Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: hoppusmark #80711:
ja som to tu tiez riesil, no skusim trocha matematiky

kratas co spravi 6x2x11km + klbak co spravi 6x2x6km + 2x6km z/do vozovne = 216km

keby boli dva klbaky tak je to 3x2x17km + 4x6km z/do vozovne = 126km

hm ale vychadza mi ten tvoj variant lacnejsi
Reakcia na: Ike #80710:
Do tych Jarovie Rusoviec by stacilo keby chodili ako predtym. Naco plytvat vozoo kilometre ved prachaci nech sa vozia autami.
Reakcia na: Laky #80700:
Pokial viem, tak len jedna zo zastavok Jasovska je v poli, zvysne dve na strane sidliska - a tam sa aj vykonava prestup. No a netusim, co je na tom nebezpecne vystupit z jedneho autobusu a nastupit do druheho - potom je nebezpecna asi kazda zastavka 😃

Re #80705 810zssk: Dodatocne naklady su vo vyske rozdielu medzi nakladmi na prevadzku klboveho a kratkeho vozu. Okrem toho je kratky voz zivsi ako klbovy (napr. na 37 ma rozdielnu chronometraz klbak a solo). Ked uz N91 s niecim zlucovat, tak s N95 - ak by N95 nestihala chrono pocas vacsich prepravnych narokov (N91+N95 by vyjazdili dve vozidla bez problemov). Potom by sla ale samozrejme N93 rovno do vozovne. 🙂
Reakcia na: Ike #80710:
Viem, ale keby boli na N93 dva vozy a na N91 nula, tak by to slo..

Re #80711 hoppusmark: Ide o to ci by to bolo o moc drahsie? Predpokladam, ze ano, kedze sa to spravilo takto, ale moc sa mi tomu nechce verit... 😃
Reakcia na: Ike #80710:
No ved namiesto jednej N93 a jednej N91 by boli dve vozidla na N93... Jediny problem by bol v tom, ze namiesto kratas+klbak by museli byt 2 klbaky...
Tym by ale odpadlo prestupovanie na Jasovskej..
Reakcia na: 810zssk #80709:

dovod je prozaicky...

N93 doleze na Jasovsku... vylozi ludi... a prcha naspat do mesta aby potom stihala dalsi odchod...
N91 si potom moze robit co chce..

ak by sa to spojilo, bolo by potrebne na N93 vypravit este jeden spoj lebo z Cunova by to nestihal
Ale beriem to tak ze to robil niekto kto sa v tom vyzna viac ako ja, takze dovod asi je.. pardon za tolko prispevkov.
Reakcia na: 810zssk #80707:
Pardon.. je jedno ci mas po jeden klbovy voz na dvoch linkach, alebo dva na jednej.
Reakcia na: hoppusmark #80706:
Ze by linka N93 isla az do Cunova, totiz je jedno ci mas jeden, alebo dva klbove vozy.. ale ak by bol prilis velky fin. rozdiel medzi kratkym a klbovym vozom, tak potom radsej takto..
Reakcia na: 810zssk #80705:
Co myslis tym "spojit" ???
Inak zaujimalo by ma:
na N93 chodi klbovy a na N91 kratky voz?
ak ano, bolo by prilis nakladne posielat na N91 klbovy? lebo potom by sa to mohlo spojit..
Reakcia na: 91 #80698:
N91 bude cakat vzdy na 93, takze prestup bude bez problemov... Okrem toho: 508 isla tiez cez petrzalku, po skoro rovnakej trase ako teraz N93. Takze nevidim dovod, preco by mala byt v sucasnej N93 vacsia koncentracia bezdakov ako bola v 508..
Okrem toho je teraz N93 s ostrahou! (SBS alebo policajt(presne neviem ktore z tych dvoch))
Navyse v N93 bude ostraha, takze v pripade ze by sa tam aj nieco dialo moze vybehnut a zasiahnut.
Reakcia na: 91 #80698:
Vydýchaj sa a ešte raz prečítaj novinky na hlavnej stránke. Môže ísť nočák do Rusoviec aj priamo zo Zochovej - ale trikrát za noc ako doteraz. Teraz síce prestupuješ, ale máš možnosť vezť sa každú hodinu (na spoje N93 pritom spoje N91 naväzujú). Priamy spoj každú hodinu bez nepomerného navýšenia nákladov TECHNICKY NEJDE spraviť.

Mimochodom áno, život je v meste a nie na Jasovskej. Ale tí "žijúci" sa potom vracajú hlavne do Petržalky, nie do Rusoviec...
Reakcia na: Laky #80700:
Netvrdim ze nie je. Lenze N91 je pripoj takze sa necaka. Vides z autobusu a hned vojdes do druheho.. teda tak to bude ak ten system bude fungovat spravne..
Reakcia na: 810zssk #80699:
Je to jedna z nebezpecnych zastavok a este aj v poli.
Reakcia na: 91 #80698:
Omg.. nepochopil si logiku systemu? Predstav si ze by N93 isla aj az do Rusoviec. To je aj teraz akurat ze musis prestupit. Ziadne cakanie na "jednej z najnebezpecnejsich zastavok" NIE JE. Totiz N91 je PRIPOJ k N93. Tieto linky boli rozdelene kvoli tomu aby sa mohlo chodit 6x za noc.
coo??..mozem sa spytat dakoho ze preco zrusili 508 dali nejaku posratu N93..je to normalne ze ked sa ce clovek dostat do rusoviec alebo dakam ze musi ist cez celu petrzalku!!!!!!!!s 93 s bezdakmi v buse potom dojst na jednu z najnebezpecnejsich zastaviek aspon pre baby na jasovsku a tam este cakat na N91 ktora bohvie kedy pojde akoze nemoze to zaujimave..mhd vymysliet daco take ze zo zochovej N91...zivot je v meste!!!nie na jasovskej na poli a nevem kde!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Este raz sa opytam: Da sa niekde zohnat / ma niekto z Vas ten font ktorym su materialy k nocakom? Celkom by sa mi zisiel.. diky..
Reakcia na: Mike #80695:
Čo to je prosím pekne za výplod? Zatelefonujem do taxislužby a keď zrovna nemajú plno, tak mi za pár minút niečo príde. Keď idem na socku, tak musím čakať kým to príde dľa grafikonu (pokiaľ ovšem ide presne). Aby to konkurovalo taxíku, musel by byť interval trebárs 10 minút 🙂
Vozy - to je šotoizmus. Voňavá 15TrM bude mať celkom prijateľný komfort a knedlík o niečo lepší ako taxikárska Fóbija v HTPčku (pyčo), ale odtál potál ? S 25Tr sa ku vchodu viezť nemusím, hrobust by sa tam mal problémy otočiť a pokazil by som si moje autíčkarske renomé pred susedmi ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.