Reakcia na: intony #98941:
Elektrickove podjazdy vsak posobia ako retarder - spomaluju dopravu a su v rozpore s principom prebudovania na rychloelektricku. Mozu vyriesit (aspon z casti) koliznost, nie vsak rychlost. Otazne tiez je, ci by z praktickeho hladiska uz nebolo nutne (alebo aspon lepsie) realizovat hlbeny tunel v celej dlzke, kvoli rozostupom, ktore su v istych usekoch velmi male.
Ike
1) vlak riesi Nivy, Prievozsku, Trnavku?
2) regionalne vztahy riesi momentalne SL, ZSSK a bude BiD po vybudovani zastavok a liniek...
3) Nizkopodlazna moze byt ako elina, tak vlak
4) Nie je, ale moze byt... rovnako ako vlak
5) Trasa ako trasa, nema to nic s tym co tam bude premavat... kam budu radsej cestovat obyvatelia Petrzalky? elinou do centra alebo vlakom na filialku?
6) v com?
7) ... este nieco?
este raz sa ta opytam... Tatranske elektricke zeleznice su vlak? alebo elektricka?
preco hladas silou mocou rozdiely medzi elinou a vlakom?
ja si myslim ze petrzalka ma take vztahy s mestom ze aj rychlo-elina je tu luxus, resp neuzivi sa... skor sa uzivi komplet elektrickova siet povedzme s troma radialmi...
rychloelektricka... alebo lahky vlak (myslim ze je to len to iste, len rozdiel je to po akych kolajniciach to jazdi) sa skor hodi na tie regionalne vztahy (Jarovce, Stupava, DNV, Vajnory)