Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Solider #103478:
Asi tie zatazene cesty budu mat nieco spolocne s tym, ze si dnes ovela viac ludi moze dovolit kupit auto. Co sa tyka sirokych ciest tak nebud smiesny - kolkoze km dialnic sa za sociku postavilo??? A hadam si nemyslis, ze keby komunizmus nebol padol tak dnes mame metro alebo viacej trati?
Reakcia na: S499.1023 #105241:
preco nie, ved ukradnute zidovske majetky urcite pomohli nastartovat ekonomiku rovnako ako aj to ze sa rozpustili vsetky statne rezervy, takze sa lahko budovala silna mena ☠
Reakcia na: honzikpraha #105250:

1) Dnes ma DPB v evidencii 40 elektriciek K2. Jedna je historicka a jedna autoskola. Cize bezne sa do premavky dostaca 38 kusov. Na K2S bolo prerobenych 26 a jedna na K2G - 7085. Do dvoch rokov by sa malo urobit dalsich 8 kusov. Co bude potom...?!? Hovori sa o Vario LF2 (moze sa tykat uz aj tych 8 kusov).

2) Co sa Molecky tyka. Problem je stym, ze v danom mieste prebieha sucasnosti vystavba, predpokladam ze tam bude vznikat nejaky odbocovaci pruh a to je dovod preco sa to cele posunulo. Termin je dany vlazne a to na tento rok. Kedy vsak bude otocka skutocne hotova nik nevie.
Levne a primitivni je aj natiahnutie dratu od Vojenskej nemocnice cez Patronku smer Kramare aj napriek tomu tam tie draty nie su dlhe roky.
Ahoj. Chci se zeptat na tramvaje K2S. Kolik jich je z celkového počtu a kolik zbývá obyčejných tramvají K2 na rekonstrukci. Děkuji a kdy bude definitivně skončena.
Dále se chci zeptat na rekonstrukci T3, kolik vozů zbývá z rekonstruovat, kolik jich ještě se bude dělat a do kdy to bude hotové.
A poslední otázka. Kdy už konečně udělají tu otočku trolejbusové trati na Molevcovy, nebo jak se to tam jmenuje. Vždyť je to děsně levné a primitivní těch pár metrů srátu natáhnout. Proč se z toho dělají tance jako při stavbě nejdelšího čínského mostu?
Zdravim chcel by som sa spytat ci by bolo niekde mozne zohnat nahravky zastavok ktore hlasi autobus pocas jazdy
Reakcia na: Ámos #105243:
2. Môžem potvrdiť, ja mám rovnakú informáciu z iného zdroja.
Reakcia na: AAA #105204:
Myslím, že by mal mať. Skús požiadať MDPaT o číselník podľa zákona o slobode informácií (211/2000).
Reakcia na: Ámos #105205:
Vodohospádrsky podnik však je iba š. p.. No pokiaľ je niečo vyžadované zákonm/medzinárodnou zmluvou, štát môže uložiť napr. zvýšenie gabaritu.
Reakcia na: hoppusmark01 #105224:
To nie je veľmi dobré riešenie, keďže:
1. Dosť ľudí chodí z Petržalky na Vazovovu kvôli štyrom okololežiacim školám, alebo kvôli prestupu na E linky.
2. Odlíšenie 93 a 93 v smere do Petržalky len uvedením cieľa by značne miatlo cestujúcich. Dnes sú schopný na L80 vypytovať sa cestujúci vodiča kam ide aj cez víkend, keď je interval 12 minút, čo by to potom robilo na L93 s intervalom 2,5?
3. Na hlavnej stanici by si nemal v špičke kde odstavovať toľko vozidiel. A to už nehovorím o čase, keď sa bude celé Predstaničné námestie prestavovať.

Základným problémom nerovnomerného napĺňania autobusov liniek 93 a 94 je to, že L93 chodí vždy (teda v časoch od cca 6:30 do 20:00) a v každom smere s meškaním cca 2 minúty, čo sa v pracovných dňoch akurát bije s odchodmi L94. V tomto čase by si spojov idúcich načas narátal možno na prstoch oboch rúk.

Čiže nie zmena linkového vedenia, ale mierne voľnejšia chronometráž by v tomto probléme pomohli.
Reakcia na: S499.1023 #105242:
Skor to bolo myslene, ze stary most v BA je v sucasnosti skrutkovany a nie nitovany.
Ake technologie sa pri vystavbe mostov pouzivaju neviem. Nemam vystudovanu mostarinu. Ty ano?
Reakcia na: S499.1023 #105241:

1) A teda ak by bol most pamiatkou nieco take ako buranie pilieru a budovanie noveho by nebolo myslitelne.
Ine je budovanie plavebneho gabaritu na moste, ktory nie je pamiatkou. Hadam by sme uz mali opustit tento komunizmus kedy ti statny podnik nieco prikaze, ale prachy neda.
Okrem toho sa jedna o jeden usek z troch na Slovensku kde gabarit nie je dodrzany. Bohvie kolko ich je na celom Dunaji, alebo celom koridore Ryn-Mohan-Dunaj.
2) Ano. Informaciu mam od Profesora Letza, odbornika na dejiny Slovenska 20. storocia. Urcite budem verit viac jemu ako tvojmu argumentovaniu s invektivami.
Reakcia na: Ámos #105238:
Akože dnes sa mosty nenitujú alebo ako si to myslel? Inak v Parkane sa obnovovalo tuším jedno pole.
Reakcia na: Ámos #105225:

1) Áno, mohlo. Ďalej viď zvyšok môjho príspevu o povinnosti prispievať.
2) Nezmysel. Trikrát viac?
Reakcia na: hoppusmark01 #105239:
inak tu zastavku by mohli vratit na povodne miesto.. je tam miesta ako na letisku..
aj tak vsetci co vystupia z 39 a 94 idu peso smerom na Kolarko..
Reakcia na: Solider #105235:
alebo aj tak.. to by bolo najlepsie riesenie..
skoda len, ze zastavku Nam. 1.maja kvoli najskaredsej stavbe v BA presunuli az tak daleko.. keby zostala na povodnom mieste, tak by zostalo takmer rovnako obsluzene Kollarko aj po presmerovani L80 na Vazovovu..
Reakcia na: hoppusmark01 #105232:
dokonca mam pocit, ze v Sturove sa most Marie Valerie dokonca obnovoval aj povodnou technlogiou a tak nie su tam skrutky ale je nitovany ☺
Reakcia na: hoppusmark01 #105229:
no to je snad samozrejme, ze vyzor mostu sa zmeni iba smerom k tomu povodnemu.
http://www.infovek.sk/predmety/fyzika/prechadzka/obr/most.jpg
A este jedna vec: Uz zas su nove mapy, vratane linky 901 🙂 Pod Novy mostom nie je zapisana medzi ostatnymi, ale samostatne ako 901 WOLFSTHAL..
Reakcia na: Ámos #105233:
Presne tak. 94 zrušiť a vozidlá z nej dať na L80 a tú predĺžiť na Vazovovu.
Reakcia na: Ámos #105233:
"vzkm zochova - vazovova a spat a zochova - hl.stanica"

mne sa to zda byt skoro rovnaka vzdialenost..

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.