Pozeral som práve aj "Nastúpte prosím" z 19. 1. 2010, kde bol rozhovor s OMBUDSMANKOU. Na webe DPB nie sú uvedené ani časy, kedy je tam osobne k dispozícii:
PO: 07:00 - 12:00 h
UT: 13:00 - 17:00 h
ST: 13:00 - 17:00 h
ŠT: 13:00 - 17:00 h
PI: 12:30 - 15:00 h
Ale ona sa dá na rozdiel od infocentra kontaktovať aj e-mailom.
Ešte jedna vec ma zaujala. V sekcii "Kontakt" majú uvedené tel. číslo aj na "ústredňa - spojovateľ". Ale veď na webe sú uvedené aj kontakty na pracoviská (ale mám dojem, že nie všetky)...
Podľa mňa racionálny krok ( viac Sorov na úkor Medakov - ale dakto tu spominal ze nakup CapaCity je este fakturovany za rok 2009 tusim ), keďže DPB nebude mať tento rok toľko peňažných prostriedkov na obnovu parku, no som za to aby tu boli aj boli Medaky,ked nie tento rok,tak nabudúci rok určite.
Vyrobu Capacity nam nikto zatial nepotvrdil, ja kym neuvidim dakde, neverím.
Inak ma ta tak napadlo,že v podstate bude mať DPB nové modely klbakov ,čo by pri výhre CITELISU 18 alebo Urbina 18 nebolo, nakoľko sú to už staršie modely,ale zato osvedčenejšie ako CapaCity alebo SOR NB 18.
zaujímavé ako rýchlo vie DPB zabezpečiť SOR a ako rýchlo Capacity. Ale ak by aj nedošli žiadne, tak by sa ušetrili peniaze a možno namiesto 25 Capacity keby došlo 30-35 SOR NB 18, nebolo by od veci, aj keď pri vedomí toho, že SOR vyhráva súťaže na autobusy len vďaka nízkej cene a to ako prvé dosť dopravcov láka, hlavne čo sa Slovenska týka, tak mi bude dobre dlho na grcanie z toho. Kým kríza nebola, nič sa nekupovalo okrem SORiek. A keď kríza je tak sa kupujú SORky aj tak. Na Slovensku je teda potom kríza dobrých 10 rokov ?
V dnešnom "Nastúpte prosím" bol príspevok o infolinke 5950 5950 s informáciami, ktoré DPB na svojej webstránke neuvádza.
Pracujú tam momentálne 4 operátori/ky a v prevádzke je:
PO - PIA: 07:00 - 21:00 h
SO - NE: 08:00 - 20.00 h
To, že v ostatnom čase je to prepájané na dispečing nespomenuli.
Na www.dpb.sk v sekcii "Kontakt" bolo donedávna pri tom čísle písané "informátor", teraz je tam "infocentrum".
Ale očakával by som aj e-mailový kontakt (ten žiaľ nie je). A že cez nich by sa dali vybavovať aj e-mailové Žiadosti podľa 211/2000 Z.z., ale tie podľa všetkého vybavuje právne oddelenie.
Z dnešného NASTUPTE PROSIM
Žiadna zmienka o dodaní nových CAPACITY ,i ba o 30-35 SOROCH NB 18 + 10 TEDOMOV C 12 G + 2-4 vozy pre vozíčkarov. Vidím to tak,že sme zbytočne nadávali na predražené Medaky, lebo tento rok to vyzerá s nimi blede ?
možno to niekto spomenul, predtým, keď bola debata len o trase do Rajky. Neskôr by to mohlo byť prevádzkované až po Mosonmagyárovár s tým, že ak by Volánbusz nesúhlasil, resp. aby mu neklesli výkony a tržby v trase Rajka - Mosonmagyýrovár, mohol by robiť niektoré spoje L801 práve on a niektoré DPB a povolená by bola aj vnútroštátna preprava keďže by to boli predĺžené spoje Mosonmagyárovár - Rajka až do Bratislavy. Aspoň by nebolo potreba sa už viac prosiť železniciam o dopravu a navyše by bola obslúžená dedina Bezenye riadne (nie ako vlak, že stojí 500m od benzínky čo je v Bezenye na okraji dediny...) a aj malé zoskupenie Lajtapuszta (do 200 obyvateľov + je tam múzem (vyzerá to na poľnohosp. techniku, viac info na Google Earth) a 8 zastávok by mala L801 v Mosonmagyrárovár (tak ako má Blaguss, vzdialenosti 700m cca) s konečnou pri vlakovej stanici, kde končia/stoja aj ostané linky do okolia a na smer Gyor
? premyslel si si čo si napísal? Ako by mohol DPB povolením vnútroštátnej prepravy na L801 brať zákazníkov Volánbuszu mi nevieš povedať? Myslíš tých čo by sa odviezli L801 zo stanice Rajka na Sandor Petofi utca čo má byť druhá a posledná zastávka L801 v Rajke? ? to sotva... ďalej : Volánbuzs vykonáva jeden spoj denne tam a jeden späť (Budapešť - Gyor - BA). Akurát tak Blaguss robí viac spojov, z toho dva začínajú v Bezenye a jeden ide z Mosonyu. A neviem čo by komu pobral DPB zákazníkov keby umožnil vnútroštánu prepravu ? Keď už tak Blaguss príde o zákazníkov minimálne tých z Rajky keď tam DPB spustí L801, ale to myslím, že aj ľudia chceli a nikto proti tomu neprotestoval, keďže L801 má znamenať značné zlepšenie spojenia. Keby sa podarilo s Volánbuszom vyrokovať prípoje od Mosonyou s prestupom v Rajke tak by bolo prepojenie regiónu v Maďarsku s Bratislavou vyriešené. Možno časom by sa dohodli na tom, že L801 sa predĺži do Mosonyu s tým, že na linke budú premávať vozidlá obidvoch dopravcov. Ak sa nemýlim tak v IDS JMK majú X dopravcov a dali to dokopy nejak, prečo by sme to nedokázali tu?!
Pri stanici Podunajske Biskupice nikdy priama cesta z Dunajskej Luznej nevyustovala a ak si to myslis tak si treba pozriet lepsie mapu Vyustuje tam cesta ktora ide sice z luznej ale obchadzkou cez Miloslavov a az potom do Biskupic. Pritom hlavna tepna pre transport ludi je Luzna Rovinka...do Blavy cize z tohto hladiska ak si myslel cestu z Luznej cez Miloslavov do Biskupic tak ok, lenze ta nema v tomto pripade ziaden vyznam.
Ani nevieš ako by to mohlo vyzerať a už je to nereálne.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.