Súhlasím s laminátkou i ked mi neda opytat sa, co hovoris na priame spojenie Dlhých Dielov a hlavnej stanice pri dnesnom nedostatku vodicov a autobusov
Za požiadavku priameho spojenia z DNV na žst. BANM ti udeľujem čestný titul MAKROŠOTOUŠ.
Pre upresneni by som si dovolil požiadať ťa o zodpovedanie nasledujúcich otázok:
1) Ako často cestuješ na žst. BANM?
2) Aký interval by si si na takejto linke predstavoval?
3) Koľko máš rokov?
4) Si daňovým poplatníkom?
5) Si držiteľom "režimky"?
videl si ten dokument na markize o nehode elektricky v kosiciach? ak hej, tam bolo jasne ukazane ktore miesta su najnebezpecnejsie... podla mna pri rychlostiach MHD a vahe autobusu, nehrozi nejake velke nebezpecenstvo pre cestujucich, az na ten jeden jav ktory bol krasne ukazany v tom dokumente o elektricke - a to ze ked sa plne vozidlo prevrati na bok, tak sa rozbiju skla, a ludia co su na boku dole su tlacenym vsetkymi co boli vedla nich na rozbite skla, a ked sa vozidlo co i len par metrov sucha po zemi - jednoducho ich to dotrha - otrhne im to ruky, nohy, hlavy - tlakom ludi nad nimi a tym ze okna nie su, su len ramy karoserie, okreje okien, dost nechutne - takze z toho pohladu je najbezpecnejsie byt v strede obklopeny ludmi ?
? o to sklo si mozno rozrazis hlavu, ale predpokladam ze ide o bezpecnostne sklo, ktore ta nedoreze, a tak je lepsie si na nom narazit nos ako keby tam nebolo, a aj v takej rychlosti ako 30-40kmh pri prudkom zastaveni jednoducho preletiet do priestoru dveri a "rozrazit" si hlavu na schodoch, dverach...
Čo myslíte, je rozumné, aby pred sedadlami pri dverách boli tie sklenené výplne? Hlavne Ikarusy 415 a 435 ich majú tuším. Ja myslím, že by nemali byť, keďže pri prudkom zabrzdení si na tom človek môže "rozraziť" hlavu...
Ktoré sedadlo považujete za najnebezpečnejšie? Ja to stredné, čo je vo viacerých busoch a trolejbusoch úplne vzadu. Nie je tam možnosť sa nikde chytiť.Ale bezpečné, myslím, že nie sú ani "trojky" a "štvorky"...
a co tam potrebujes, ked ti chyba priame spojenie? priame spojenie mate napr. s HLST, resp. kooperativnym namestim (pre porovnanie, vacsia cast KV nema), ASMN (KV nema), Hypertescom (co by za to dali dochodcovia a spol z KV, na uzemi ktoreho to tresco lezi)... a L28 je dobra taka ako je.
No ja cestujem 88 každý deň s je to dost strastne..Rano idem radsej na prestup nez 88 lebo to je zabite...Ale poobede inac nemozem ist a minule som na 88 cakal 45min a to fakt neprehanam som si to skontroloval na hodinkach...A potom je vzdy plna studentmi z Ekonomickej Univerzity...Cize tejtlo linke fakt nemuseli zhorsovat interval a mohli by tam premavat kapacitnejsie vozy..
Nikam sa nemôžete dostať priamo: Napr. ŽST Nové Mesto.
Musím ísť na 21 + 2, 4, príp. 1, alebo 21 + 50 ?. Ale nová linka ani zaboha! Nač' je tu 28, keď ľudia zo sídliska musia znova presrupovať. Proste, žiadna linka, ktorá by mala zmysel. Keby bola 92 pretiahnutá cez sídlisko, mohlo by byť lepšie ako sa dostať na Dolnozemskú, alebo aspoň nejaké spojenie s Petržalkou.
Treba zacat tym ze sa znizi kapacita penazeniek upravenych pre zahradkarov a namiesto toho sa nieco kupi. Inak, cestujuceho nemusi zaujimat ziadna kapacita, proste presadne do IAD.
Ono by sa to mohlo riesit tym ze by Lidl otvorili o 5:00, tym padom by do 6:00 mali dochodcovia nakupene. Inak vznika podobny problem ako napr. na Mladej Garde.
K novinke doplním, že dnes o 15 h som tam v JCD prístrešku videl CP (bez N21), označník je prekrytý plachtou. Pri ńom na plechu sú už vylepené aj CP BID. Tie už boli (na rozdiel od CP MHD) zo "starej" zastávky odstránené.
Vie niekto, prečo sa termín presunutia náhle zmenil? Bol už k dnešnému dňu spraveny (či aj niekde vylepený) oznam na zastávky?
Aké by si navrhoval riešenie? Mysli na súčasné kapacity!
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.