Reakcia na: Marcelllooo #99527:
"Ale nemozeme zase podlahnut ani opacnemu extremu, ze z dovodu dogmatickej adoracie elektricky budeme nuteny chodit k nej peso aj pol hodiny."Práve na to sú tie doplnkové linky. Nikto nikoho nenúti ísť na električku pešo.
"Priklad: Z Rovniankovej je to k TERNU cca 12 minut, je to nieco okolo 850 m. Napriek tomu nikto nechodil k 93 peso ale prestupoval z 99 a preto ludia z nasej lokality privitali predlzienie 83 k Technopolu."
Ľudia z vašej lokality mohli ísť aj linkami 68, 92, 95 a prestúpiť na Nám. Hraničiarov (resp. Starohájskej) na L83.
"Ja tvrdim, ze prave diverzifikacia dopravy v case a priestore hlavne za pomoci trolejbusov dopravu v Petrzalke vyriesi minimalne vo vyhlade 2020, investicne a prevadzkovo lacnejsie nez elektricka a zatial ziskam cas a priestor pre ziskanie financnych prostriedkov na iny NS MHD, ak bude potrebny."
Pri trolejbusoch bude problém KAPACITA! Už to tu bolo x - krát omieľané.
Marcelllooo
Nie su to ani skryte zaujmy, ale verejne prezentovane. A to aj tu. A ide nam uprimne o systemove a koncepcne riesenie.
Na vyjadrovanie sa za Dubravcanov alebo kohokolvek ineho nemam mandat. Ak sa k nam pridaju podobni ludia z Dubravky, Karlovky alebo inych casti, potom mozeme zacat tvrdie rypat aj do tychto casti.
A dovod je este jeden a to prozaicky - realne sa ide riesit len jedna takato investicia, prave elektricka do Petrzalky. Ostatene, vratane Dubravky, ostanu nasledujuce roky nezmene, takze ani nie je dovod to momentalne tak intenzivne riesit ako projekt elektricky do Petrzalky.