Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: enumaelish #99770:
Tým by som sa netrápil. Sieť liniek DPB bola prevzatá "as is", materiál je už rok starý, tak samozrejme medzičasom nastali nejaké zmeny. A nastanú aj v budúcnosti. Plán nie je dogma na večné veky. Mimochodom, poslanci BSK uložili BID plán dopracovať (z dôvodu nedostatočných kapacít v niektorých lokalitách Záhoria).
Vylepovači (robotníci v doprave ?) novej dopravnej firmy "Andelé světla" boli v týchto dňoch v akcii. Dnes videných niekoľko vitrín JCDecaux s nálepkou informujúcou o ich službách. Ik to samozrejme priebežne strháva. ?
Reakcia na: Marcelllooo #99673:
Ad Re #99651:
Takže si to preberme trochu podrobnejšie, čo ktorý systém môže obslúžiť.
Variant E – NS MHD na báze električkových tratí s dvoma polokruhmi, novostavbou trate do Petržalky, novostavbou trate do Devínskej Novej Vsi a novostavbou tratí smer (v zmysle ÚP).
Variant V – NS MHD na báze vlakov s novostavbou trate Predmestie – Filiálka – Petržalka, traťou popri Chorvátskom ramene a traťou na letisko.
DD zastávka = doplnková doprava a miesto napojenia na NS MHD.

Devínska Nová Ves – E a V obslúži v podstate rovnako, sídlisko čiastočne priamo, čiastočne DD. E navyše obslúži oblasť Jána Jonáša.
Záhorská Bystrica – E a V nie. DD Lamačská brána.
Lamač – E a V obslúžia Lamačskú bránu, V navyše starý Lamač; sídlisko Podháj pre V DD Lamač, pre E priamo do centra.
Devín – E DD Molecova, V bez napojenia.
Dúbravka – E prakticky celá priamo s výnimkou lokality Štepná (tam DD), V nie (s výnimkou oblasti blízko podjazdu na Alexyho)
Karlova Ves – E priamo (Dlhé diely DD Molecova), V bez napojenia
Staré Mesto:
- Patrónka – len DD do centra
- Červený kríž – DD Hodžovo nám.
- Historické centrum – E priamo, V iba oblasť hlavnej stanice
- Zóna Pribinova – E DD Šafárikovo nám. alebo Nivy, V priamo
Nové Mesto:
- Koliba - len DD do centra.
- ostatné časti obslúžia E aj V rovnako (buď priamo alebo DD)
Rača:
- Rača – E priamo, V len oblasť rodinných domov v blízkosti stanice (DD k ŽST nerealizovateľná bez odstránenia domov vo veľkom rozsahu, uličky úzke a pozícia stanice zúfalá)
- Krasňany – E priamo, V nie (prestup na Predmestí bude nezaujímavý)
- Východné – E nie, V teoreticky áno, ale vidím to skôr ako 810 na Predmestie
Vajnory – E nie (DD Zlaté piesky), V len okrajovo.
Ružinov:
- Trnávka – E nie, V len južná časť
- Ostredky – E aj V obslúžia rovnako
- Štrkovec – E väčšiu časť priamo, V nie
- Trávniky – E časť, V nie
- Pošeň – E časť, V nie
- Nivy – E aj V rovnako
Letisko – E aj V
Vrakuňa – E DD Astronomická; V priamo
Podunajské Biskupice – E nie, V áno
Petržalka – E aj V východná trať obslúžia rovnaké územie, V západná (terajšia) trať navyše oblasť medzi Jiráskovou a ŽST Petržalka (plus Vienna Gate)
Jarovce – E aj V DD Janíkov dvor
Rusovce - E DD Janíkov dvor, V priamo
Čunovo – E DD Janíkov dvor, V DD Rusovce.

Z tohto prehľadu vyplýva, že z najdôležitejších destinácií električka priamo obslúži a vlak neobslúži Karlovu Ves, Dúbravku, Raču, historické centrum a Ružinov. Vlak priamo obslúži a električka neobslúži Pribinovu, Dolné Hony, Podunajské Biskupice, Rusovce a okolie ŽST Petržalka. Okrem toho existujú už plány na električkovú trať cez Vajnory do Rače (nad rámec ÚP), či úvahy o predĺžení trate na Dolné Hony, čo pozíciu električky voči vlaku ešte vylepší.
Preto tvrdím, že NS na báze električky obslúži územie Bratislavy lepšie, než NS na báze vlaku.
Vsetci sme mudri a inteligentni iba v DPB su imbecili ?
Reakcia na: Kami #99769:
kiežby tak zmýšľalo viac investorov tak by električka premávala od Šafka k SND kde určite nebude stáť len SND.
Reakcia na: Ike #99768:
aj to by sa dalo.. ?
lebo ako to tu tak čítam, jedna električka bude LBC, druhá modro-strieborná kvôli reklame, tretia bielo-červená, štvrtá krémovo-červená.. Podobne je to aj s trolejbusmi a autobusmi.. Predsa je nemyslíteľné, že sa pri každom jednom vozidle musí rozhodovať, do akého náteru pôjde..
Reakcia na: Martin Fundárek #99748:
Inak sú tam akési kixy alebo je to naozaj v pláne,že:
- na 41 chýba predĺženie trasy čiže asi ostane interval 20/40/20//30,že?
- 52 nepremáva cez víkend
- 58 má v sedle zrazu interval 60minút (neni to moc?!)
- 66 ostane s 15/20/20//20 ?!
- 206 sa vracia k intervalu 24minút
- 209 ostáva cez víkend interval 30minút
- nepočíta sa s druhou trolejbusovou stopou na Patrónke čo by umožnilo premávku 211 aj v sedle cez pracovné dni a zrušiť 49
Reakcia na: enumaelish #99764:
je v zaujme tak investora, ako aj mesta aby tam elektricka bola. Jedina otazka znie, kto to bude financovat.
Potiahnutim elektricky (plus prestupny terminal BID) sa vyrazne zvysi hodnota uzemia.
Reakcia na: hoppusmark01 #99767:
jj... popripade by som spravil parizsku upravu, co je maly nenapadny prvok a sice okolo okien bordova... uplne nenapadna... oni tam maju tyrkysovu... 🙂
Taká otázka. Nemohli by všetky nové vozidlá (a aj všetky ostatné) v BA dostať takýto náter? http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=2b2f3a2132222fef252932252c2127ef1f&id=17760&idt=u&idg=1935&gi=0&gn=20&gs=c&gsd=

Toto nikoho neurazí, dá sa na to dať reklama, a nikto sa nebude hádať o náteroch..
Lebo mne sa napr. extrémne nepáči LittleBigCity, niekomu zasa hej.. Tento náter je taká stredná cesta..
Reakcia na: AAA #99762:
pri sad u vodica? tak pozrie si sice ze ano, chcem ist do Svateho Jura a mam polhodinovy listok, ale ako si overi, ze som sa na nho nezviezol az do Modry?
Reakcia na: Martin Fundárek #99748:
dikes ?
Reakcia na: Kami #99749:
Aké máme garancie,že tam tá električka bude a neni to len sľub pre tých, ktorý odobrenie výstavby podmieňujú práve výstavbou električkovej trate?
Reakcia na: AAA #99762:
Možno ak aj revízori BID budú, bude ich málo a ich jedinou úlohou bude kontrolovať kontrolu tarfiného vybavenia dopravcami.
Reakcia na: Ike #99743:
Kontorla lístkov sa podľa mňa bude robiť ako doteraz. Teda MHD revízor DPB, vlak hlavne sprievodca a revízor ZSSK, SAD vodič pri nástupe prednými dverami a revízori SAD. Nezdá sa mi totiž účelné, aby napr. vo vlakoch chodili okrem sprievodcov a revízorov ZSSK aj revízori BID.
Reakcia na: Solider #99760:
SAD Zvolen s najmodernejším vozidlovým parkom vo vesmíre. ? To by sme sa možno dočkali aj linky X630. ?
Reakcia na: Majo #99757:
Alebo Istria ? ? ?
Reakcia na: S499.1023 #99753:
Práveže to už začalo... v lete sa začnú sťahovať prvé rodiny a keď si predstavím ďalšie zastavané hektáre o dva roky, no... ale robím príliš veľkú paniku, radšej sa budem len pozerať 🙂
Reakcia na: S499.1023 #99750:
Samozrejme, že sa to bude dať.
Reakcia na: Solider #99740:
Nemusia sa dohodnúť... Nikto ich ani nenúti prevádzkovať linky BID. Pokojne to môže robiť niekto iný, napr. Dopravia ? alebo iné SAD-ky... Oni si musia uvedomiť, kto je od koho závislý...

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.