Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Mike #109268:
hej, máš pravdu s tou 84, na smer Technopol je tam silná 95 (+92). Ale Ok, koniec s prelinkovaním, návrhov môže byť milión.. ?
Reakcia na: hoppusmark01 #109269:
ale veď o tom je prestupný systém, nie? Radšej zrušiť linku cez celé mesto a prestúpiť si na linku s raz takým dobrým intervalom. Prečo by 5 zastávok v Petržalke malo mať priame spojenie s Dúbravkou? Všetci by mali rovnakú možnosť dostať sa do centra a tam si prestúpiť na spoj do Dúbravky.
Reakcia na: hoppusmark01 #109269:
vlastne tým zrušením 83 by sme docielili efekt, ktorý je dnes na 95. Že sa húfy ľudí nedobrovoľne vyrútia na Šafku z L95 a prestupujú na električky. Práve preto sa má vybudovať električka do Petržalky, aby sa spravili prebežné linky z Petržky až do Rače (napr.), a davy ľudí nemuseli masovo prestupovať na električky.
Ak by sa zrušila 83, tak by to vyzeralo rovnako, ako na Šafku..
Reakcia na: milannco #109266:
nechápem, prečo by sa mala rušiť linka, ktorá spája Petržalku s Dúbravkou bez prestupu.. Takto zas prinútime ľudí prestupovať a tým opäť zlikvidujeme dobré spojenie.. 83 by mala určite zostať tak ako je, možno by mohla skrátiť po Dostihovú dráhu. Ale určite nie rušiť. Keď už niečo rušiť, tak 34..
Reakcia na: hoppusmark01 #109263:
No lebo v úseku Ovsište - Rusovská je totožná s trasou 99 z ktorej/na ktorú by sa dalo z 83 prestúpiť.

Re #109264 - // - : Aha to ok, to sú tie protismerné polokružné Hl. St - Zochova - Nábrežie - Karadžička - Hl. St, to berem. (Aj keď v prvej fáze by stačilo 210 predĺžiť pod N. Most a obsluhovať skutočnými duobusmi, príp. naťahať tam dráty...)

Re #109266 milannco: Aj to je možnosť, ale v tom prípade by som skôr namiesto zavádzania 81 posilnil 84ku a v Petržalke zmeniť trasu aby šla cez Hraničiarov, Lachovu, Bosákovu, EU na Ovsište...
Ale nebudeme otvárať večnú tému LV v Petržalke od 5.9.2005...) ? Lebo ako dve linky s konečnou v meste (a následnou potrebou obratiska a vecí s tým súvisiacimi) (pokiaľ nie sú vybudované prestupné terminály na okrajoch CMO, resp. pokiaľ nemajú byť tie obratiska od seba značne vzdialené..) sa viac oplatí jedna priebežná, o. i. sa tým ušetrí dosť vozov.
Reakcia na: hoppusmark01 #109261:
OK ale kde je hranica "obslužnej" a "expresnej" linky? 91/191 vynecháva 2 zastávky po trase, je už preto expresná? L92 vynecháva iba zastávky na znamenie v Lamači a Mokrohájsku, ale v Petržalke stojí úplne všade.. je preto expresná?
L66 vynecháva obojsmerne zastávku Drieňová, hoci je po trase = je expresná?
Podľa mňa dnes sú už je jediné "skutočné" expresy iba L21 (príp. 25) a L59..., hypoteticky L63...
Reakcia na: Mike #109262:
Radšej zrušiť 83, posilniť na 3/6/4/10 linku 34 (s prípadnou úpravou trasy/konečnej v centre) a znovu zaviesť linku 81, ktorú defacto 83ka už kopíruje.
Reakcia na: Majo #109259:
Karlova Ves nie su len Dlhe Diely... MHD ma sluzit ludom a nie ludia MHD... nie je nic zle na tom ze je tam dopyt...
Reakcia na: Mike #109262:
Tou L40 som myslel spojenie Zochovej s Novým mostom, a obsluhu (budúcej) Eurovei. Takže to by určite nebola linka do nejakých úzkych uličiek...
Reakcia na: Mike #109262:
Prečo by sa mala zrušiť 84? Veď 84 obsluhuje inú časť Petržky (Bosákova, Farského, Ovsište) ako 83, takže s 83 toho moc spoločného nemá..
Reakcia na: hoppusmark01 #109256:

Staré mesto je kapitola samá osebe. 42 bola podľa požiadaviek Starého mesta a vieme ako skončila. Kedysi dávno existoval návrh (okolo roku 2001 - 2002 do volieb) predĺžiť L41 z Búdkovej popod Slavín a tou hlavnou cestou (tušim Mišíkova) na Šulekovu. Vtedy to zamietlo Staré mesto ústami ľudí tam bývajúcich a vtedajšieho starostu Ďurkovského že "DPB by si riešil svoj problém a navrhuje linku tam, kam to vyhovuje jemu a nie ľuďom tam bývajúcim...)

Na L94 sú dva protichodné názory. Zoženiem Ti minimálne 10 ľudí, čo ňou cestuje alebo linku veľmi dobre pozná a budú tvrdiť, že chodí nabitá a interval musí ostať aký je. Potom sa nájde iných 10 ľudí (napr aj tu vo fóre) čo tiež linkou cestuje (myslím rannú špicu z Pet) a bude tvrdiť že stačia sóla a interval by sa mal zriediť a vozy použiť inde)..

L83 si osobne viem predstaviť v interval RŠ/sedlo/pš/víkend: 3/6/4/10 s tým, že by sa zrušila 34 a 84 a samotná 83 by išla späť na Dostihovú Dráhu. Ešte je možnosť úpravy v Dúbravke, že by išla priamo Saratovskou a cez Strú Dúbravku by išla 20+22...
Reakcia na: Mike #109253:
to státie/nestátie na ľubovoľných zastávkach je ok, ale je to zlé ak je taká linka, ktorá vynecháva niektoré zastávky, označená ako normálna linka dvomi číslicami.. Keby aspoň mali všetky expresné linky číslovanie 100 a vyššie (tak ako to bolo dávnejšie), tak viem, pri ktorej linke si mám dávať pozor, že nestojí na každej zastávke... Takto je to dosť odveci. Nastúpiš do "normálnej" linky, napr. 91, a potom zistíš, že je vlastne expresná..
Reakcia na: Ike #109258:
Na obrázku, ktorý si poslal http://imhd.sk/ba/index.php?img=36191&typ=gm že tie koľajnice sú zatiaľ len položené na štrkovom lôžku, teda nie sú ešte podbité...
Reakcia na: Mikimaus #109247:
Novinári stále dokola omieľajú tie isté koniny... Tá Dúbravka tú 4-ku hádam bude požadovať donekonečna, pritom nechápem, načo im je, keď rýchlejšie na TrMy sa dostanú 1-kou a na Šafko majú 12-ku. ? A radšej si nejdem pozerať ani diskusiu k tomu článku na stránke Sme, lebo určite sa tam budú nejakí ukrivdení Dúbravčania zas dožadovať vrátenia expresov odvšadiaľ všade, Karlovešťania budú plakať, že sú odkázaní na električku a žiadna im pritom nejde na Hl. st. (však nemajú 32-ku, že?), Petržalčania zas budú požadovať vrátenie starej 86, 90, priameho spoja z Ovsišťa na Šafko atď...
Reakcia na: Majo #109255:
tak to dufam 🙂 ked uz to rekonstruuju, tak nech poriadne... aspon na 100,000001% 🙂
Reakcia na: hoppusmark01 #109256:
a takisto by sa mohla zaviesť celodenná MHD na Einsteinovu, zriadiť tam nové zastávky..
Už teraz je tam postavený Ravak, Digital Park, Atrium, stavia sa Digital park 2., dokončuje sa Fit Factory a na druhej strane cca. 20 podlažná budova na Krasovského, pričom stavať sa bude ešte veľa budov vedľa nej..
Reakcia na: Mike #109254:
no podľa mňa minimálne s tou 94 by sa mohli zaoberať, a posilniť 83. Lebo 83 býva naozaj celodenne narvaná, myslím že v obidvoch smeroch, a 94 poloprázdna..
Ďalej by sa mohli posilniť všetky linky smerom na Hl.st. v piatok poobede a večer, a smerom z Hl.st. v nedeľu poobede a večer..
No a mohla by sa zaviesť L40 pre Staré mesto ?
Reakcia na: Ike #109251:
Ale neboj sa, nebude - keď to bude úplne dokončené, bude to rovné.
Reakcia na: hoppusmark01 #109250:
Lenže v iných m. č. už nie je až tak veľmi čo upravovať...
Nehovoriac o tom, že keby sa aj inde išlo cestou minimum a-bus liniek a čo najhustejšie intervaly, jednak už nie je možnosť zahusťovať t-busy a eliny (na čo teoretická kapacita je) a dvak vždy si to vyslúži masívnu kritiku cestujúcich - potenciálnych voličov, takže výsledok v povedomí cestujúcich bude zdanlivo ešte horší ako súčasný stav. ?
Reakcia na: hoppusmark01 #109249:
Expresy opäť iba za cenu zriedenia normálnych obslužných liniek..
- zastavovanie L75 pri Cintoríne Ružinov a Pri Jazere boli politické tlaky ktoré išli na úkor DPB...
- vo VW keby neboli autisti ale normálne by sa s nimi dalo jednať L92 by som hodil cez Dúbravku (Alexyho), jednak moc vody v Lamači nenamúti a dvak mohla by sa hypoteticky zrušiť 26 (spoje začleniť do 92) a Dúbravka by získala expres na Patrónku a do Petržky, keď tak smútia za 112tkou. ?
- súčasné systém linkovania a číslovania umožňuje prakticky hociktorej linke stáť/nestáť na ľubovolných zastávkach.
Napr,. zaznievali úvahy dať L 29, či 34 ako "expresnú" - že by vynechávali nejaké zastávky; na druhej strane L98 by mohla zastavovať na Drieňovej (na znamenie) - aby sa mohla zrušiť mimo špičiek 74ka.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.