Akým križovaniam sa vyhnem? Stredové pásy električiek predsa križujujú cesty, nie? Podjazd i hĺbvený tunel predsa hopem z povrchu.
Aký je rozdiel, že vykopem 10 metrov hlboký podjazd alebo 10 metrov hlboký hĺbený tunel na celej trase?
Nevyjadril si sa ku Karlovej Vsi a to je oveľa dlhšia časť "razeného metra" ako ako v centre ? Čiže, aj keby si v Ružinove a Dúbravke staval hĺbením v stredovom páse električky, pod 50-90 mld. by si sa určite nedostal.
A naozaj by stála prestavba električkovej siete 50-90 mld. Hahahahahahahaha. Prepáč, iné sa nedá. ?
Emo Re #68410(from dispatcher) : jasne dik ? , len teraz som dosiel, zapol icq a tam sprava ?
qwix Re #98910: hehe, dobra synchronizacia pridania prispevku
Už som ti uviedol citáciu z jedného dopravného časopisu v #98102, ale ty si to ignoroval.
NS asi tiež nepôjde pod lesom, že? Ale cez CMO. A okrem toho NDS bude hrdlom ešte užším.
"Podľa mňa centrum úzkym hrdlom JE. Aj keby si z centra vyhnal posledné auto, tak z priestorových dôvodov tam nemôžeš ísť tak rýchlo ako na periférii" - Úzke hrdlo by bolo, keby sa v špičke vytvárali električkové zápchy, čo sa podľa mňa nedeje. Taká Obchodná je povedzme "pomalé hrdlo", pretože je tam obmedzená rýchlosť. Toto zdržanie je ale zanedbateľné. Okrem toho pre 80% cestujúcich je centrum cieľom cesty, takže sa ich zdržanie v podstate netýka. "Úzke hrdlá", ktoré podľa mňa treba riešiť, sú napríklad Molecova, Račianské Mýto, križovatka pri NBS, Radlinského - teda ŠIRŠIE centrum. Väčšinou by sa riešením týchto miest dalo pomôcť aj IAD.
Ak je len v tom problém, osobne Ťa každú linku naučím. ? Bratislavské linky (všetky) som poznal naspamäť, keď som mal 6 rokov, a to ich bolo podstatne viac a mali aj komplikovanejšie a menej pochopiteľné trasy, tak nerozumiem, ako môže dospelému človeku robiť problém sa ich naučiť (ja seba rozhodne za nejakého génia nepovažujem)... Ale pokiaľ budú do projektu petržalskej trate babrať rôzni bezdomovci a domovníci, neviem, či sa tej trate dočkáme... Po MarceLoLovych vyjadreniach som si normálne začal vážiť nášho domovníka, že sa nemieša do otázky nosného systému. ?
Krátke Tam-Busy mali normálne Buse (len trochu väčšie, na väčšine sú tie displeje dodnes) od novoty. Článkové Tam-Busy mali nejaké izraelské (je to tuším aj na iMHD napísané, že aké) transparenty a s tými boli problémy, nie s Buse-čkami na krátkych. Ale naozaj netuším, či vnútorné transparenty sú na krátkých Tam-Busoch od dodania alebo nie...
A este doplnim 417ka dostala neskor tiez Buse a neviem presne kedy ale medzi prvymi vozmi mali BUSE aj zalozaky 1107, 2148 a tusim este 3152 ale tym poslednym si nie som isty.
"Ja na tych elinach jazdim a staci mi aj toto-tie likny a nie sa este učiť nové.."
Doprdele, tak toto je sila! Keď vidím, aké indivíduá tu jazdia, je mi všeličo zase jasnejšie. Ideálne by pre ne asi bolo, keď sa naučia tých svojich dvadsať zastávok, keby sa vyhlásilo moratórium na akékoľvek zmeny aspoň na dvadsať rokov, aby sa nebodaj nemuseli za ten čas učiť niečo nové...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
810zssk