Valce mi vopred pokazil náladu na zajtrajšok . Tĺk príde z Paríže, z mesta kde nie sú električky ale zato je tam gumometro a RER a už bude ryčať, aké to je dobré...
nie všetky spoločnosti združené v EM-Card-e si aj vzájomne uznávajú karty... slovenské čiary sú v EMCarde asi kvôli tomu, že majú nastavené uznávanie kariet medzi svojimi závodmi... takto to má veľa závodov... o jedinom fungujúcom clearingu viem na východe, týka sa to DPMP, DPMK, SAD KDS, PO, HU, MI a PP, je tam vraj aj BusKarpaty SL....
Dnes ráno som pri zastávke električiek "Záhradnícka" videl na chodníku odparkovaný tmavozelený favorit s logom DPB. Čo to mohlo byť za vozidlo a prečo tam bolo? Žeby ZV dispečingu? ?
To bolo pocas nejakej vyluky, ked nemohli chodit normalne cez Svätoplukovu, ale chodli po Mileticovej. Smerom od Rajskej nebolproblem - isli od Niv rovno po prievozskej a zabocili na Mileticovu a odtial doprava na zahradnicku kde sa napojili na svoju trasu. Opacnym smerom (z Trnavky) sa vsak na krizovatke Zahradnicka Mileticova neda odbocit dolava na Mileticovu, kedze tadial nejde vedenie, ale vrchari pripojili manipulacnu stopu co vedie do prava (smerom k Trnavskemu) a tadial sa 205 tocila cez Jelacicovu a isla potom rovno po Mileticovej smerom k Prievozskej.
Asi nemohli. Jednako tie motory asi v takejto zostave nenependlovali hore-dole ale pokračovali aj niekam inam, kde by Bh-čko bez hnacieho vozidla substrát veľmi nepotešilo, jednak na mnohých obskúrnych tratiach nie je dovolené elektrické vykurovanie súpravy.
Len ho nedráždi ? . Ja myslím, že už pochopil, že na tomto fóre nebude so svojími bezobsažnými kecmi takou hviezdou ako na schôdzi domovej samosprávy a tíško zmizol...
keď premávala cez Miletičovu. V smere na Prievozskú nie je zatrolejované odbočenie Záhradnícka - Miletičova, preto musela najprv doprava na Jelačičovu ökolo.
A ja zasa stále čakám na to, že odpovieš na otázku, kto, na čo a na základe akého predpisu autorizoval „autorizovaných dopravných inžinierov“, za ktorých vyhlasuješ svojich konzultantov. Lepšie povedané, čakám na to, že konečne priznáš, že pojem „autorizovaný dopravný inžinier“ si si vymyslel.
Boli aj horšie súpravy. Napríklad na tratiach Štúrovo-Čata jazdila súprava 5x810+3x011 a vpredu to celé ťahala zamračená, lebo rozjazd 5 motorov sa už nedal dosť dobre koordinovať. Rovnaká súprava jazdila aj z Lučenca do Poltára, len neviem, čo to vpredu ťahalo.
Igorko je jednotková, osobáky ťahajú a budú ťahať (až na veky amen) nulkové. ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Sommelier