Interiér: http://www.autobusy.org/fotkyvozu/6602-2.jpg Úzke uličky (tie medzi kolesami), nízkopodlažné sedadlé len tie na boku (teda aspoň v 5-dverovej variante). A ostatné záleží na tom čo objedná DPB.
Rad NB SOR mi pripomína designom Citybus. Čiže to čo dnes ponúka SOR už ponúkol Citybus pred viac než 10 rokmi. Fakt by si mohli vstúpiť do svedomia a popracovať na designe ešte. Som zvedavý na interiér, že čo to bude zač.
Ja by som preferoval to keby tendre boli len dva a to 100ks nafťáky a 100ks CNG. Nafťáky by som prial Solarisu a CNG Irisbusu. Neviem ako je na tom Solaris s CNG klbákom ale nemám dojem, že sú nejak zabehané CNG klbáky od Solarisu. Však uvidíme, kto sa prihlási do tendra o "cenu útechy" na 60ks CNG. Najradšej by som bol keby celých 200ks (100+100) dodal jeden výrobca. Snívajte s nami...
Mňa štve že sa Bratislava nemôže pýšiť s takou značkou ako iné štáty dofrasa, a keď sa idem teda pýšiť s nejkaou značkou ktorá je v tých štátoch tak je ich málo kusov. Ach žgrloši jak hrom do riti. A ešte sa vrátim k Soru. Ako ja si fakt neviem predstaviť ako bude vyzerať Sor keď doňho vpáli dodávka alebo auto alebo nedaj bože nejaký kamión. Šak bude doriadený úplne, teda myslím to tak že keď vpálili kamióny do busov ako napr. Ikarus , Karosa tak ako boli zničené ale dali ich do hromady a vyzerali po tej oprave ako keby sa im nič nestalo. Ale do Sora ak niečo také vrazí tak ako neviem... no . Možno je to tým že ja Sor beriem ako maringotka jazdiaca a možno ho podceňujem ale fakt si ho neviem predstaviť čo po ňom zostane ak niečo také vpáli doň
Ako si správne napísal, tak "DPB trpí nedostatkem peněz kam oko dohlédne" ale trestuhodne vyhodí peniaze na zbytočne drahý Capacity. A potom na najväčšej zakázke je šetrný jak držgroš. To je obyčajná zasraná Slovenská povrchnosť. Naoko dojde 25 a možno aj zvyšných 15ks moderných Mercedesov (na nich sa bude Braňo robiť tak dlho ako to pôjde) a najväčšie percento vo vozovom parku budú mať aj tak low-cost SORy.
Preco riesite dvere? SOR ti kludne vyrobi aj voz s nula dvermi. Rozdiel je ze u Karosy si mozes objednat voz s maximalne styrmi dverami, u SORu aj s piatimi - ako chces. Nikto ta nenuti mat pat dveri.
No tak to sú fakt dobré vianoce hehee, kurnik aj som tušil že to je SOR ale ešte som dúfal. No treba dúfať aby sa nikomu nič náááhodou nič nestalo vtom kĺbe v Sore. Inač ako nie sú kazlivé to je good. ale inač prepadák.
No ale môžme sa tešiť na - Solaris, lebo už máme 2 hlavne značky ako chcel Záhradník veď ak si pamätáte vravel že chce 3 značky a máme - Medak, teraz SOR a máme tu 15m Solaris CNG tak podľa mňa vyhrá Solaris súťaž na 18m CNG. No dúfajme ? .
Alebo by bola haluz že - Medak - Capacity, SOR NB18 City, a Medak CNG 18m - hehehee ? ?
OK, Ik 280 boli fakt legendy. Možno keby mali známejšie meno v Európe, bolo by to lepšie. zas Citybusy sú určite tak šikovne riešené ako 25Tr Irisbusy(duobusy)...Nemáš sa kde chytiť-myslím horné lišty na držanie a je tam málo priestoru v uličkách, som zvedavý na SOR
2) Myslim, ze Martin na toto uz raz posielal skusenosti vodica v #138505 : "Včera jsem chytil ze zálohy 6610 (SOR NB18) na 136/14. Na Kolejích J.M. jsem vůz všelijak lámal a neustále se chodil dívat na točnu a neviděl jsem nic."
Inak taka provokacna otazka: Ktory z ponukanych klbakov by podla teba vydrzal to co Ikarusy 280? Myslim, ze je v zasade jedno ci SOR, ci Irisbus, ani jedn by asi tolko nevydrzal.
Mňa fascinuju kolesá skuste sa niekto na ne pozreť v Nitrianskej galerii
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.