Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Petto #232461:
Napriklad usek na videu, pre 65-ku, Pristavny most, teoreticky Šancová, tam skôr neviem či je to krajnica, alebo zaprataný jazdný pruh.
Reakcia na: N/A #232460:
Keby na Prístavnom moste bolo možné zriadiť tretí pruh, už tam je. Ale možné to nie je kvôli statike mosta (pár dní dozadu tam dokonca ŽSR boli nútené zakázať jazdu dvoch vlakov naraz).
Reakcia na: N/A #232460:
Napriklad ? 🙂
Reakcia na: Miro #232458:
Myslím že krajnice už dávno mohli slúžiť ako BUS pruhy na mnohých komunikáciach.
Reakcia na: 3pa3ck3 #232454:
Da sa to spravit tak aby sa vsetky zmysluplne elektrickove relacie dali zvladnut na jeden prestup, aj ked to nebude v jednom spolocnom uzle.
Reakcia na: Joyki #232456:
Pri L3 som nenavrhoval vetvenie, ale bola to alternatíva podľa toho, či by do Petržalky jazdila L1 alebo L3
Reakcia na: 3pa3ck3 #232454:
No ak L9 dajú cez Obchodnú a ďalej smer tunel, a L3 cez Špitálsku smer Petržalka, tak Námestiu SNP zostane len L1.

Takto bude možné prestúpiť v uzle, aj na L4 cez Kamenné nám.

Akurát nerozumiem tomu NĽŠ pri L3 - vetvenie by bolo zbytočné, keď pôjde L7 v dnešnej podobe po račianskej radiále, a L4 cez NĽŠ z mesta.
Reakcia na: juraj76 #232453:
4 zatiaľ pôjde po Kútiky, kým neotvoria trať v Dúbravke.

Reakcia na: Solider #232452:
Už dlhšie rozmýšľam, ako bude fungovať jednolinkový variant bez centrálneho prestupného bodu. Napadlo mi toto (berte to len ako hypotetický návrh): L9 po trase Krížna-Blumentál-Špitálska-SNP-tunel a L3 Blumentál-Obchodná-SNP-Petržalka/NĽŠ.
Reakcia na: SUNSPINX #232445:
Mňa zaujala informácia na tom označovníku že 4 bude jazdiť do Dúbravky. Keďže to je tak označené, znamená to, že električky za Molecovu budú jazdiť až keď sa dokončí a skolauduje 2. časť modernizácie Radiály? Čiže možno až začiatkom budúceho roku? Takže neplatí, že 4 dovtedy bude jazdiť do Karlovky?
Reakcia na: Ma178rek #232451:
Cez SNP nepôjde 4 a 9 preto, lebo to tak jednoducho vyšlo. Podľa mňa je to škoda, keďže SNP považujem za dosť významný bod. Bude ešte na to dosť hulákania od verejnosti, kým si zvyknú prešľapať na Kamenné námestie, Jesenského alebo Poštovú.
Reakcia na: Solider #232450:
na námestí snp je problém príliš veľa električiek alebo že meniareň neutiahne?
lebo ak to druhé vyrieši sa problém tým, že cey snp nepôjde 4 a 9?
Reakcia na: Joyki #232447:
A načo by tam mala byť 6 pre KV? Ak tam bude premávať 4 a 9 v 4-min. intervale v špičke, tak to bude presne toľko isto, koľko tam bolo aj predtým – v spoločnom preklade 2 min., z toho na Kapucínsku 4 min. a na nábrežie 4 min.
Inak nemali uz byt zverejnene vysledky ohladne kupi busov?
Reakcia na: david1 #232444:
Pred 3 týždňami tam premávala klasická súprava počas jedného dňa.
Reakcia na: SUNSPINX #232445:
Tá 5-ka tam už nevojde, ak obe linky majú 4-min. interval ráno /a možno bude aj 6 po Riviéru o rok/. Bude tam s 4 a 9 podobný interval, ako pred výlukou. Akurát mi tam chýba zatiaľ 6 pre KV, ale zrejme nie je dostatok súprav.
Reakcia na: david1 #232444:
dané vlaky chodia iba cez pracovný týždeň
Akurat som si vsimol anketu o novych oznacovnikoch...

Znamena to teda, ze bude jednolinkovy variant? Z Dubravky 4 a z Karlovej 9?? Celkom mi chyba klasicka 5 do Race, to bol najlepsi spoj pre mna 😞
Reakcia na: piggee #232440:
Ak nie je nutný cieľ Sv.Jur tak do Senca z Petržalky cez N.Mesto jazdia , len poschodové každú hodinu.
V Senci to má celkom rýchly obrat.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.