Zase si múdry ako rádio. Tam Busy už nie sú v takom dobrom stave, aby vydržali každý deň celodennú službu. Prejavilo sa to počas víkendu "Bratislava pre nikoho", keď na linke 83 jazdili len LBC TAMy a polovica z nich tam nevydržala do večera pre poruchy.
"Samozrejme, dopravný podnik na to reaguje a preto aj na žiadsoti Dlhodielčanov ideme posilniť linky. " ? ? ? ? ? .
Neskutocny clovek , asi mu hodim smaila do schranky ?
Jedine co ma napada posilnit je tbusy z Molecky po 19tej,lebo 10 minut je dost zle .Pripadne urobit daky preklad s L32 ze by chodila L32 z Molecky - 19:13 33 53 a L33 trebars 19: 01 09 21 29 41 49 . Lebo minule sme vsetkych nepobrali zo zastavky -islo o odchod 19.07. a to urcite nebol jediny pripad ( rovnako aj spoje 19.27,19.47 - za 10 min sa nazbiera hodne ludi z 4-5 elektriciek)
Pamatam si ako bolo volakedy ze chodil tbus z Molecky 19.16 , potom az 19.26 Tambus a potom az 19:31 dalsi tbus - tie posledne dva spoje byvali neskutocne vzdy plne
Tak sa ňou odvez po 7 hod. ráno do Rače, koľko krát sa stáva že sa ani ľudia nezmestia do voza. A keď chceš porovnávať 59nu tak to porovnávaj s linkami z rovnakej kolóny (čiže napr. s 83kou)
Zachovaný zvyšok trate je čiastočne pozostatok trate vybudovanej Nemcami (zaústenie do ŽST Petržalka), čiastočne asi pôvodnej trate z c.k. monarchie, dvakrát prebudovanej (na úzky rozchod a naspäť).
Boli tam, ale nie moc. Najviac času z reportáži dostal rozhovor s pánom Z. A najlepšie, že predtým ako s ním bol rozhovor bola anketa kde Dlhodielčania povedali, že im postačuje interval autobusov, že keď tak pridať nejaký jeden spoj do hodiny resp. trošku posilniť v niektoré časy 33 a potom šiel rozhovor s pánom Z. a hovoril: Dlhé diely potrebujú posilniť nakoľko sú prudko rozvíjajúce sa sídlisko. Samozrejme, dopravný podnik na to reaguje a preto aj na žiadsoti Dlhodielčanov ideme posilniť linky. ? ?
Boooze dalsie posilnenie. To uz co chcu posilnit ??? zajtra je repriza o 15tej musim kuknut tie dristy , neboli tam zabery aj z tej diskusie v Camel klube??? Lebo Katka Gazdikova tam behala vtedy s mikrofonom.
A mám otázku, ktorú som chcel položiť už dlho nakoľko sú už dosť veľké horká. Využíva sa v CapaCity normálne klíma alebo sa vyhovárajú na: 1.)Náplň do nej je príliš nákladná. 2.) V Bratislave je pre časté zástavky neučinná aj keď to vyvracajú MANy... Vie niekto teda? ?
Cablecar & Co.: Takže aby sme do zmätku okolo električky, železnice a vlečky vniesli trochu jasno:
"Električka" do Viedne bola normálnerozchodná železnica. Napájanie bolo trojaké: vo Viedni 600 V, v Bratislave (až po stanicu Kopčany) 550 V a v úseku Gross Schwechat-Kopčany 15 kV 16 2/3Hz. V stykových staniciach sa prepriahali rušne. Zo stanice Kopčany viedla koľaj do stanice Petržalka.
Trať bola otvorená 1.2.1914.
V r. 1924 sa zmenili napájanie na úseku Kopčany-hranica na 550 V a vozne boli zo staníc Kopčany a Berg na hranicu vytláčané.
V r. 1935-36 bola trať z centra po hranicu prestavaná na úzky rozchod, na hranici sa zriadila výhybňa a tam sa prestupovalo z vlaku na bratislavské električky. Spojovacia koľaj do ŽST Petržalka bola zrušená.
7.10.1939 (iné pramene uvádzajú 9.10.) bola zastavená doprava na úzkom rozchode. Nemci prestavali časť trate späť na normálny rozchod a zaústili ho do južného zhlavia Petržalky (1941). Zvyšok (od kopčianskej stanice po most) bol údajne rozobraný.
3.4.1945 bola zastavená doprava z Bergu do Petržalky, trať bola opustená a doprava sa už neobnovila (to isté platí o trati z Kittsee).
V r. 1951 bola obnovená premávka na úseku Šafárikovo nám.-Petržalka sad.
Trasa viedla cez cestnú časť mosta, ďalej približne po dnešnej Viedenskej ceste, Rusovskej ceste a Kopčianskej ul., potom zahla súbežne s dnešnou Bratskou do stanice Kopčany (bola hneď za zákrutou) a ďalej pokračovala smerom k hranici.
Popri "električke" viedla cez Petržalku aj železnica. Viedla zo stanice Nové Mesto (neskôr Nivy - stála tam, kde je dnes VÚB) popri Dostojevského rade, cez železničnú časť mosta, esovitým oblúkom pomedzi dva petržalské štadióny a popri Krasovského ulici do stanice Petržalka. Ďalej sa odkláňala doľava (severnejšie než dnes, už v mieste zhlavia, tam, kde odbočuje vlečka do Matadorky) a pokračovala do Rusoviec. (Dnešné vedenie trate pochádza z obdobia výstavby sídlisk v Petržalke.) Otvorená bola v r. 1891. Po zrušení stanice Nivy niekoľko rokov bola trať napojená popri Prístavnej ulici na stanicu ÚNS a po dokončení Mostu hrdinov Dukly (Prístavný) bol úsek od Košickej po Krasovského zrušený.
Z Petržalky pokračovala priamo trať do Kittsee, otvorená bola v r. 1897.
Dnešná vlečka je nepochybne pozostatkom trate po nemeckej prestavbe - samozrejme, koľajisko bolo prestavané a rozšírené.
Z Nastúpte prosím. Som cez net pozeral LIVE nakoľko neviem kedy bude v archíve. A redaktorka povedala, že do 30. júna sľúbia nové CP... A taktiež neskôr posilnenie kapacity asi 15m alebo fakt 18m vozidlami?
No môžem ti povedať, že rok čo rok to je horšie, dva roky nazad keď tadiaľ prešiel autobus, tak mierne sa naklonil a teraz tam zapadne ako kľúč do zámku pomaly.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.