- Tebou uvadzane taktovanie je este priaznivejsie ako to,co som uviedol ja.
- Hlavovych stanic vela na SK nemame, takze tu mame asi vlaky bez konencnych...
- Trolejbus (spravne hovoris, ze najlepsie duobus) je variabilne aj flexibilne riesenie.
- Vlastnim. Hovori sa jej predikcia buduceho vyvoja.
Re #99780 intony: A financovanie? Neviem o tom, ze by bolo vybudovane funkcne riesenie preferencie.
Re #99781 intony: Nie je ziadna prekazka, aby nesli aj doVajnor, ci na Hlavnu stanicu az po Lamac.
Re #99782 AAA: NS MHD nemoze byt vsetko, len co splna iste kriteria. Elektricka ich v podmienkach BA nesplna. Spominany vlak ano.
To taktovanie bolo pri najnevyhodnejsom predpoklade. Ako pisal aj Martin, realny je 5 min.
Re #99784 intony: A dufam, ze ju potlacim natolko, ze sa v Petrzalke realizovat nebude. Nie je dovod. Z dopravneho hladiska - optimum su trolejbusy/duobusy.
Re #99785 Martin Fundárek: Tvoj model bol nastaveny tak, aby vysiel tak, ako si si zelal. Proste zmanipulovany demagogicky ucelovy podvrh.
Tymto tvrdenim hovorim o realite. Nie je zabezpecene financovanie a teda je nerealne ocakavat realizaciu.
Re #99788 Ike: Ked si so mnou komunikoval spravne a vecne, reflektoval som to rovnako a mohol si si vsimnut, ze som to aj ocenil.
Ale ked sa zase uberas smerom ledajakeho kreslenia ala TT (a tentoraz som to - ver mi - nemyslel posmesne), upozornim ta, ze to nie je spravny sposob dopravneho inzinieringu. Prepac, ak som sa ta teraz dotkol.
Co sa tyka dostupnosti - stale trvam na 20% pesej dostupnosti aj s 10 min. casom dochadzky. Vt6edy ma byt jednak radius do 750 metrov a jednak prepocitaj obyvatelov.
Ano, nie som dopravny odbornik, co som vzdy aj tvrdil. Nie vsak ja som sa tu samozvane prehlasoval za odbornika v doprave. Ten je na tomto fore, podla mojich informacii, len jeden jediny.
Re #99792 Valec: To je zjavne zvelicenie moznosti a schopnosti dotycnych ludi a podcenenie skupin zaujmovych. V tom najlepsom pripade ste boli zneuzity na dodanie zdania poziadavky ludi.
Ono to na tie tri minúty vychádza celkom presne. Jazda 2300 m (dva úseky plus povedzme 100 m dĺžka vlaku - čo je niečo menej než jednotka 560) rýchlosťou 80 km/h 103 sekúnd, s rezervou 5-12% 108-115 s, plus najmenej jedna zastávka - pol minúty na zastavenie, pol na rozjazd, štvrť minúty pobyt (minimum pre motoráky a elektrické jednotky, inak pol minúty), takže cca 110 s + 75 s = 185 s.
Ale tu nejde predsa o to, co sa mne paci, alebo nie, mne sa pacia uplne ine veci. Tu ide o to, ze tu siris svoje domnienky. Ktore NEMAS podlozene nicim. Nech sa paci, ked to bude fungovat mesiac, tak to mozes hodnotit, ale nemozes hodnotit nieco, co este neexistuje. Rozumeno? ?
Jo, a ak sa má zvýšiť počet spojov do Grobu o 55%, vyzerá to na 60 min. celodenne. Avšak skôr predpokladám, že v sedle bude 120 a ušetrené spoje poslužia na 30 min. v kritických časoch počas špičky. Týmto z mojej strany túto debatu uzatváram.
Ledva pobere neexistuje.. Poberie/Nepoberie. Uz mi to zacina pripominat situaciu, ako ked sa cestujuci stazuju, ze sa nepomestia do SORky na 37 na Patronke smerom do TESCA. Bodaj by sa pomestili, ked vsetci stoja napchati pri dverach a do voza ani zaboha. ?
A ty cestuješ z Grobu, že to vieš tak dobre posúdiť, či to len z rozprávania hodnotíš? ? A vôbec ako môžeš niečo hodnotiť len z toho, že si videl oznam o trase a info o vozovni, ktorá tam bude vypravovať vozidlá. ? Možno tam aj TAM BUSy budú premávať. ?
Neratam ze bude interval viac ako 30 minut, nakolko podla clanku na iMHD ma ist do Grobu o 55% spojov viac (t.j. 15,5 - matematicky) a tak si to neviem castejsie prestavit.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Ike