Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: M3go #132025:
Potom by ste tu hovorili, že si len robia kampaň nakoľko všetci by do práce jazdili 133, nakoľko bývajú v istej nemenovanej mestskej časti. ? ?
Mne hlavou preblisol taký nápad 🙂 Čo takto kebyže ludia s predstavenstvá jazdili do práce MHD aby ukázali že sa to dá ? 😃
Reakcia na: no.ev.di. #131978:
Musim opravit, vyhodeny som nebol. Clovek, co chce aj nieco skutocne dokazat, sa niekedy musi zmierit s tym, ze sa tu robi akurat tak dobry marketing, ale odbornost je umlcovana. Nastastie, inde takyto pristup nemaju 🙂
Reakcia na: no.ev.di. #132022:
A kto normálny z východnej časti mesta pôjde na Búdkovu, alebo Hrad cez Dubovú?
Reakcia na: AAA #132004:
Pre ľudí z DNV, Lamača a Dúbravky nemá zmysel ísť dole na Dubovej. Pre ľudí idúcich z východných m.č. však výstup na Dubovej a peší prechod k zastávke Lovinského šetrí čas ?
Reakcia na: 91roman27 #132020:
Capacity má klímu preto, lebo ju mal ten voz aj predtým ako ju IKEA kúpila pre DPB a Many preto, lebo nie sú DPB 😃
To je fakt pekná blbosť,že v Bratislave by bola klimatizácia neúčinná ? Ved ked niekde stojí t-bus,elina alebo autobus v najväčšom teple s množstvom cestujúcich je to ako v saune.Okrem toho verím,že DPB uviedol pri tendri na klbáky,že ich chce mať plne klimatizované.Nie len pracovisko vodiča ako to je v prípade Tedomov ?
Aspoňže Capa City a ZV sú výnimkami ?
Reakcia na: luky133 #132014:
§11 klimatizaciabybolavbratislaveneucinna vidim stale este zohrava ulohu ? Kto je ta odborna verejnost, co tvrdi, ze by bola neucina, lebo hustota zastavok...? ? Dufam, ze nie ta ista co tvrdila ze otocku na molecke netreba trolejovat ? ?
Reakcia na: Mischo1 #132015:
Myslím, že je už neskoro. Už sa vôbec neoplati upraviť nakoľko čoskoro sa zrovná zo zemou (snáď). ? Nebolo by to rentabilné.
Reakcia na: Mischo1 #132015:
Ty by si sa mal hlavne za svoj pravopis hanbiť...
Reakcia na: Mischo1 #132015:
Podla mna je to skor problem mesta a nie DPB
DPB by mohol robit nieco so zastavkou na hlavnej stanici, je to katastrofa smrad, bezdomovci, cigani, hambim sa za turistov ktory sem denne prichadzaju vlakom a taktiez ludi ktory cestuju do BA za pracou....
Ak ste ešte nevidel je už v archíve o tej klíme: http://www.tvba.sk/?main=6&sub=8&url=dispart.php?cat=16_24_6_8 Sranda, že tam hovoria aj o tej neúčinnosti preto to bude overovacia séria. ? A ináč tým Tedomom sa nejako kazí ten podtlakový vetrací systém... Už som pár krát cestoval v Tedomoch, kde boli prelepené, alebo neboli otvorené tak ako majú... Ináč neviem prečo ich nepoužíva každý vodič lebo potom sa tam nedá ani dýchať... ☠
Reakcia na: luky133 #132012:
je to nas prototyp 6701 - hlavna vec, ze plno 15TrM uz potahy ako nase vozy ,ale nasmu vozu daju henten co az bije do oci ?
Neviem teraz, ktorá 25Trka (zabudol som číslo 😃 ), ale jedna z nich má na zadnom sedadle dolný poťah používaný v #6401 ? To keď uvidí jeden obyvateľ DD, že aký cirkus urobili vo vozidle vysielanom na DD, nechcel by som byť v ich koži... ? ?
Reakcia na: kecho #132009:
Predlzenie trate k Tescu Lamac je aspon racionalnejsie ako trat na Studnicku . Ale ja by som si tam vedel skor predstavit predlzenu 207ku z Valasskej.

a pri tych uvodzovkach v prispevku nizsie si sa asi sekol,ze ? ?
trochu staršie, ale:
http://www.eday.sk/default.aspx?p=articlepage&a=5640
"V západnej časti Bratislavy by sa výstavbou nových obojsmerných trolejbusových tratí zvýšila obslužnosť dopravného uzla na Patrónke. Presmerovali by sa trate trolejbusov č. 211 z Kramárov do Vojenskej nemocnice, č. 212 z Vojenskej nemocnice na Zimný štadión O. Nepelu a č. 201 z Dolných Honov až po Tesco v Lamači. Prepojením trolejbusovej trate č. 41 z Hlavnej stanice na Amfiteáter by sa zlepšila obsluha v okolí Horského parku so študentskými internátmi a prípojom na vozovňu na Hroboňovej ulici by sa ročne dalo ušetriť až 45.000 neproduktívnych kilometrov a na úsporách elektrickej energie znížiť prevádzkové náklady o približne 66.388 eur (dva milióny Sk), dodal Bajan."

čo je z toho reálne?
Reakcia na: luky133 #131997:
to bol nejaký jeho volebný top secret a ty si to prekukol. takže po voľbách az trest zrušia 133 ?
Re #131999 Petto: kam by mali ísť? veď sú predsa "po technickej životnosti", takže taká L80 ich ešte v pohode znesie 😉
Reakcia na: Ik #132003:
Nechápem čo na mojom príspevku nebolo plnohodnotné a prečo to "plnohodnotné" si dal k SORkám? Ja som myslel to, že SOR 10.5 BN sú dobrá náhrada za Karosy B 732.
Reakcia na: 810zssk #131966:

Hmm, to je veru o ničom taká BID. U Slovak Lines neviem aký to má význam, ked len zahrnuli do toho len územie mesta - to už mohli do toho zahrnúť do toho aspoň okolité dediny Ivanka pri Dunaji, Most pri Bratislave, Jur pri Bratislave... Aspoň u vlakov to nastalo čo pozerám.
A kedy sa začne BID podobať napr. IDS JMK? - to je očíslovanie prímestkých liniek, preklady, úprava trasovania, zrušenie súbehov s vlakmi atď...
Lebo toto je len akási "Demoverzia" plnohodnotnej integrovanej dopravy.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.