistrat pripravil. Len tak dalej.... este viac semaforov treba. Nech cesta z Dubravky do mesta trva hodinu aj pol.
Inak osobne by som sa rad stretol (face 2 face) s autorom a projektantom tejto "preferencie". Fakt bych mu povedal co si o nom a jeho preferencii myslim.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.