Reakcia na: enumaelish #99036:
Poskytla. Nie vsak do buducej spadovejoblasti pri Nivach. Ostatne relacie sa daju dostatocne riesit trolejbusmi.Re #99040 810zssk: Znovu ta poprosim o podlozenie tvojich nazorov dopravnou studiou. Dakujem.
Samozrejme, ze na NS MHD budu jazdit nove supravy vyhovujuc aj spomianym kriteriam.
Re #99050 intony: S tym nemienim polemizovat. Odmietam vsak k jednej chybe/omylu pridavat dalsie.
Re #99051 intony: Ved prave ze nie. Preto desat raz merat a raz stavat.
Re #99053 Emo: Tvoje pochybynosti sa nezakladaju na realite. Znovu odporucam nastudovat IZ a vyjadrenia predstavitelov mesta. Takze sa vyjadruj k tomu co je planovane.
Majo
Re #99032 Ike: TREŽ bola uvedená do prevádzky v roku 1909, takže určite nemohla byť prvou elektrifikovanou traťou na Slovensku. Neviem, či pôvodné stožiare by si tam našiel, ak áno, tak len veľmi málo. Fakt je ale ten, že tie, čo tám sú, sú zväčša dosť staré. TEŽ spája len dve mestá - Poprad a Vysoké Tatry, ostatné sú len mestské časti mesta Vysoké Tatry. A najkratšia slovenská električková trať je určite TREŽ (5,427 km).