Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Ike #99746:
Neskoro ? ? ? .
Reakcia na: Solider #99745:
Ako to teraz môže byť nepostačujúce, keď to ešte ani nezačalo? Si si nejakú dopravnú skrutku zostavil a zavŕtal do mozgu ? ?
Reakcia na: Ike #99743:
Tarifa bude okrem časovej aj pásmová, takže nič nebude lacnejšie, treba si preštudovať.
Reakcia na: Peon #99741:
No zase raz dôkaz imbecilnosti DPB...
Reakcia na: Solider #99739:
A až tá masívna výstavba bude dokončená a osídlená, tak sa už nebude dať posilniť (intervalovo ani kapacitne)? SOR-y budú prirastené k linke?
http://www.bratislavskenoviny.sk/78269/vystavba/projekt-lamacska-brana-zacnu-stavat-na-jar

Projekt počíta s vybudovaním dopravného prestupného uzla železnica - autobus - električka, teda s prebudovaním prestupnej stanice mimobratislavskej autobusovej a železničnej dopravy na systém mestskej hromadnej dopravy.
Reakcia na: enumaelish #99747:
Poyri link v #91371
Reakcia na: Peon #99734:
kde nájdem všetky plánované trasy BID? Tá podoba 630 je definitívna alebo sa ešte bude meniť?
Reakcia na: Ike #99743:
ech, na tu prvu vetu nereagujte, az teraz som si uvedomil aku sprostost som vypotil ?
Reakcia na: frenky #99742:
Teraz je to nepostačujúce a potom to bude viac než katastrofálne. Hotová India.
Zdravim dopravakou...
Chcem sa spytat ci niekto z vas nema na predaj nejake MHD alebo zeleznicne materialy. Dakujem K2S
Reakcia na: Solider #99740:
hm, ale pri casovych listkoch bude vznikat dost anomalii, napr ze listok na zrychleny spoj bude lacnejsi, lebo spoj sa dopravi rychlejsie... a spoj ktory ide cez vsetky dediny bude najdrahsi...

a inak revizia cestovnych listkov bude tiez zosuladena? budu revizori BID? alebo bude mat kazdy dopravca vlastnych...?
Reakcia na: Solider #99739:
A co brani DPB o rok, dva, kapacitne posilnit 630 ❓
MINIBUSY

"Z dovodu opravy minibusu bude od pondelka 17. do stvrtka 20. marca 2008 zastavena premavka na linke c. 151 premavajucej na trase OD Slimak -Lopenicka."

Veď na Lopeníckej sa SOR-y B 9.5 môžu normálne otáčať ❗ Nedávno na 151-ke tie Sory aj niekoľkokrát boli. Tak prečo na 151-ky na tie 4 dni nedajú SOR alebo nastálo nevrátia 51-ku na Lopenícku?

A čo ak sa vtedy niečo stane aj s tým druhým minibusom premávajúcim na 44-ke? Keďže na tie uličky na Kramároch bezpečne vojde iba minibus, tak hrozí, že 44-ka by bola tiež zrazu dočasne zrušená? Hlavne by ma zaujalo, ako by sa cestujúci o takej náhlej zmene dozvedeli (samozrejme okrem wap.imhd.sk)...
Reakcia na: S499.1023 #99738:
Snáď sa s nimi bude dať ohľadom tejto veci dohodnúť. Tak či tak to od januára bude musieť byť 🙂
Reakcia na: Peon #99734:
Lebo to kapacitne nebude stačiť. Keď sa pozrieš na masovú výstavbu v lokalite Horný Dvor a keď si predstavím, čo to bude o rok - dva, tak mi nabiehajú zimomriavky.
Reakcia na: Solider #99732:
No, neviem, Slowacke linije mali k označovačom papierových CL pri jednaní o BID-e nejaké zásadné výhrady, chceli čipovať...
Reakcia na: Peon #99734:
Pretože zväčša ráno a poobede by boli kapacitne nepostačujúce. V sedle a cez víkend by sa ešte dali.
Reakcia na: drink #99606:
Nie som síce odborník, lebo nemám matematicko-fyzikálne vzdelanie v Matici Slovenskej, ale skúsme sedliacky rozum:
Minimálna dovolená dĺžka oddielu na trati s autoblokom je 1000 m, v praxi okolo 1100 m. Vlaky by nemali jazdiť na výstrahu, pokladá sa to za prehrešok proti pravidlám tvroby grafikonu. Takže povedzme 2100 m. K tomu dĺžka súpravy povedzme 150 m v priemere (počítam len osobnú dopravu!). Priemernú cestovnú rýchlosť veľmi modernej dynamickej súpravy v zastávkovom režime dosahujeme okolo 60 km/h, čiže 1000 m za minútu. Takže interval na šírej trati a pri ideálne rovnobežnom grafikone cez dve minúty. Samozrejme v okamihu, keď sa nám tam začnú motať trebárs rýchliky (vyššia vmax. ale horšia dynamika), náklady (pomalý rozjazd, horšie brzdiace percentá, dlhé súpravy) a iné anomálie, výsledok sa rapídne zhorší.
V praxiNásledné medzidobie býva tuším okolo 3 minút, staničné intervaly pri modernom ZZ tiež tak nejak.
Reakcia na: Solider #99732:
A preco by sa nemal DPB osvedcit?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.