Je to tam aj písané v % keď hľadáš údaje tak sa ti vyhodí podľ percentuálnosti. Nuž ale nie zas všetko tam musí byť blud. Tá informácia môže byť aj stará.
je to o tom ze rumuni si chcu zlu povest zlepsit a robia pre to vsetko... a potom o tom ze my si ju dobrovolne kazime.... 500 busov... to by mala BA kupit a nie 6 troflov
Kde som napisal ze Trnava ma lepsie busy? ? To samozrejme nie je pravda.
Re #87235 Amoral: Pri SORoch nevidim dovod na to preco by mali byt problemy - B9.5-ky su zatial velmi dobre a bezproblemove.
Re #87236 Amoral: Co mas preboha s tymi Mercedesmi?
Re #87264 vaky: Zakladnym problemom Citelisu je pomerne nizka kapacita. 132 ludi (z toho 40 sediacich), zatial co Solaris Urbino 15(!) ma 145 ludi z toho 40 sediacich. Takze Citelis urcite NIE JE dobra volba. Solaris je fajn ale po diskreditacnej kampani DPB zaujem mat URCITE NEBUDE. Takze myslim ze to bude SOR, co vsak ja osobne povazujem len a jedine za dobre, "Rovnako podla mna experimenty SOR NB12/18" - uvedom si ze ak sa budu kupovat tak az ked sa zacne seriova vyroba. V sucasnosti sa testuju prave na to aby sa vyladili nedostatky.
A ohladne vyberu busov pre BA: Ako tu uz pisal Z dovod S499.1023 Connecto by asi nebol ten najlepsi napad. Rovnako podla mna experimenty SOR NB12/18, nehovoriac o tom ze na CNG verziu tychto busov tak skor asi nebude. A kedze MAN ci MB Citaro su pre nas drahe a Tedom zase nema 18M verziu, tak by bolo asi najrozumnesie keby nam tu skoncilo nieco s dvojice Citelis 12/18 CNG, Urbino 12,18 CNG. Realnejsie to sem s tejto dvojice ma asi Citelis, aj ked ja by som tu radsej videl dalsie Urbina.
No povedal by som ze u nas nebol ani tak na vine solaris(staci pozret kolko vozov roznych znaciek nam tu zhorelo) ale skor nase DPB. Solarisacke busy nakupuje vela firiem ze EU a neviem o tom ze by niekde s nimi boli nejake velke problemy alebo situacia podobna tej nasej( ak sa mylim, opravte ma). A ak nam teraz kvoli poziaru poslu do srotu vsetky Tambusy tak to len zacne byt zaujimave.
Presne jeden z vela slubov, ktore nam pan primator dal.. Ked vidim aj to ako s tou nasou slavnou petrzalskou elektrickou vyzera strach hroza... Z nas tu urobia "americke" mesto alebo mozno tiez priklad ako by doprava(aj verejna) v europskom hlavnom meste nemala vyzerat.
Re #87229 Ike: To ani ja nie, ale predsalen mam pocit ze by sme mali byt trosku dalej ako oni...
Re #87230 KT8: Minimalne je to priklad toho ako ma vyzerat razantna obnova vozoveho parku a aj priklad ze sa to predsa len da ked sa chce.
Re #87255 S499.1023: A nebude to cele prave tym ze u nas je verejna doprava vseobecne velmi podcenovana? Ale aj je pre mna nepochopitelne ako nasa vlada takuto obrosku chybu mohla spravit. Tu ide o velke peniaze, ktore z vlastnych slovenskych zdrojov len veeelmi tazko budeme hladat.
aj ked je pravda ze nazivo som to nevidel, podla tych fotiek na imhd sa mi to nezdalo az take zle - pekne metro, uz pred casom tam bola dodavka trolejbusov Ikarus 415 a podobne
No a podˇal mojich informácií, ktoré sú určite dostupné aj Tebe, bolo to Citaro ponúkané Nitre za veľmi špeciálnu cenu z veľmi špeciálnych dovodov a rozhodne nehrozí, že by bola rovnaká cena ponúknutá BA na nejaký väčší počet kusov.
Čo sa týka COnecta, ešte som nebol v živom kontakte s novým nízkopodlažným, ale remeselné prevedenie starého bolo hlboko pod úrovňou nejakej deväťstovkovej Vrakosy. Euro 4 by nemal byť problém.
Dieťatko, jednak Bukurešť nie je Bratislava ale veľkomesto s vyše dvoma miliónmi obyvateľov, jednak stav ich vozového parku pred nákupom Citár bol podstatne zúfalejší než to, čo je dnes v BA.
Tak v Bratislave sa skúšal, resp. ešte stále skúša SOR NB18, ak pán neráčil zaregistrovať. Okrem toho sa tu testovali aj Citelis 12 aj 18 m, Citelis CNG, Tedom , Citaro L a neviem čo ešte. Tie električky išli do Cagliari, neviem. prečo by si malo Brno svoje električky testovať v Bratislave, majú svojich koľajníc dosť a z Plzne bližšie. Aké vozidlá sa v meste skúšajú, nemá ŽIADNU súvislosť s kvalitou kmeňového vozového parku. A na záver, hoci aj majú v TT už tuším 9 ks SOR BN12, ešte stále budem radšej mať bratislavskú MHD s plesnivými vrakmi a intervalom takým, že nemusím pozerať na CP, než trnavskú s top intervalom 1 hodina a nízkopodlažkami.
Ja som veľký milovník Rumunska ale treba to brať aj trocha objektívne. Bukurešť je výkladná skriňa a na ich Citará sa im poskladalo celé Rumunsko. Okrem toho Rumuni šli do operačného programu EÚ "Doprava" a SK nie. To nie je chyba Bratislavy ale slovenskej vlády.
Mne vychádza, že ak by sme do konca volebného obdobia chceli mať vyradené všetky vozidlá po životnosti a nakúpiť električky na rozšírenie dopravy do Petržalky, bolo by treba financií o jednu nulu viac. Na busy by to už teraz akútne chcelo najmenej trištvrte miliardy.
Wikipedia je produkt, ktory moze editovat kde kto, takze kludne si tam mozes napisat aj ze ma Bukurešt menej ako BA...pozri si trochu hodnovernejsie zdroje ?
Reagujem na nadpis, ktory je pravdepodobne tak trosku tendencne napisany, pripomina mi to trochu Novy Cas alebo iny bulvar, totiz nadpis by nemal byt polopravdou...
Inak trochu smunte, ked sa niekto schovava za rychlo vytvoreny dost divny nick...asi nemas dost sebavedomia ak sa schovavas takto divno za divny nick...
Re #87246 fobust: To mas pravdu, ale s platom to nik nezrovnaval a naviac, vo Viedni sa vozi aj kopu ludi s nizsim prijmom, napriklad slovakov...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.